Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö pyykkietikkaa?

Vierailija
11.02.2018 |

Ootteko tykänneet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida nää mammat mitään ymmärtää. Pirkka-pesuainetta vaan ja Tokmannilta huuhteluaineet.

Vierailija
2/8 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ihan tavallista väkiviinaetikkaa vain. Laitan ruokalusikallisen huuhteluainelokeroon, haju hälvenee viimeistään vaatteiden kuivuessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkseni pesen hyvin monenlaista pyykkiä. Tavallinen Rajamäen väkiviinaetikka käy ja ajaa saman asian. Pitää siis värit kirkkaina ja estää värien sekaantumista.

Vierailija
4/8 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Tykkään todella paljon, ja tuoksuu hyvältä (raparperilime).

Ainoa miinuspuoli hinta.

Olen miettinyt, että voisikohan tavalliseen etikkaan laittaa jotain tuoksuja? Mikäköhän olisi ihoystävällisintä?

Vierailija
5/8 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tehdä myös itse. Kaupasta tavallista etikkaa ja luontaistuotekaupasta eteeristä öljyä, tuoksuja on vaikka kuinka monia.

Vierailija
6/8 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän. Tykkään todella paljon, ja tuoksuu hyvältä (raparperilime).

Ainoa miinuspuoli hinta.

Olen miettinyt, että voisikohan tavalliseen etikkaan laittaa jotain tuoksuja? Mikäköhän olisi ihoystävällisintä?

Olen laittanut ihan tavalliseen väkiviinaetikkaan eteeristä öljyä. Hyvin on toiminut.

Vierailija
7/8 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ihan tavallista etikkaa joka ajaa saman asian mutta maksaa 20 kertaa vähemmän. Esim. löllössä 90 senttiä litra.

Vierailija
8/8 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista väkiviinaetikkaa käytän, en pidä mistään tuoksuvista huuhteluaineista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi