Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäiset naiset, onko teillä jo nuorempi mies

Vierailija
11.02.2018 |

Ja jos ei vielä niin milloin ajattelitte vaihtaa nuorempaan? Miehet ikääntyessään pälvikaljuuntuu ja erektio heikkenee. Nuoret miehet jaksaa panna yötä päivää.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nuori mies. Ei vanhassa naisessa ole mitään seksuaalisesti kiihottavaa/kiinnostavaa. Jos olette joskus nähneet oikein pahasti hoitamattoman auton nahkapenkin, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan. Samaa näkyä en halua nähdä kun nainen riisuu alapäänsä paljaaksi.

Olet ehkä nähnyt vanhan autonpenkin, mutta et ole nähnyt puumanaista ilman housuja. 

Tai mitään muitakaan naisia ilman housuja:)

Vierailija
22/42 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä varten on nuorempi mies. Nyt sekstailen tumman, komean ja urheilullisen miehen kanssa. Aivan ihana mies. 

Mistä vokista löysit, ihan vaan vinkkiä saadakseni kyselen.

N. 41v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos ei vielä niin milloin ajattelitte vaihtaa nuorempaan? Miehet ikääntyessään pälvikaljuuntuu ja erektio heikkenee. Nuoret miehet jaksaa panna yötä päivää.

Useimmilta teistä puuttuvat aivot ja mielikuvitus. Hyvä dildo päihittää kirkkaasti kaltaisesi tyhmän nuoren miehen.

Ikämies ei ole ehkä rautaa, mutta tapa, jolla hän naista kohtelee, on kultaa. Ja mitä potenssissa puuttuu, sen puhe, kädet, suu ja lelut korvaavat moninkertaisesti.

Me naiset emme halua mitään "ompelukoneita" vaan huomaavaisen rakastajan. Aivot on tärkein sukupuolielin.

"me naiset emme...", kuules setä-mies. Ikämiehet, kuten sinäkin, eivät kohtele naista kuin kultaa, vaan kuin heille on lapsuudessaan ja nuoruudessaan opetettu: naiset tehtävä on  xyz, naisen kuuluu abc, naisen pitää fff, nainen ei saa olla xxx, koska nainen ei ole ccc, vaan eee.

Nuoremmat miehet suuremmalla todennäköisyydellä ovat vähemmän sovinistisia, seksistisiä ja nais-vihaavia, kuin keski-ikäiset miehet. Näin se vaan menee.

Vierailija
24/42 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nuori mies. Ei vanhassa naisessa ole mitään seksuaalisesti kiihottavaa/kiinnostavaa. Jos olette joskus nähneet oikein pahasti hoitamattoman auton nahkapenkin, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan. Samaa näkyä en halua nähdä kun nainen riisuu alapäänsä paljaaksi.

Olet ehkä nähnyt vanhan autonpenkin, mutta et ole nähnyt puumanaista ilman housuja. 

Olen nähnyt. Makuasioita tietenkin, mutta minun mielestä mikään ei voita nuoren tytön sileää ihoa ja täydellistä kiinteää vartaloa.

No, ei sitä mikään voita 19-vuotiasta timmiä poikaa, sen kimmoisaa kaunista ihoa ja esteettistä vartaloa. Se mikä voittaa minkäkin, ei tarkoita että sen voittaneen saa. En mäkään pääsee pukkaamaan Justin Bieberiä kanssa ennen kuin se täyttää 24, vaikka haluaisinkin.

Vierailija
25/42 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nuoremmat miehet suuremmalla todennäköisyydellä ovat vähemmän sovinistisia, seksistisiä ja nais-vihaavia, kuin keski-ikäiset miehet. Näin se vaan menee."

Olen mies, mutta ihmettelen, missä ihmeessä te tietynlaiset naiset niin usein törmäätte sovinismiin? Vielä täällä Suomessa, joka on maailman turvallisimpia paikkoja naisille ja myös tasa-arvoisimpia.

Jos jotkut miehet suhtautuvat penseästi joihinkin naisiin, niin olisiko syytä katsoa peiliin ja miettiä omaa käyttäytymistä niitä miehiä kohtaan?

Vierailija
26/42 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt. Makuasioita tietenkin, mutta minun mielestä mikään ei voita nuoren tytön sileää ihoa ja täydellistä kiinteää vartaloa.

No, ei sitä mikään voita 19-vuotiasta timmiä poikaa, sen kimmoisaa kaunista ihoa ja esteettistä vartaloa. Se mikä voittaa minkäkin, ei tarkoita että sen voittaneen saa. En mäkään pääsee pukkaamaan Justin Bieberiä kanssa ennen kuin se täyttää 24, vaikka haluaisinkin.

Tuo on kyllä asia, minkä suhteen emme varmaan koskaan pääse tasa-arvoiseen asemaan miesten ja naisten välillä. Vanhakin mies voi huoletta valita useista nuorista naisista, mutta nainen saa vastaavassa tilanteessa tyytyä vain valittamaan.

Vierailija
27/42 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä asia, minkä suhteen emme varmaan koskaan pääse tasa-arvoiseen asemaan miesten ja naisten välillä. Vanhakin mies voi huoletta valita useista nuorista naisista, mutta nainen saa vastaavassa tilanteessa tyytyä vain valittamaan.

En tunne ketään ikäistäni tai nuorempaa joka huolisi vanhan miehen.

N26

Vierailija
28/42 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nuoremmat miehet suuremmalla todennäköisyydellä ovat vähemmän sovinistisia, seksistisiä ja nais-vihaavia, kuin keski-ikäiset miehet. Näin se vaan menee."

Olen mies, mutta ihmettelen, missä ihmeessä te tietynlaiset naiset niin usein törmäätte sovinismiin? Vielä täällä Suomessa, joka on maailman turvallisimpia paikkoja naisille ja myös tasa-arvoisimpia.

Jos jotkut miehet suhtautuvat penseästi joihinkin naisiin, niin olisiko syytä katsoa peiliin ja miettiä omaa käyttäytymistä niitä miehiä kohtaan?

Ihmettelet missä naiset törmäävät sovinismiin? No, esimerkkeinä: oma isäni kävi olleessani 14-v haaroväliin kiinni ja sanoi, tätä varten te naiset ootte. Työhaastattelussa keski-ikäinen setä sanoi "en oo ikinä palkannu naista, ku pelkään et firma menee konkurssiin". 

Niin, että miten oli sen peiliin katsomisen laita?

Vierailija
29/42 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26v mies ja kerran olen ollut 40+ naisen kanssa ja oli parasta seksiä mitä olen harrastanut. Ottaisin milloin vain kypsän naisen.

Vierailija
30/42 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurilla joka on viittä vaille 50vee ei ole muita ollutkaan viimeiseen pariin vuoteen kuin parikymppisiä nuoria poikia.

Naisella on suhkoht hyvin rahaa ja tarjoaa kaiken näille poikaystävilleen,jotka poikkeuksetta ovat jonkunlaisia sekakäyttäjiä.

Sitä toki on naapurikin kun alkoa ja budia menee päivittäin.

Tosin tässä käy jo hieman sääliksi kun menee melkein maanisesta nuorten miesten metsästys.

Kun yksi karkaa kolmen viikon jälkeen niin johan uutta halutaan onkeen ja aina vaan silkkaa rakkautta.

Nainen ei tunnu tajuavan että nää nuoret jannut haluaa vaan rahaa ja helpolla toosaa.

Ja kyllä itse nainen kertoo näitä asioita sangen avoimesti ja pitää ihan normitouhuna.

En sitten tiedä onko jotenkin henkisesti jumahtanut parikymppisen tasolle.

Vierailija
31/42 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurilla joka on viittä vaille 50vee ei ole muita ollutkaan viimeiseen pariin vuoteen kuin parikymppisiä nuoria poikia.

Naisella on suhkoht hyvin rahaa ja tarjoaa kaiken näille poikaystävilleen,jotka poikkeuksetta ovat jonkunlaisia sekakäyttäjiä.

Sitä toki on naapurikin kun alkoa ja budia menee päivittäin.

Tosin tässä käy jo hieman sääliksi kun menee melkein maanisesta nuorten miesten metsästys.

Kun yksi karkaa kolmen viikon jälkeen niin johan uutta halutaan onkeen ja aina vaan silkkaa rakkautta.

Nainen ei tunnu tajuavan että nää nuoret jannut haluaa vaan rahaa ja helpolla toosaa.

Ja kyllä itse nainen kertoo näitä asioita sangen avoimesti ja pitää ihan normitouhuna.

En sitten tiedä onko jotenkin henkisesti jumahtanut parikymppisen tasolle.

Missä tällasta? Muutan sinne!

Vierailija
32/42 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50vuotiaat naiset on parhaita sängyssä.

Ihanat pimperot ja niin tietoiset otteet ettei auta kuin vikistä ja mennä.

Voi sitä nautintoa.

Vierailija
33/42 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41 ja mieheni 35. Ollaan oltu jo yli kymmenen vuotta yhdessä hyvin menee edelleen. En ajatellut vaihtaa vanhempaan siis :)

Vierailija
34/42 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhasa vara parempi kirjoitti:

Mistä vanheneville naisille löytyy nuoria miehiä? Ai niin, Lähi-Idästä ja Gambiasta tietenkin. 😂

Kuule ihan Suomesta löytyi ja on vielä  aitosuomalainenkin. Mua ei noi tummemmat kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
35/42 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50vuotiaat naiset on parhaita sängyssä.

Ihanat pimperot ja niin tietoiset otteet ettei auta kuin vikistä ja mennä.

Voi sitä nautintoa.

Unohtui allekirjoitus eli

T. 50-vuotias nainen

Vierailija
36/42 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan vielä keski-iässä, mutta sunnitelmissa on vaihtaa nuorempaan viimeistään kun täytän 40 vuotta.

Vierailija
37/42 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelet missä naiset törmäävät sovinismiin? No, esimerkkeinä: oma isäni kävi olleessani 14-v haaroväliin kiinni ja sanoi, tätä varten te naiset ootte. Työhaastattelussa keski-ikäinen setä sanoi "en oo ikinä palkannu naista, ku pelkään et firma menee konkurssiin". 

Niin, että miten oli sen peiliin katsomisen laita?

Kyllä sinun peiliin katsomisen lisäksi pitäisi hakeutua ammattiauttajalle, kun kahden miehen perusteella leimaat kaikki keski-käiset miehet.

Vierailija
38/42 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhasa vara parempi kirjoitti:

Mistä vanheneville naisille löytyy nuoria miehiä? Ai niin, Lähi-Idästä ja Gambiasta tietenkin. 😂

Japanissa oli kans yöelämässä aika vientiä pari vuotta sitten (olen 40+), lieneekö muuttunut tilanne?

Vierailija
39/42 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään ikäistäni tai nuorempaa joka huolisi vanhan miehen.

N26

Tietyissä piireissä on tapana kääntää asiat aivan päinvastoin. Eli, kun naisten taso on sellainen, että yksikään normaali mies ei ikinä lähesty, se kääntyy siten, että naiset muka olisivat niin korkeatasoisia, ettei tarpeeksi hyvää miestä ihan niin vaan löydykään. Uskokoon ken tahtoo.

Vierailija
40/42 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuri on muuttumassa. Mutta näyttää olevan vaikeaa miehille se, että mies voi olla suhteen nuorempi osapuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi