Keski-ikäiset naiset, onko teillä jo nuorempi mies
Ja jos ei vielä niin milloin ajattelitte vaihtaa nuorempaan? Miehet ikääntyessään pälvikaljuuntuu ja erektio heikkenee. Nuoret miehet jaksaa panna yötä päivää.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori mies. Ei vanhassa naisessa ole mitään seksuaalisesti kiihottavaa/kiinnostavaa. Jos olette joskus nähneet oikein pahasti hoitamattoman auton nahkapenkin, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan. Samaa näkyä en halua nähdä kun nainen riisuu alapäänsä paljaaksi.
Olet ehkä nähnyt vanhan autonpenkin, mutta et ole nähnyt puumanaista ilman housuja.
Olen nähnyt. Makuasioita tietenkin, mutta minun mielestä mikään ei voita nuoren tytön sileää ihoa ja täydellistä kiinteää vartaloa.
No, ei sitä mikään voita 19-vuotiasta timmiä poikaa, sen kimmoisaa kaunista ihoa ja esteettistä vartaloa. Se mikä voittaa minkäkin, ei tarkoita että sen voittaneen saa. En mäkään pääsee pukkaamaan Justin Bieberiä kanssa ennen kuin se täyttää 24, vaikka haluaisinkin.
Tuo on kyllä asia, minkä suhteen emme varmaan koskaan pääse tasa-arvoiseen asemaan miesten ja naisten välillä. Vanhakin mies voi huoletta valita useista nuorista naisista, mutta nainen saa vastaavassa tilanteessa tyytyä vain valittamaan.
En tunne ketään ikäistäni tai nuorempaa joka huolisi vanhan miehen.
N26Tietyissä piireissä on tapana kääntää asiat aivan päinvastoin. Eli, kun naisten taso on sellainen, että yksikään normaali mies ei ikinä lähesty, se kääntyy siten, että naiset muka olisivat niin korkeatasoisia, ettei tarpeeksi hyvää miestä ihan niin vaan löydykään. Uskokoon ken tahtoo.
Niinhän te sedät väitätte. Miksi yksikään nuori ottaisi vanhaa miestä vaivoikseen, kun saa ikäisiäänkin? Totuus kuitenkin on, että vanhat miehet ovat huomattavasti alempitasoisempia kuin nuoret miehet.
Se on juuri näin. Tuohon varmaan perustuu myös se, kun moni nainen sanoo, että nuorempia miehiä kyllä olisi tarjolla, mutta naisia itseään ei liian nuoret kiinnosta. Naiset alitajuisesti ymmärtävät, etteivät ole nuorten miesten silmissä kuitenkaan niin haluttavia kuin nuoret naiset. Naisen kannattaa ottaa lähemmäs itsensä ikäinen mies, niin he paljon todennäköisemmin saavat olla silloin oikeasti haluttuja miestensä silmissä.