Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko työprojektista jättäytyä pois kun vetäjä ei tee hommiaan?

Vierailija
11.02.2018 |

Tilanne: töissä isompi projekti, joka on alkanut marraskuussa ja jonka vetäjäksi pomo nimitti yhden ryhmän jäsenistä. Ongelma on, että mielestä i vetäjä ei hoida hommaansa niin että saamme projektin valmiiksi.

Viime viikolla toin huoleni rakentavasti esiin ja mitä tapahtui! Seuraavana päivänä tämä vetäjä osoitti mulle mieltään, kun kuulemma osoittelen tekemättömiä töitä ja menen henkilökohtaiduuksiin. Näin ei tapahtunut. Tästä suivaantuneena istuin seuraavassa palaverissa suht tympääntyneenä ja yhteistyökyvyttömänä.

Kysymykseni kuuluukin, voisinko jääfä projektista pois tässä vaiheessa, kun näen kaikki katastrofin merkit ja toisaalta en tunnu pystyvän itse vaikuttaa asioiden koordinoinnin kohdalleen saamiseksi.

Toinen vaihtoehto on on se, että deadlinen lähestyessä paska tulee niskaan ja joudutaan kiireessä vetämään homma kasaan, vaikka olen yrittänyt sitä saada suunnitelmallisempaan moodiin. Ja kun kehitysehdotukseni otetaan niin negatiivisesti eikö voisi ajatella, että ilman minua projekti etenisikin paremmin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla