Ihmettelisitkö?
Olen muutaman kuukauden tapaillut mukavan oloista miestä. Mies oli reilun viikon työmatkalla etelässä. Myöhemmin kävi ilmi miehen sivulauseesta, että hänen kaveri oli myös ollut matkalla mukana. Hieman hämmästyin, sillä mies ei ollut tästä mitään aiemmin, taikka reissun aikana maininnut. Onko jotkut vain niin ylimalkaisia tms, että tälläinen asia voi unohtua kertoa? Eihän siinä siis sinänsä mitään vikaa ollut, itse vain luulin että hän on yksin reissussa.
Kommentit (11)
No todellakin ihmettelisin, matkaseuralaisesta kertominen kyllä yleensä kuuluu asiaan.
Sen oli ensin tarkoitus ottaa joku nainen mukaan eikä puhunut mitään. Nainen ei lähtenyt tai sellaista ei löytynyt niin otti sitten kaverinsa.
Vierailija kirjoitti:
No todellakin ihmettelisin, matkaseuralaisesta kertominen kyllä yleensä kuuluu asiaan.
No joo.. En oikein tiedä kehtaisinko vielä palata asiaan ja kysyä mieheltä asiasta. Tämä siis tuli ilmi, kun kyselin miten reissu meni ja mies alkoi kertoilla, että "Pekka on kyllä niin huono puhumaan englantia"... Sitten kysyinkin, että siis oliko Pekkakin siellä?? Mies vastasi kyllä aidon hämmentyneen kuuloisena "siis joo, olihan Pekkakin siellä, enkö muka sanonut siitä"?
Sitten mie jatkoi juttujaan sen kummemmin asiaan palaamatta. Mutta en tajua kyllä, että mitä salaista tms. siinä olisi ollut, että mies olisi tarkoituksella jättänyt asiasta mainitsematta.
Sua varmaan nyppii se ettet ollut itse siellä! Mies pystyi tarjoamaan puoli-ilmaisen matkan eikä edes kysynyt sinua.
Saattaa olla ylimalkakin. Oma mies on aina ollut sellainen hiukan ehkä lapsenmielinen että ei osaa salata mitään mutta ei myöskään muista aina ihan kaikkea kertoa, edes sellaista mitä "normaalisti" mainitaan. Hyvin voisin kuvitella että kaveri olisi jäänyt mainitsematta alkuaikoina kun minä en sellaista asiaa olisi hoksannut edes kysyä. :D
Onko tapailemasi mies "hajamielinen professori"? Siinä luonnetyyppi johon saat tutustua ihan pitkän kaavan kautta ja silti ei mene tylsäksi. Vaikka välillä on käsityskyky hermon ohella piukassa.
Joo voi helvetti mä kyllä sanon, kun tätä alkaa miettiä enemmän ja pitäs käydä nukkumaa. Siis mun tuurilla tää mies paljastuukin vielä homoksi tms. Ja ei, mulla ei ole mitään homoja vastaan, mut käsitätte kait :D ei saakeli.. Mies pukeutuu todella hyvin ja sängyssä välillä ollut vähän jotenkin tönkköä, mutta oon laittanu sen jännittämisen tms uutuudeen piikkiin. Voi luoja..
Vierailija kirjoitti:
Sua varmaan nyppii se ettet ollut itse siellä! Mies pystyi tarjoamaan puoli-ilmaisen matkan eikä edes kysynyt sinua.
No joo, ehkä kyllä tämäkin. Mutta se reissu tuli lyhyellä varoitusajalla, enkä ois voinu mitenkää lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla ylimalkakin. Oma mies on aina ollut sellainen hiukan ehkä lapsenmielinen että ei osaa salata mitään mutta ei myöskään muista aina ihan kaikkea kertoa, edes sellaista mitä "normaalisti" mainitaan. Hyvin voisin kuvitella että kaveri olisi jäänyt mainitsematta alkuaikoina kun minä en sellaista asiaa olisi hoksannut edes kysyä. :D
Onko tapailemasi mies "hajamielinen professori"? Siinä luonnetyyppi johon saat tutustua ihan pitkän kaavan kautta ja silti ei mene tylsäksi. Vaikka välillä on käsityskyky hermon ohella piukassa.
Lähinnä niin töihinsä paneutunut, tekee kolmea eri työtä päällekkäin, että välillä kyllä huomaa, että herran ajatukset hieman reistaa. Työstressin laittoi myös kerran syyksi kun sänkyhommat hieman lässähti..
Tuli ehkä vain itselle hieman hölmö olo, kun laittelin miehelle miltei päivittäin viestejä, että miten siellä sujuu jne. Ja luulen, että mies myös kustansi kaverinsa reissun, sillä tällä kaverilla on rahat melko tiukilla.
En oikein edes tiedä mikä minua tässä asiassa nyppii :D