Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintsikat ja järkytys

Vierailija
12.02.2018 |

Olen jo vuosia käyttänyt kokoa 85 B. Nyt ihan mittasin rintani ohjeiden mukaan ja hämmästyn kuinka erilaisia tuloksia saan. Change esim väittää minun olevan kokoa 90 DD :D Joku sivusto kuppia G tarjoaa. Mun mitat on rintojen alta 88cm ja päältä 101cm. Osaisko joku tulkita?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

liiveissä on minulla ongelma että minulla kaarituki tökkii kainaloon hyvin hyvin monen valmistajalla. yläselkäni on lyhyt ja useasti en saa olkaimia lyhennettyä tarpeeksi kun osa olkaimista on korvattu kankaalla. Jotenkin valmistajilla suurenee kuppikoko liikaa sivullepäin kun ottaa isomman kupin kun sen pitäisi suureta ulospäin. useasti ei siis auta jos otan 70 f tilalle 70G kun metalli töykkii kainaloon, en siksi osta useasti liivejä kun tiedän ettei sopivia löydy millään

Vierailija
22/80 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitat antavat vain suuntaa siitä, mistä koosta kannattaa aloittaa sovittaminen.

Kai sinä ymmärrät, että koko on aivan eri riippurintaisella mummolla, hyvin leveät mutta latteat rinnat omaavalla äidillä ja ketunnokkarintaisella tyttärellä, vaikka ympärysmitat olisivat täsmälleen samat.

Ei. Jos mitat ovat samat, on kuppikoko sama. Se missä näillä naisilla on eroa, on rintaliivin malli. Mummo tarvitsee riippuvan mallinsa takia kuppiin syvyyttä ja varmaan korkeamman keskikappaleen jotta rinta pysyy kupissa kumarrellessakin. Nuori kiinteärintainen voi valita vaikkapa plunge-mallisen ja ei niin syväkuppisen liivin koska rintakudos vielä kannattelee itse itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumingerien laskuri antaa kooksi noille mitoille 80e

https://www.lumingerie.fi/rintaliivien-kokotaulukko-kokolaskuri

Puethan liivisi kunnolla päällesi? Niin että etunojassa kahmaiset kädellä rinnan kainalosta paikalleen kuppiin ja asetat kaarituen oikealle paikalleen heti rinnan alle

Kiitos paljon :) Naurattaa tuo kuppi E, jos osaisin niin laittaisin tänne tissikuvan :D

Miksi se naurattaa? Ajatteletko että E on hirveän iso koko?

No joo, E on musta iso kuppi.

Lumingerien laskurilla sait kooksesi 80E, eli englantilainen kokosi on 36DD. Tältä se näyttää kun on hyvin istuvat, oikean kokoiset liivit

http://www.bratabase.com/browse/cleo/lucy-balconnet-bra-5851/36DD/pictu…

Vierailija
24/80 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä muilla isorintaisilla ongelma että rintaliivien kaari painaa törkeästi kylkiluihin? Vai olenko se vain minä joka on laiha niin että kylkiluiden päällä on vain normaali ihokerros?

Vierailija
25/80 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät, että pelkkä kirjain ei kerro tissien koosta juuri mitään? F- ja C-kuppisilla voi olla samankokoiset rinnat mutta eri ympärysmitta.

Kts. esim. tämä:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/78/Cup_size_comparison…

Vierailija
26/80 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monet käyttää liian pieniä rintsikoita. Minä myös, kunnes tajusin ostaa isompia, joihin rinnat oikeasti myös mahtuu. Liian pienen kupin tunnistaa siitä, että sivusta katsottuna tulee ns. tuplatissi, eli kupin yläpuolelle tulee selvästi rintakudosta sellaiseksi möykyksi. Ei pidä tulla, vaan koko rinnan tulee mahtua kuppiin. Liian pieni kuppi on myös silloin, jos rintaa pursuaa kohti kainaloa, eli rinnat ei mahdu leveyssuunnassa kuppiin.

Mallilla on yllättävän paljon väliä. Miellyttävin on sellainen kuppi, johon rinta oikeasti menee sisään eikä pullahda, vaikka kumartelisit. Balconette tai push up -mallit on tarkoitettu pienirintaisille. Nännien ei kuulu lirvahdella ulos kupista, vaikka heittäisit kärrynpyöriä.

Vierailija
27/80 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puethan liivisi kunnolla päällesi? Niin että etunojassa kahmaiset kädellä rinnan kainalosta paikalleen kuppiin ja asetat kaarituen oikealle paikalleen heti rinnan alle

Just joo, tuo lumingerie antaa mun mitoilla kooksi 75H 😂 Käytän 75E. Mitat siis 82/102. Ja on ihan myyjäkin katsonut.

Vierailija
28/80 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos ei tarvi miettiä eikä käyttää hankalia liivejä, kun käyttää wowwbra-tyyppisiä liivejä.

Vierailija
29/80 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kyllä onko tuossa paljon tulkittavaa, jos itse saat 88 ja Changen mukaan tulisi käyttää 90-liivejä. Kai ostit sieltä edes yhdet? Minäkin päädyin pienempään ympärysmittaan ja suurempaan kuppiin mittauksen jälkeen. :)

Sen oikean huomaa myös siitä kun kumartuessa enää mitään ei vilku (ainakin pienirintaisilla), ja ne tukevat kunnolla mutta vaatteiden alla niitä ei huomaa. Kupin ei myöskään kuulu mennä kainaloon saakka. T. Valaistunut

Itselle parhaat liivit kun kuppi menee kainaloon asti. Liian kapea kuppi painaa kylkeen. Mulla mitat aika lähellä aloittajaa ja käytän 85D/E. Paljon siis riippuu rinnan mallista. Nykyään en kaarituellisia enää käytäkään. En tykkää kun painavat, aina. Oli sit marketista tai liivikaupasta. Sama vika.

Vierailija
30/80 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo, tuo lumingerie antaa mun mitoilla kooksi 75H 😂 Käytän 75E. Mitat siis 82/102. Ja on ihan myyjäkin katsonut.

Kokeile joskus vaikka piruuttais. Saatat yllättyä. Ja jos joku myyjä on ”katsonut”, ei se takaa yhtään mitään. Hyvin moni liiviliikkeen myyjä on pihalla kuin lumiukko myymistään tuotteista.

Vierailija
31/80 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/80 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittauttamaan!

Vierailija
33/80 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kuppi ole isompi kun ympärysmitta on pienempi. Esim. Itse käytän hm liivejä kokoa 70C. Kuppi on pienempi kun 75B liiveissä.

Vierailija
34/80 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://uppaa.fi/image/1xM

Onpas kulahtaneet liivit.

Vierailija
35/80 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah joo, kiitti hei :D Vain noin 6 vuotta palvelleet :D

Vierailija
36/80 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedä siitä, mutta väärän kokoiset kantajalleen ainakin. Tissit tippuu noista ulos kun vähän kumartuu

Vierailija
37/80 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks noi nyt ap:n bosat kuvassa?

Vierailija
38/80 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliks noi nyt ap:n bosat kuvassa?

Ap kyllä.

Vierailija
39/80 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et missään tapauksessa ole kokoa 85B. Kyllä toi lumingerien antama koko on lähempänä totuutta.

Mua hämmästyttää joka kerta naisten tietämättömyys siitä miltä rintsikkakoot oikeasti näyttää. Ja kuinka epämukavia virityksiä käyttävät kun eivät ymmärrä/halua kokeilla mitään muuta kokoa kuin mitä ovat vuosikausia käyttäneet. Ja vuosikausia sitten nostelleet valuvia olkaimia, asetelleet tissejään uudelleen kuppiin kun kumartuessa tippuvat kupeista yms käsittämätöntä.

Vierailija
40/80 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mitta rintojen alta on 87-88 cm ja Changessa tyrkytettiin aina 90-ympäryksellä olevia. Jostain kumman syystä 80-ympäryksellä olevat liivit istuvat parhaiten, eikä selkään silti muodostu mitään makkaroita liian kireistä liiveistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan