Kun asuu miehenä Tsekissä, ”Reittä pitkin isännän paikka auki”-ilmoitus ei ole kovin houkutteleva
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005561398.html
Eli tämä maanviljelijänainen postasi Facebookkiin ilmoituksen, että etsii kumppania. Pitää olla kova ja maskuliininen mutta silti halukas kokkaamaan ja pyykkäämään tuolle naiselle. Ja kova panomies pitää olla että pystyy tyydyttämään hänen halunsa. Ikä ei saa olla kovin paljon hänen ikäänsä korkea.
Asun tosiaan täällä Tšekissä ja täältä katsoen nuo vaatimukset tuntuu hiukan ylimitoitetuilta siihen nähden mitä on tarjolla.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Ei sun ole pakko tarttua tarjoukseen.
Eikö?? Hyvä kun kerroit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö?? Hyvä kun kerroit.
Yhtä hyvä kuin sinun kertomuksesi. Pitäisikö meitä kiinnostaa joku mikä ei sinuakaan kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö?? Hyvä kun kerroit.
Yhtä hyvä kuin sinun kertomuksesi. Pitäisikö meitä kiinnostaa joku mikä ei sinuakaan kiinnosta?
Kuinka monta teitä siellä siis oikein on?
Vai niin - kiitos tästä erinomaisen tärkeästä tiedosta. Ehkä joku muu tarttuu tarjoukseen.
Vierailija kirjoitti:
Pysy siellä vaan, et täytä mitään kriteereitä. Raukat vaan menköhöt merten taa, sanoo laulukin.
Myönnän kyllä auliisti, että ei minulla rohkeus riittäisi tuohon haasteeseen
Vierailija kirjoitti:
Vai niin - kiitos tästä erinomaisen tärkeästä tiedosta. Ehkä joku muu tarttuu tarjoukseen.
Kyllähän hän on saanut jo (ainakin) kymmeniä viestejä miehiltä että varmasti tarttuu. Mutta pelkään pahoin että neiti joutuu pettymään, sillä ei tuollaisia hänen etsimiään miehiä ole ainakaan minun tietääkseni olemassa. Että sellaista ei tule löytymään, oli miten nätti ja haluttava tahansa.
On se tosiaan ihan ylimitoitettu haave naiselta, että mies asuisi samassa maassa ja samalla paikkakunnalla ja että hänestä saisi seksikumppanin ja puolison arkeen. Kaikesta sitä unelmoidaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysy siellä vaan, et täytä mitään kriteereitä. Raukat vaan menköhöt merten taa, sanoo laulukin.
No kannattaako sillä ylpeillä kuitenkaan ettei ole munaa?
Vierailija kirjoitti:
On se tosiaan ihan ylimitoitettu haave naiselta, että mies asuisi samassa maassa ja samalla paikkakunnalla ja että hänestä saisi seksikumppanin ja puolison arkeen. Kaikesta sitä unelmoidaankin.
LOL.
Yritän tässä juuri selittää puolalaiselle kaverilleni miksi tuo nainen kaikesta huolimatta saa niin paljon yhteydenottoja. Se on vaikeaa, ei meinaa mennä millään perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän hän on saanut jo (ainakin) kymmeniä viestejä miehiltä että varmasti tarttuu. Mutta pelkään pahoin että neiti joutuu pettymään, sillä ei tuollaisia hänen etsimiään miehiä ole ainakaan minun tietääkseni olemassa. Että sellaista ei tule löytymään, oli miten nätti ja haluttava tahansa.
Jos siis joku samanikäinen sinkkumies kokkaa ja pyykkää jo nykyäänkin yksin kotonaan, muttei saa seksiä, niin hän ei voi mitenkään haluta muuttaa elämäänsä sellaiseksi, että sama jatkuisi muuten, mutta hän alkaisi saada säännöllisesti seksiä? Ok. En koskaan opi ymmärtämään miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kannattaako sillä ylpeillä kuitenkaan ettei ole munaa?
Mitä ylpeillä? Ei minulla ole tarvetta sen enempää kehuskella kuin hävetä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eukko on perin juurin pihalla vaatimuksineen, ei tuolla ulkokuorella eikä henkisellä puolella ole varaa laittaa minkäänlaisia vaatimuksia miehelle. Kamala ilmestys :-)
Minusta nainen oli ihan kaunis ja naisellinen.
Tuskin hän miesmallia etsiikään maatilan isännäksi, vaan samantyyppistä miestä. Suomalaiset miehet ovat ylipainoisempia kuin naiset, joten heillä ei oikein voi olla valittamisen auhetta naisen painosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siis joku samanikäinen sinkkumies kokkaa ja pyykkää jo nykyäänkin yksin kotonaan, muttei saa seksiä, niin hän ei voi mitenkään haluta muuttaa elämäänsä sellaiseksi, että sama jatkuisi muuten, mutta hän alkaisi saada säännöllisesti seksiä? Ok. En koskaan opi ymmärtämään miehiä.
Et varmaan opikaan, jos sinusta miehet ovat vain yhtä massaa eivätkä yksilöitä.
Maaseudullahan on paljon vähän tukevia ja yksinäisiä sinkkumiehiä. Luulen heidän oleban ihan riemuissaan tuosta treffi-ilmoituksesta. Eikös se valitusvirsi ole perinteisesti ollut se, että kaikki naiset haluavat muuttaa kaupunkeihin, eikä maaseudun miehille riitä puolisoita. Vai ovatko ne maaseudun sinkkumiehet prinssiharhaisia ja kelpuuttavat vain miss Suomi finalisteja?
Vierailija kirjoitti:
Maaseudullahan on paljon vähän tukevia ja yksinäisiä sinkkumiehiä. Luulen heidän oleban ihan riemuissaan tuosta treffi-ilmoituksesta. Eikös se valitusvirsi ole perinteisesti ollut se, että kaikki naiset haluavat muuttaa kaupunkeihin, eikä maaseudun miehille riitä puolisoita. Vai ovatko ne maaseudun sinkkumiehet prinssiharhaisia ja kelpuuttavat vain miss Suomi finalisteja?
Varmasti ovat riemuissaan. Tuo ilmoitus kuvastaa hyvin millainen epäsuhta siellä on. Nainen voi asettaa kirjaimellisesti millaiset ehdot tahansa.
Kun ottaa huomioon mikä on miesten keskimääräinen taso, niin aika kovalta tuntuu vaatimustaso verrattuna siihen mitä on tarjolla. Noilla ominaisuuksilla varustetulle miehelle on tarjolla paljon tyylikkäämpiäkin vaihtoehtoja. Toisaalta maaseudulla on paha pula naisista, joten ei välttämättä täysin toivoton haku.
Kuka laittaisi tuollaisen ilmoituksen? Onko se joten vajaa vai mikä sitä vaivaa?
Ap, kerrotko samalla sille puolalaiselle kaverillesi, että tässä maassa miehillä ei ole kunniantuntoa pitää perheestään ja naisestaan huolta vaan halauvat joko jakaa tämän vastuun tai jopa sysätä sen yksin naisen harteille. Kyllä siinäkin riittää ihmettelemistä.
Olin ravintolassa ja mies pyysi yhteisen laskun. Ulkomainen tarjoilija päästi helpottuneen huokauksen ja kumartui miehen puoleen sanoen, että hän näkee jatkuvasti sitä, miten miehet maksavat omat ruokansa ja naiset omansa ja hän häpeää joka kerta miesten puolesta.