Miksi kaupat syrjivät meitä lyhyitä ihmisiä?
Esimerkiksi mehu jota tykkään juoda on aina siellä ylimmällä hyllyllä. En ylety. Tänäänkin sain ihan turhaan kurkotella että saisin kortsupaketin (joo, nekin laitetaan liian ylös, samoin raskaustestit!) En vaadi välttämättä hyllyjen madaltamista, mutta eikö jokaisella hyllyvälillä voisi olla sellaista koroketta edes jota voi käyttää? En jaksaisi jokaisella kauppareissulla kuluttaa aikaa myyjää etsimässä joka voisi auttaa.
Enkä minä nyt poikaystävääkään aina halua itseni puolesta lähettää kauppaan, ei oikein olisi reilua.
Kommentit (30)
Olen huomannut saman. S ja K ketjut ovat nimenomaan niitä joissa jää puolet tuotteista ostamatta. En tykkää pyydellä muilta asiakkailta apua, itsepalvelumyymälässä pitäisi tuotteiden olla saatavilla. Myös pakastearkut ovat niin syviä että sieltä ei yletä ottaa. Ostan Lidlistä kaiken minkä voin, siellä ei ole vielä hyllyt liian korkealla. Vaatteitahan ei cittarista ja prismasta tule ostettua muutenkaan. Olen 159cm ja kyllä minun pituisia on paljon. Olen itse 60v ja vielä hyvissä voimissa mutta huonoselkäisillä on hankala kurkotella. Omapahan on asiansa jos eivät halua ihmisten rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pyydän apua muilta asiakkailta.
Minulle on pyynnöstäni ojennettu astianpesuaine, hapankaali, jäätelöpurkki, mehua jne.
Kaikki auttavat aina mielellään.
Juu. Ei täälläpäin, täällä kaikki ovat niin sisäänpäinkääntyneitä. Enkä mä nyt miltään random asiakkaalta esim sitä raskaustestiäkään kehtais pyytää antamaan...
Ihan alahyllyllä on apteekissa.
Lähin apteekki 10km päässä. En sinne pyöräilisi jonkun sellaisen takia.
N145cm kirjoitti:
Esimerkiksi mehu jota tykkään juoda on aina siellä ylimmällä hyllyllä. En ylety. Tänäänkin sain ihan turhaan kurkotella että saisin kortsupaketin (joo, nekin laitetaan liian ylös, samoin raskaustestit!) En vaadi välttämättä hyllyjen madaltamista, mutta eikö jokaisella hyllyvälillä voisi olla sellaista koroketta edes jota voi käyttää? En jaksaisi jokaisella kauppareissulla kuluttaa aikaa myyjää etsimässä joka voisi auttaa.
Enkä minä nyt poikaystävääkään aina halua itseni puolesta lähettää kauppaan, ei oikein olisi reilua.
Siellä on ne jakkarat lyhyitä varten. Käytä niitä.Hae tarvittaessa vaikka seuraavasta hyllyvälistä. Niin minäkin teen
N146 cm
Vierailija kirjoitti:
Oma vika jos on vertikaalisesti rajoittunut.
Se muuten ei todellakaan ole oma vika.Ota selvää asioista ennen kuin tulet aukomaan päätäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on pyynnöstäni ojennettu astianpesuaine, hapankaali, jäätelöpurkki, mehua jne.
Juu. Ei täälläpäin, täällä kaikki ovat niin sisäänpäinkääntyneitä. Enkä mä nyt miltään random asiakkaalta esim sitä raskaustestiäkään kehtais pyytää antamaan...
Jos tuollainen asia hävettää niin olet ehkä vähän liian nuori harrastamaan niitä touhuja, joiden jälkeen raskaustestiä voi tarvita.
Ei nyt varsinaisesti hävetä ja olen muuten 22.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voisitteko ojentaa minulle tuon kondomipaketin?"
*kovalla äänellä että kuuluu kaupan perälle asti*
"TOKI VOIN OJENTAA TEILLE KONDOMIPAKETIN. MINKÄ NÄISTÄ HALUAISITTE, SULTAN, DUREX, MANSIKKA, BANAANI VAI VANILJA?"
M
Liikuttavaa, että 13-vuotiaat kirjoittavat Vauva-lehden palstalla.
En usko että 13-vuotiaat muistavat Leisure Suit Larryn kondominostokohtausta.
M
Senhän saa Steamista....
Vierailija kirjoitti:
N145cm kirjoitti:
Siellä on ne jakkarat lyhyitä varten. Käytä niitä.Hae tarvittaessa vaikka seuraavasta hyllyvälistä. Niin minäkin teen
N146 cm
Niitä jakkaroita ei ole kuin 1-2 ja ihan eri puolella kauppaa kuin tarvitsisi. Ei oikein viitsi raahata toiselle puolelle kauppaa kun sitten joku muu tarvitsee eikä löydä.
Vierailija kirjoitti:
N145cm kirjoitti:
N146 cm
Sille jakkaralle on muuten vaikea kiivetä jos on kovin lyhyt. Lisäksi siinä on rattaat alla, joten se karkaa helposti ennekuin siihen saa kiivettyä. Porrasjakkara olisi parempi.
Itse olen pitkä, ja vaatekaupoissa minua luultiin maasta riippumatta aina myyjäksi. Todella outoa. Olivat aina vilpittömästi hämmästyneitä, kun en ollutkaan myyjä.