Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ihmeen takia lyhyemillä lahkeilla varustetut housut on mitoitettu vain lihaville?

Vierailija
11.02.2018 |

Kun en ole nähnyt lyhyitä lihavia sen enempää kuin lyhyitä laihoja ja normaalejakaan. En osaa ommella, joten lahkeita on tympeä lyhentää ja ompelijalle ei oikein ehdi. Mutta kun lyhytlahkeisiakin housuja on, niin vain d-mitoitus? Ainoat, joita olen löytänyt 29 tuuman lahkeilla on Lee-Cooperit, mutta yleensä niitä kaupassa on vain yhdet tai kahdet tai ei ollenkaan eikä koskaan juuri sitä mallia, mitä haluaisin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kirjoittaa kirjan kaikesta siitä mitä kaupoista ei löydy. Olen 158cm, omenavartaloinen ja n 10kg ylipainoinen.

Vierailija
2/7 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Onneksi Suomeen saatiin Marks and Spencer. Muiden liikkeiden kanssa olen aina ihmetellyt tuota samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkien housujen kanssa voi sentään elää, mutta tämä nykymuoti jossa lahkeet on aina liian lyhyet. Kerta kaikkiaan ei löydy nilkan peittäviä housuja, ja isomman koon pienentäminen perseestä ei onnistu.

Vierailija
4/7 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin kaupoissa myytävät kengät on järjestetty niin että pienimmät koot on ylimpänä. 

Haluaisin nähdä sen kääpiön jolla on koon 43 jalka jonka mukaan tuo on tullut kauppoihin standardiksi.

Vierailija
5/7 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ja nuorten osastolta löytyy vaikka kuinka lyhyttä ja pientä. Ovat ihan perushousuja, ei mitään "lapsellisia nallepyjamia".  Ja useimmissa liikkeissa lahkeet lyhennetään joko housujen hinnalla (kampanjat ja tarjoukset) tai parilla kympillä muuten. Itse ostan nuorten osastoilta (olen 152cm, 40kg), ei siinä mitään ongelmaa ole.

Vierailija
6/7 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten ja nuorten osastolta löytyy vaikka kuinka lyhyttä ja pientä. Ovat ihan perushousuja, ei mitään "lapsellisia nallepyjamia".  Ja useimmissa liikkeissa lahkeet lyhennetään joko housujen hinnalla (kampanjat ja tarjoukset) tai parilla kympillä muuten. Itse ostan nuorten osastoilta (olen 152cm, 40kg), ei siinä mitään ongelmaa ole.

Itse haluan mennä kauppaan ja ostaa housut ja ottaa ne mukaan. Edelleen ihmetyttää sama kuin aloittajaa, miksi lyhyet koot on tehty superlihaville? Olen hieman ylipainoinen, mutta noihin lyhyisiin housuihin mahtuisin varmaan tuplasti.

Vierailija
7/7 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut jättää näkyviin sun parhaat puolet,ohuet nilkat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi