Käytätkö pyykkietikkaa?
Kommentit (8)
En, ihan tavallista väkiviinaetikkaa vain. Laitan ruokalusikallisen huuhteluainelokeroon, haju hälvenee viimeistään vaatteiden kuivuessa.
Työkseni pesen hyvin monenlaista pyykkiä. Tavallinen Rajamäen väkiviinaetikka käy ja ajaa saman asian. Pitää siis värit kirkkaina ja estää värien sekaantumista.
Käytän. Tykkään todella paljon, ja tuoksuu hyvältä (raparperilime).
Ainoa miinuspuoli hinta.
Olen miettinyt, että voisikohan tavalliseen etikkaan laittaa jotain tuoksuja? Mikäköhän olisi ihoystävällisintä?
Voi tehdä myös itse. Kaupasta tavallista etikkaa ja luontaistuotekaupasta eteeristä öljyä, tuoksuja on vaikka kuinka monia.
Vierailija kirjoitti:
Käytän. Tykkään todella paljon, ja tuoksuu hyvältä (raparperilime).
Ainoa miinuspuoli hinta.
Olen miettinyt, että voisikohan tavalliseen etikkaan laittaa jotain tuoksuja? Mikäköhän olisi ihoystävällisintä?
Olen laittanut ihan tavalliseen väkiviinaetikkaan eteeristä öljyä. Hyvin on toiminut.
Käytän ihan tavallista etikkaa joka ajaa saman asian mutta maksaa 20 kertaa vähemmän. Esim. löllössä 90 senttiä litra.
Tavallista väkiviinaetikkaa käytän, en pidä mistään tuoksuvista huuhteluaineista.
Ei taida nää mammat mitään ymmärtää. Pirkka-pesuainetta vaan ja Tokmannilta huuhteluaineet.