En voi hankkia lasta koska en halua poikaa
Tavallaan haluaisin lapsen, mutta en voisi rakastaa poikalasta. Parempi siis olla hankkimatta.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 3 poikaa ja 4 tulossa. Kyllä pojat ovatkin helppoja , kun olen seurannut muiden perheiden elämää. Teiniksi kun tytöt kasvaa on helvetti irti. Siihen ei paljon kasvatukset, tunnesiteet eikä muutkaan auta ja osaavatkin olla kieroja ja ovelia. Kusipäitä voi tytöistäkin aikuisena tulla, miestenalistajia, kiihko feministejä ym. Pojat on ihania, mutta olisi se tyttökin ollut tervetullut, oma lapsi on aina rakas :-)
Oletko koskaan vilkaissut rikostilastoja, kumpi sukupuoli syyllistyy enemmän väkivalta- ja seksuaalirikoksiin?
Kyllä ainakin minulla ja pojallani on yhteisiä shoppailu reissuja... ei ole ollut vielä mitään mitä en voisi tehdä poikieni kanssa mitä tyttöjen kanssa voi tehdä... sehän riippuu luonteista ja mielenkiinnon kohteista. Ja minulla ja pojilla moni asia on yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuoli ei vaikuta lapseen juurikaan. Luonnetta ei kukaan voi tietää valmiiksi, eikä edes kaikkia kehityshäiriötä voi ultrassa ennustaa.
Lisäksi seksuaalinen suuntautuminen ei ole kasvatettavissa.
Jos näitä tosiasioita ei pysty hyväksymään, on ehkä syytä jättää vanhemmuus väliin.Miksi miehissä on enemmän väkivaltarikosten tekijöitä, raiskaajia ja seksuaalirikollisia? Miksi miehet ovat alistanwet naisia ja tyttöjä vuosituhansia?
Kyllä sen sukupuolen on vaikutettava jotenkin vai missä menee pieleen, kasvatuksessako?
Alapeukuttaja, miksi tätä ei saisi sanoa? Faktaa. Miksi näin on,en tiedä kun kaikki tuntuvat olevan erinomaisia kasvattajia. Tyttöjä hsukutaan täälläkin ärsyttäviksi ja kusipäiksi. No mielummin kusipää kuin väkivaltarikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 3 poikaa ja 4 tulossa. Kyllä pojat ovatkin helppoja , kun olen seurannut muiden perheiden elämää. Teiniksi kun tytöt kasvaa on helvetti irti. Siihen ei paljon kasvatukset, tunnesiteet eikä muutkaan auta ja osaavatkin olla kieroja ja ovelia. Kusipäitä voi tytöistäkin aikuisena tulla, miestenalistajia, kiihko feministejä ym. Pojat on ihania, mutta olisi se tyttökin ollut tervetullut, oma lapsi on aina rakas :-)
Oletko koskaan vilkaissut rikostilastoja, kumpi sukupuoli syyllistyy enemmän väkivalta- ja seksuaalirikoksiin?
Kaltoinkohdelluista pojista kyllä saattaa kasvaa rikollisia, kaltoinkohdelluksi tulleet naiset taas useammin "kiduttavat" vain itseään ja ehkä kumppaniaan. Näihin ongelmiin auttaisi ennaltaehkäisy ja se, että jokainen saisi elää turvallisen lapsuuden ja rakastavat vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Toivon tytöistäni kunnon feministejä. Vain niim voi ikävä kyllä pärjätä miesten maailmassa. Toivon että kasvatat pojistasi naisia arvostavia etkä tulevia ahdistelijoita. Esimerkiksi koulussa on annettava opiskelurauha sille rauhalliselle tytölle eikä metelöidä muita häiriten. Siitä se arvostus lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaltoinkohdelluista pojista kyllä saattaa kasvaa rikollisia, kaltoinkohdelluksi tulleet naiset taas useammin "kiduttavat" vain itseään ja ehkä kumppaniaan. Näihin ongelmiin auttaisi ennaltaehkäisy ja se, että jokainen saisi elää turvallisen lapsuuden ja rakastavat vanhemmat.
En ole samaa mieltä naisena joka on joutunut teini- ikäisestä lähtien miesten ahdistelemaksi. Kotona oli kaikki ok. En usko että kaikilla miehillä jotka naisten ulkonäöstä rumasti puhuvat on olleet huonot kotiolot. Ikävä kyllä miehet ovat naisia alistaneet aina. On ollut ja on yhä osa kulttuuria. Niinkauan kuin poikien kasvattajat eivät myönnä asiaa ei mikään tule muuttumaan. Jokin luonteenpiirre on pojissa ja miehessä valtaa ja alistamista haluava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuoli ei vaikuta lapseen juurikaan. Luonnetta ei kukaan voi tietää valmiiksi, eikä edes kaikkia kehityshäiriötä voi ultrassa ennustaa.
Lisäksi seksuaalinen suuntautuminen ei ole kasvatettavissa.
Jos näitä tosiasioita ei pysty hyväksymään, on ehkä syytä jättää vanhemmuus väliin.Miksi miehissä on enemmän väkivaltarikosten tekijöitä, raiskaajia ja seksuaalirikollisia? Miksi miehet ovat alistanwet naisia ja tyttöjä vuosituhansia?
Kyllä sen sukupuolen on vaikutettava jotenkin vai missä menee pieleen, kasvatuksessako?
Vahvimmat ovat aina alistaneet heikompia. Oli se sitten fyysisesti tai henkisesti.
Suomihan on hyvin matriarkaalinen maa. Miten ihmeessä miehet tunnetaan niin dominoiviksi? Jo pojista alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on tyttö ja poika. Tyttö on paljon kivempi ja mielenkiintoisempi.
Lapsiraukat.
Oletko lukenut Facebookin poikoen äidit- ryhmää koskaan? Toi aiempi on kesyä mitä siellä on.
No joku random-FB-ryhmä on mulle täysin samantekevä.
Lähinnä tarkoitin kommentillani ihan sitä, että lapsille täytyy olla hirveää kasvaa eriarvoisina samassa perheessä.
Äiti pojille kirjoitti:
Kyllä ainakin minulla ja pojallani on yhteisiä shoppailu reissuja... ei ole ollut vielä mitään mitä en voisi tehdä poikieni kanssa mitä tyttöjen kanssa voi tehdä... sehän riippuu luonteista ja mielenkiinnon kohteista. Ja minulla ja pojilla moni asia on yhteistä.
Voit olla todella onnellinen harvinaislaatuisesta pojastasi. Minä en tunne ainuttakaan poikaa tai miestä, joka nauttisi siitä, että vietetään koko päivä kauppoja kierrellen. Meillä pojat kysyivät viimeistään viidennen kaupan jälkeen: "Onko vielä pakko?"
Vierailija kirjoitti:
Kyllä onnistuu!
Mene tänne: facade.com
Sieltä klikkaa "biorytmit"
Laita oma synt.aikasi.
Kohtaan "Target Date" laita _hedelmöittymispäiväsi_.
Kun hed.päivänäsi on
- vihreä eli tunnerytmi plussalla ja punainen eli kehorytmi miinuksella, tulee tyttö
jos taas hed.päivänäsi on:
- punainen eli kehorytmi plussalla ja vihreä eli tunnerytmi miinuksella, tulee poika
Joudut siis ennakoimaan! Älä sekstaa ehkäisemättä silloin, kun on mahdollisuus poikaraskauteen!
Tuota tuota.., et sää vissiin kovin pitkälle ole biologiaa lukenut. Se on nääs sen isukin tavara kun lapsen sukupuolen määrää. Äidin kromosomit on kaikki X:iä ja siittiöt joko X:ä tai Y:itä. Jos X-siittiö hedelmöitetään munasolun, niin tulee kromosomipari XX, elikkä naaras. XY- yhdistelmä johtaa koiraspuoleisen yksilön kehittymiseen. Eli piiperrä sinä sun biorytmitaulukoiden kanssa, mutta lopulta homma on kiinni siitä mitä se ukko sulle tarjoilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole samaa mieltä naisena joka on joutunut teini- ikäisestä lähtien miesten ahdistelemaksi. Kotona oli kaikki ok. En usko että kaikilla miehillä jotka naisten ulkonäöstä rumasti puhuvat on olleet huonot kotiolot. Ikävä kyllä miehet ovat naisia alistaneet aina. On ollut ja on yhä osa kulttuuria. Niinkauan kuin poikien kasvattajat eivät myönnä asiaa ei mikään tule muuttumaan. Jokin luonteenpiirre on pojissa ja miehessä valtaa ja alistamista haluava.
Tarkoitin kyllä vakavampia rikoksia, en ulkonäön arvostelua. Rikolliset kasvavat yleensä perheissä, joissa on vakavaa kaltoinkohtelua. Miehet ja naiset sitten kanavoivat sen tuskan ulos eri tavalla.
Tietenkään en hyväksy myöskään ahdistelua ja sekin juontaa juurensa kotoa, jossa tuskin naisia on kohdeltu kovinkaan hyvin. Oma mieheni on aina kohdellut minua kauniisti, arvostanut ja pitänyt hyvänä. Myös meidän pojat kunnioittavat kaikkia ihmisiä. Sekä tytöt.
Miehet haluavat pojan, soturin. Teidän tehtävänne on synnyttää poikia. Lopettakaa se vinkuminen.
Pojasta ei aikuisena ole mitään iloa. Pojat ovat vaikeita tai erittain vaikeita kasvatettavia 13-vuotiaista ylöspäin. Joka saa pojista kunnollisia aikuisia ansaitsee oikein erikois- ÄITI- mitalin. Isät eivät tarvitse mitalia, kun he eivät Suomessa osallistu isompien lasten elämään. Jos vielä saa miniän joka on lähellä normaalia siivoa ihmistä , eikä opeta lastenlapsia kiroilemaan 1-vuotiaana, silloin voi onnitella oikein lottovoitosta.! Terv. äiti jolla on vain poikia. Toivoin kovasti tyttöä josta olisi voinut olla jotain seuraa joskus aikuisena. Ehkä tulevaisuudessa joillakin äideillä on toivoa. Onhan oma lapsi tärkeintä maailmassa.
Yksi poika menee, mutta en mä montaa jaksaisi. Kun seuraa perheitä joissa monta poikaa, käy melkein sääliksi. Se meno on HIRVEÄÄ! Jos ensimmäinen lapseni olisi ollut poika, en tiedä olisinko uskaltanut tehdä toista lasta.
Noh, meillä eka lapsi oli tyttö....tuli toinen ja se on poika. Näin on hyvä.
Jos pyllistät tekovaiheessa Inarin suuntaan, niin tulee varmasti tyttö ( vanha lappilainen kansanviisaus).
Vierailija kirjoitti:
4 poikaa tulossa, oletko tiineenä palstamies? Olet aika kiero ja ovela kun noin koitat huijailla että olet raskaana oleva nainen joka vihailee mutta samalla ihailee teini-ikäisiä tyttöjä! :-)
Oletko lukenut Facebookin poikoen äidit- ryhmää koskaan? Toi aiempi on kesyä mitä siellä on.