Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaus

13.06.2013 |

Moikka.

Olen 21 vuotias ja tein eilen raskaustestin ja testi näytti että olen raskaana. Olen ollut viime aikoina myös hyvin väsynyt ja rintoja arastaa myös mielialat vaihtelee.. Kuukautiset ovat myöhässä muutaman päivän vasta.

ongelmani on se että haluaisin lasta ja kun näin raskaustestin tuloksen olin todella onnellinen.. Mutta poikaystäväni ei halua lasta vielä. Kinastelimme päivää ennen testin tekoa lapsista ja hän sanoi suoraan ettei hän halua lähi tulevaisuudessa vielä lapsia (Hän ei siis tiedä vielä testistä mitään).  en tiedä mitä pitäisi nyt tehdä.. 

pitäisikö odottaa vielä vähän koska kuukautiset ovat vasta muutaman päivän myöhässä vai mitä tehdä :/ 

Kommentit (1)

1/1 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että poikaystäväsi haluaisi kyllä tietää totuuden, koska vaikka odottelisit muutaman päivän niin eihän testitulos siitä mihinkään muutu. Nuo kotitestit ovat niin tarkkoja, että jos kerta plussan sait niin kyllä se varmasti on aivan oikea tulos kun sinulla oireitakin on. Ainahan raskaus voi mennä kesken kun noinkin alussa vielä olet, mutta sekin on niin rankka juttu, että varmasti et sitä voi piilotella jos sinulle niin käy. Jossain vaiheessa joudut kuitenkin siis kertomaan poikaystävällesi ja eiköhän mitä pikemmin niin sen parempi. Millä mielellä hän asiaan suhtautuu, niin sitähän ei etukäteen voi ennustaa. Aborttiin hän ei sinua kuitenkaan voi pakottaa, jos lapsen haluat pitää.

Voihan aina olla, että kun hän kuulee sinun olevan oikeasti raskaana, mieli voi vielä muuttua vaikka hän olisi ollut sitä mieltä että asia ei vielä ole ajankohtainen :) Viimeistään ensimmäinen ultra on sellainen tilanne, missä kyllä herkistyy kun näkee että siellä masussa on oma lapsi, niin kävi minunkin miehelleni :) Hän ei tosin koskaan ole ollut lapsia vastaan, mutta sanoi että vasta siinä tilanteessa asia konkretisoitui. Miehet käsittävät asiat niin eri tavoin kuin me raskaana olevat naiset, joilla todellisuus iskee viimeistään kun raskausoireet tulevat :D

Minun neuvoni siis on että puhukaa poikaystäväsi kanssa. Kannattaa ehkä vähän kysellä, että miksi hän ei lapsia vielä halua ja keskustella siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla