Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä paukutti jo toisen näppäimistöni hajalle eikä hänellä ole varaa korvata

Vierailija
12.02.2018 |

Meillä on hidas nettiliittymä ja sivun lataantumisessa kestää joskus n. 10-15 sekuntia. Tällöin poikaystävä paukuttaa näppäimistöä pöytään, ihan kuin se jotain auttaisi. Hermostuu siis kun lataamisessa kestää. Sitten hänellä ei kuitenkaan ole varaa korvata hajoittamaansa. Nyt minun täytyisi ostaa kolmas näppäimistö, kun ilman nettiä ei kuulemma ole mitään tekemistä. Hajotti puhelimensa ja joutui ottamaan vanhan netittömän näppäinpuhelimensa käyttöön eikä minullakaan ole puhelimessa nettiä. Kehtaisinko kysyä hänen vanhemmiltaan jos he korvaisivat? Poika on kuitenkin jo 18v.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppäimistön hinta ei olisi minulle SE juttu. Vaan noin huonot hermot.

- kun suuttuu sulle jostain niin meneekö baariin ja ryyppää ja panee jotain randomia kun nyt vaan suututti

- jos saatte lapsia niin kestääkö lapsen itkua ym vai lähteeekö aina kavereille ettei tartte kuunnella rääkymistä ja haistaa kakkavaippoja ( eikä hermot taida kestää ainakaan osallistumista)

- miten se yhteinen tulevaisuus? Voitko luottaa että tuolla on aina varaa maksaa oma osuutensa vuokrasta ja asuntolainasta jne vai menikö ne rahat vahingossa baariin ja uuteen kännykkään kun "vanha meni rikki". Eli voiko tuollaisen kanssa oikeasti ajatella turvallista tulevaisuutta.

- jos töissä on joskus tylsää ym niin hakkaako sielläkin tavaroita rikki jne eli kykeneekö tekemään töitä noin huonoilla hermoilla.

Itse en pyytäisi korvausta rikotusta näppäimistöstä vaan vapauttaisin pojan kasvamaaan. Ja itse katselisin luotettavampaa seuraa jatkossa.

Vierailija
22/23 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös näppiksiä jotka kestää. Varmaan kannattaa hommata semmonen jos hommaa, niin välttyy muovijätteen tuottamiselta ja säästää pitemmällä aikavälillä rahaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5.

Ei mikään netti ole nykypäivänä niin hidas, että sivun lataamisessa kestäisi noin pitkään. Ei teillä mitään 28,8 kilobittistä 90-luvun dial-uppia enää voi olla.

Eikä myöskään kukaan ole niin köyhä, ettei pystyisi investoimaan 2 euroa näppäimistöön. Tuon verran bussilippu maksaa sellaista hakemaan, koska niitä lahjoitellaan ilmaiseksi jatkuvasti.

Tiesitkö , että suomessakin on alueita joissa 3G/4G ei toimi??? :D

Ja vaikka noin teoriassa toimisikin, yhteys on silti ihan helkkarin hidas? Nimim: Elisan asiakas Etelä-Espoossa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä