Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni tapailee varattua, onko minun asiani vain kuunnella?

Vierailija
12.02.2018 |

Minusta koko kuvio on ihan tuhoon tuomittu, mutta ystäväni jaksaa uskoa rakkauteen.

Olenko tässä nyt sitten vain hänen tukenaan? Tekisi mieli sanoa että herää pahvi...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Mun exä oli varattu kun tapasin sen. Puoli vuotta myöhemmin oltiin avoliitossa, ja naimisiinkin mentiin muutama vuosi siitä. Että kyllä ihan hyvin voi uskoa rakkauteen. :) 

Juu ja tällä stoorilla olikin todella onnellinen loppu... Pettikö sinuakin kun on nyt exä? :D

Mä olen esimerkki tästä, että jos pettää puolisoaan aloittaessaan suhteen, tekee sitä myös muiden kanssa.

Jos on niin kerran tehnyt, on taipumusta toimia näin suhteissa ylipäänsä.

Valitettava tosiasia.

Nimimerkkisi "age is just a number" kertoo myös paljon.

Mitä sitten, kun sinä ikäännyt? Ottaakohan miehesi sitten taas sinua nuoremman?

Vierailija
22/38 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ilmoitin kaverille suht tylysti, etten sitten kuuntele yhtään varattumies juttuja. Eihän kaveri tykännyt, kun mun pitäisi olla tukena kaikessa.

Enpä ole. Pikku hiljaa välit hiipuivat, mutta ollaan taas jonkun näköisiä hyvänpäivän tuttuja. Eikä hän ole enää sen varatun kanssa, kun kaveri tuli raskaaksi ja mies päätti palata vaimonsa luo.

Näin just!

Kannattaa olla niiden varattujen ukkojen kanssa varauksella ja varovainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ystäväni on mies ja tapailee naimissa olevaa naista. Jostain syystä moni oletti päin vastoin.

Ap

Vierailija
24/38 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävän tehtävä ei ole tuomita. Muutenkin tuomitsevuus on ikävä piirre ihmisessä. Elämänkokemuksen myötä tarve tuomita usein vähenee, kun joutuu huomaamaan, että itsekin on päätynyt tilanteisiin, joissa ihanteet ovat unohtuneet. Kyllä ystäväsi tietää jo kaiken mitä voisit sanoa. Rakastuminen vain on sellainen psykoosi, että sille ei aina voi mitään. Sitä paitsi varatun miehen suhteesta on vastuussa mies itse. Ja joskus uusi suhde on se oikea.

Todellakin on tarvittaessa ystävän tehtävä toimia tarvittaessa kriittisenä peilinä. Jos haluat arvottaa asian negatiivisesti sanomalla sitä tuomitsemiseksi, niin sitten arvotat, se kertoo yksin sinusta ja ajatusmaailmastasi. Ei meistä, jotka olemme uskollisia sekä ystävillemme mutta myös itsellemme ja periaatteillemme.

Mihin mä hymistelijäystäviä ja mielistelijöitä edes haluaisin? Jos eivät voi puhua mulle rehellisesti, koko ystävyydellä ei ole pohjaa eikä perustuksia.

Mikään tästä ei sulje pois myötätuntoa ja ymmärrystä ystävää kohtaan, eikä hänen puolellaan ja rinnallaan olemista. Joo, on se ehkä vaikeaa olla tuomitsematta suoraselkäinen ja rehellinen mutta myötätuntoinen. Mutta ei mikään mahdottomuus, ja aivan selvästi paras tapa olla todellinen ystävä.

Vierailija
25/38 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ystäväni on mies ja tapailee naimissa olevaa naista. Jostain syystä moni oletti päin vastoin.

Ap

Saattoi olettaakin, mutta nyt kun luin kommentit läpi, niin itse asiassa vain yhdessä kommentissa tuli esille sukupuolet niin että ystäväsi oletettiin olevan nainen ja pettäjän mies.

Joten taisit olla provo ja testata jotenkin vain tätä asiaa ja kommentoit nyt ainoastaan etukäteisoletuksesi mukaan. Mutta tarkistapas viestit, ei kyllä tule ilmi kuin yhdessä viestissä :)

Vierailija
26/38 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä oli varattu kun tapasin sen. Puoli vuotta myöhemmin oltiin avoliitossa, ja naimisiinkin mentiin muutama vuosi siitä. Että kyllä ihan hyvin voi uskoa rakkauteen. :) 

Juu ja tällä stoorilla olikin todella onnellinen loppu... Pettikö sinuakin kun on nyt exä? :D

Mä olen esimerkki tästä, että jos pettää puolisoaan aloittaessaan suhteen, tekee sitä myös muiden kanssa.

Jos on niin kerran tehnyt, on taipumusta toimia näin suhteissa ylipäänsä.

Valitettava tosiasia.

Nimimerkkisi "age is just a number" kertoo myös paljon.

Mitä sitten, kun sinä ikäännyt? Ottaakohan miehesi sitten taas sinua nuoremman?

Jos ottaa, niin ottakoon. Mutta niitä vuosia, jotka olemme olleet yhdessä, ei kukaan enää meiltä pois ota. :) Mutta miten niin "taas" minua nuoremman? Olen hänen ensimmäinen seurustelusuhteensa, jossa minä se vanhempi osapuoli. 

Vierailija
27/38 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. :) 16 vuotta oltiin yhdessä, ero tuli kun mieheltä loppui seksihalut. Vaihdoin 27 vuotta nuorempaan. 

Olet ottanut tuollaisen nimimerkin. Eli teidän ikäero määrittää tällä hetkellä kuka sinä olet.

Itseasiassa tuo nimimerkki on sitä, mitä mun nykyinen avomieheni hoki seurustelumme alkuaikoina, kun epäröin suhteen aloittamista suuren ikäeron takia.. :) 

Vierailija
28/38 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. :) 16 vuotta oltiin yhdessä, ero tuli kun mieheltä loppui seksihalut. Vaihdoin 27 vuotta nuorempaan. 

Olet ottanut tuollaisen nimimerkin. Eli teidän ikäero määrittää tällä hetkellä kuka sinä olet.

Itseasiassa tuo nimimerkki on sitä, mitä mun nykyinen avomieheni hoki seurustelumme alkuaikoina, kun epäröin suhteen aloittamista suuren ikäeron takia.. :) 

Eli se määrittää sinun miehesi ja sinut. Mun mies sanoi mulle suhteen alussa, että olen älykäs, ihana ja seksikäs. Mun nimimerkki vois sit olla ”intelligent, lovely and sexy” . Mut kukin parisuhde ja ihminen tavallaan.

Vierailija
29/38 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saattoi olettaakin, mutta nyt kun luin kommentit läpi, niin itse asiassa vain yhdessä kommentissa tuli esille sukupuolet niin että ystäväsi oletettiin olevan nainen ja pettäjän mies.

Joten taisit olla provo ja testata jotenkin vain tätä asiaa ja kommentoit nyt ainoastaan etukäteisoletuksesi mukaan. Mutta tarkistapas viestit, ei kyllä tule ilmi kuin yhdessä viestissä :)

Se tulee ilmi neljässä viestissä. Ap

Vierailija
30/38 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni, hyvä ystäväni ihastui mieheen, joka on naimisissa.

Aluksi oli niin rakastunut En sanonut mitään.

Nyt kun itse olen raskaana, en jaksa enää kuunnella näitä vaimo on hirviö -juttuja.

Olen neuvonut häntä tekemään vuoden suunnitelman, missä näkee itsensä vuoden päästä. Kun juteltiin viimeksi, kysyin missä menee, mun vuosi on takana. Kun ei voi erota kun lapsille on ikävää jne

Sanoin viimeksi kai ymmärrät mies ei jätä vaimoa ikinä.

Nyt en enää jaksa kuunnella.

Vierailija
31/38 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/38 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se määrittää sinun miehesi ja sinut. Mun mies sanoi mulle suhteen alussa, että olen älykäs, ihana ja seksikäs. Mun nimimerkki vois sit olla ”intelligent, lovely and sexy” . Mut kukin parisuhde ja ihminen tavallaan.

:D Ei h*lvetti mikä logiikka! :D Jättäisin ehkä tuolla argumentaatiotasolla pois tuon nimimerkin ensimmäisen määritelmän... :D

Vierailija
33/38 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Ei h*lvetti mikä logiikka! :D Jättäisin ehkä tuolla argumentaatiotasolla pois tuon nimimerkin ensimmäisen määritelmän... :D

Ylenmääräinen hymiöiden käyttö ei tee sinusta yhtään nuorempaa kuin olet.

Vierailija
34/38 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä sanoisin suoraan, etten hyväksy pettämistä. Enkä oikein näe miten voisimme olla ystäviä, kun moraalikäsityksemme on noinkin kaukana toisistaan. Tämä maailma olisi todella kauhea paikka, jos kaikki antaisimme vain hetkellisten tunteiden viedä, emmekä koskaan miettisi sitä, mikä on oikein.

Minun mielestä ystävä ei ole mikään ihailijakerhon jäsen, jonka tehtävä on varauksetta kehua ja kannustaa vailla pienintäkään kritiikkiä. Paras ystävä on sellainen joka läppäisee turvalle, ravistaa olkapäistä ja huutaa "HALOOOO!!!!??! Missä sun järkes on???!??"

Vierailija
35/38 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylenmääräinen hymiöiden käyttö ei tee sinusta yhtään nuorempaa kuin olet.

Voi trolli. Miksi luulet että haluan olla nuorempi? :)

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) 

Vierailija
36/38 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa on kyllä tippunut kaikki tuollaiset pettäjät ja pettämisen hyväksyvät ystävät kaveripiiristä pois. Usein tuollaiset moraalittomat ihmiset ovat valehtelijoita ja hyväksikäyttäjiä myös omia läheisiään kohtaan. Ap:na olisin varovainen sen suhteen, kannattaako enää luottaa tuohon kyseiseen ihmiseen omissa henkilökohtaisissa asioissa.

Sellaiseen ei pysty mitenkään luottamaan joka pettää läheisintään .

Vierailija
37/38 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin monta vuotta ystävälleni, että herää pahvi. Koska ystävä oli kuitenkin minulle rakas, pysyin rinnalla ja kuuntelin. Raskainta oli kuitenkin se, kun olen parille se ystävä "joka ei hyväksy". "Tiedän ettet hyväksy, mutta". Ikään kuin minä olisin se tylsä ja paha., vaikka tuin aina kun ystävääni satutettiin. Valitettavasti ystävyys on nykyään korkeintaan sellaista hyvän päivän tuttavuutta meidän välillä. Kirjaimellisesti ystävyytemme väliin tuli siis mies - jonkun kolmannen naisen mies.

Vierailija
38/38 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsin välittömästi ystävistäni miehet, jotka jättävät perheensä ja ottavat nuoremman, naiset, jotka seurustelevat naimisisssa olevan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi