Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsiäisen mentyä alkaa laihdutus, kavereita?

17.04.2006 |

Olen lopullisesti kyllästynyt näihin kiloihini, joita on kertynyt lasten syntymän myötä 20 kg ylimääräistä. Eli nyt painoni on 76 kg ja pituuteni on 160cm. Tavoite olis päästä tuonne alle 60 kg, mielellään 55 kg tienoolle. Alan skarpata syömisiäni, varsinkin karsiin herkuttelua sekä lisään liikuntaa. Eli perinteisin konstein. Ajattelin punnituspäiväkseni maanantaita ja aamua tietysti. Oliskos kavereita lähteen mukaan taipaleelle? Ainakin maanantaisin vois tänne kirjoitella, mutta toki muutoinkin. Eli tänä iltana viimeiset mässäilyt ja huomenna alkaa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä suunnileen samassa tilanteessa. Painoa lastenmyötä ihan liikaa. Pituutta 164cm ja painoa nyt varmaan jotain 74kg, en uskalla vaakaan astua näitten mässäyspäivien jälkeen. Alkuvuodesta paino oli 78 eli muutaman kilon olen onnistunut karistamaan mutta tavoitteet tähän mennessä oli hiukka suuremmat =(... Eka tavote on siis kutosella alkava lukema, siitä sitten pikkuhiljaa 65-67 alueelle.

Parilla edellisellä viikolla kokeilin noita nutrilett ateriankorvikkeita ja niillä lähti reilu kilo eli paino taisi olla parhaimmillaan 72,6kg nyt varmaan taas lähtölukemissa joka oli 74,1kg. Huomenna aion jatkaa nutrailua ja alotella liikunnan taas sairastelutauon jälkeen. Nutraajilla on ollut oma ketju kans aina viikottain, jatkan kirjottelua siihen ja sit voin tähänkin tarinoida =)

Tsemppiä pudotukseen!!!!

Vierailija
2/9 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis yks liian turpea äiti!! Kaks synnytystä takana ja ruppi näyttää ikävä kyllä aika kamalalta.. Pituutta tällä äitillä on vaivaiset 155 senttiä ja painoa jotain 69 kiloa, kamalaa!! Ällöttää ku kahtoo peilistä. Kyllä täytyis jotain tehä.. Tavoitteena mulla on näin aluksi päästä 60 kiloon. Siitä on sitte hyvä jatkaa eteenpäin.

Oon tosi kova herkuttelemaan nyt ku kotona päivät oon. Vähä väliä tulee jotain naposteltua, mutta nyt sille täytyy tulla loppu! Ehkäpä se näin onnistuis kun on joku kaverina! Maanantai passaa oikeen hyvin " punnituspäiväksi" . Pidetään sitte ihtiämme tosissaan niskasta kiinni eikä päästetä repsahtamaan!!! Tsemppiä jo nyt!!

Niin, kerronpa vähä ihtestäni. Perheeseeni kuuluu aviomies ja 2-vuotias tyttö ja 2 kuukauden ikäinen poika. En siis pysty mitään nälkä kuuria alottamaan, koska täysimetän! Mutta uskosin että painoa saisin alaspäin liikunnalla ja herkuttelun lopettamisella.. se vaan on aika hankalaa!

Löytyiskö muita innokkaita mukaan???

@itee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni esittely ensin: Esikoistyttäremme täyttää nyt toukokuussa vuoden ja painoni ei ole vielä palannut lähtölukemiin. Painoa tuli raskausaikana n. 20 kg. Paino ennen raskautta 61 kg. Tällä hetkellä painoa n. 64 kg (tänään aamulla uimahallissa 63,7) ja tiukassa ovat nuo viimeiset kilot. Tavoitteeni on 60 kg ja kiinteämpi vartalon. On jotenkin löysä olo. Ja pituutta minulla on 168 cm.

Tällä hetkellä käyn kerran viikossa kuntosalilla ja uimassa ja kerran viikossa jumpassa. Makean syömistä olen yrittänyt karsia ja säännölliset ruoka-ajat eivät ole mikään kamala ongelma, kun syön tytön kanssa samaan aikaan (olen hoitovapaalla). Mutta tuo napostelu ja makeanhimo... Iskee vaan välillä todella kovana.

En ole mitään tarkkaa aikarajaa asettanut, mutta kesällä ois kiva mahtua vanhoihin vaatteisiin! Eiköhän siis tsempata toisemme kesäkuntoon!

Vierailija
4/9 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ovat laihdutelleet jo niin kauan, niin olisi kiva aloittaa yhdessä muiden " uusien" kanssa. Mulla vähän eri tilanne sikäli että pudotettavaa vaan pari kiloa, mutta sitäkin sitkeämmässä. Haluaisin siis kesäksi kaksi-kolme kiloa pois. Olen hoikahko, ongelma on se että vanhat housut puristaa ja vaikka uskomattomalta tuntuukin niin näin surkea laihduttaja kuin minä olen ei saa edes noita kiloja pudetettua...jos tämä ryhmäkokoontuminen auttaisi. Olen tosi kova herkuttelija, erityisesti suklaa ja karkit tekevät kauppansa. Töissä aion syödä normaalisti, tarkoitus olisi karsia iltaherkuttelusta. Liikuntaa harrastan normaaliin malliin, eli säännöllisesti. Suurin ongelma siis se etten osaa olla päivääkään ilman herkkuja. Lapset vajaa 2v ja vajaa 4v.

Vierailija
5/9 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa tyyli (kukin meistä näyttäis hieman erityyleillä laihduttavan), Herkkupeput (kaikki näyttäis herkuttelevan ja parempi kroppa olis tavoite eli kaksoismerkitys), Pääsiäistiput (kun aloituskohta olis tää pääsiäinen. Oliskos näistä joku vai saiskos joku paremman idean?

Itsestäni sen verran, että mun perheeseen kuuluu aviomies ja 7 v. sekä 5v. pojat. Eli raskauskilot on todella jämähtäneet ; ) . Oon joskus laihduttanut painonvartijoissa eli jonkin verran " lasken" pisteitä, että hahmotan syömisteni määrää. Mutta en orjallisesti kaikkia liikuntapisteitä jne., enempi mutu-tuntumalta.

Eli viimeistään huomenna palataan asiaan ja katsotaan aloituspainot! Tsemppiä meille kaikille!

Vierailija
6/9 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin se kuvaa niin hyvin mun (ja näköjään monen muunkin) tän hetkistä ongelmaa, että mä kannatan sitä!

Vierailija
7/9 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon kans mukaan!! Olen aloittanut laihduttamisen joka maanantai, ja muutamana päivänä pysyn matkassa, mutta sitten repsahdan...ärsyttävää.. olen nyt 2v pojan ja 3kk tytön äiti. Kiloja on edelleen jäljellä ainakin 9...painan nyt 69 ja olen 174 cm pitkä. Painoin ennen viimeistä raskauttani 60, ja siihen aion päästä!!! Olisi niin kiva mahtua entisiin vaatteisiini..en suostu kulkemaan kesää verkkareissa:)

Rakastan kuntoilua, mutta ei meinaa keretä kun vauvakin on noin pieni, mutta ruokavaliolla on suuri merkitys!!! Yhdessä aloitetaan!! Huomiseen!!

Vierailija
8/9 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ilmoittaudun myös mukaan tähän herkkupeppu-porukkaan, minulla just pepusta sais lähteä ylimääräistä pois ;) Eli nyt 72kg, olen jo pari kiloa pudottanut ja pituutta 169, tavoite olis 65, vaikka tuntuu hiukan kaukaiselta ainakin 67 :). Minulla 3 lasta. Käyn joka päivä 5-6km lenkillä tai pyöräilen kuntopyörällä. Herkkuja olen vähentänyt rankasti ja syömistä muutenkin, uusia elämäntapoja yritän opetella, millekään kitukuurille en ala, mutta 1500kcal/päivä riittää ja liikunta huomioiden painon pitäisi kyllä hiljalleen laskea. Ja niinhän se on tehnytkin. Ensi maanantaina sitten punnitaan :)

Vierailija
9/9 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin sunnuntaina, olen ensin viikon kaalikeittokuurilla ja jatkan sitten painonvartijoiden pisteillä itsekseni..Paino oli sunnuntaina, kun aloitin 72,1kg, pituutta 160cm ja tavoitepaino siinä 60kg:n paikkeilla.

Olen 2 pienen tytön kotiäiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan