Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi hankkia lasta koska en halua poikaa

Vierailija
11.02.2018 |

Tavallaan haluaisin lapsen, mutta en voisi rakastaa poikalasta. Parempi siis olla hankkimatta.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, alba.

Vierailija
2/98 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tosiaan on paras ettet hanki lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jätät hankkimatta kokonaan. Se on maailman helpoin lottovoitto.

Vierailija
4/98 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin ehdottomasti tyttö-lapsen, mutta en mä nyt oikeasti kuvittele, että en poikaa rakastaisi.

Vierailija
5/98 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan saaminen on aina pettymys, mutta se riski on otettava, jos lapsen haluaa.

Vierailija
6/98 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap:han vihaa ihan kaikkia sukupuoleen katsomatta joten raskaaksi tulon mahis on pyöreä nolla koska ap  ei ole kaksineuvoinen. Ja hyvä niin , ei noin vinksahtaneen edes haluta monistavan itseään.

Vierailija
7/98 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas aina toivoin poikaa! Ja nyt niitä on kaksin kappalein. Toisaalta, jos olisin tytön saanut, niin sekin olisi ollut varmasti ihana yllätys. Toivoin poikia, koska pelkäsin että siirtäisin tyttöön omia epävarmuuksiani enkä osaisi olla hyvä naisen malli. Samaan aikaan ymmärsin, että jos sieltä tyttö tulee, niin se olisi vain universumin tapa saada minut kunnolla työstämään asiaa :)

Vierailija
8/98 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saamassa pojan :( Ei tunnu yhtään luontevalta. Vaikeaa kuvitella tunnesiteen muodostumista lapseen. Minulla on ennestään tyttö, jonka kanssa todella läheiset välit.

Vierailija
9/98 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, tai tiedän tämän poikavastaisuuden johtuvan lapsuudestani. Kasvoin, oikeastaan täysin naisten ja tyttöjen ympäröimänä. Pojan saaminen suvussani on ollut harvinaista. Yhdessä vaiheessa meni 50 vuotta ennen kuin poika syntyi. Vihaan isääni, poika muistuttaisi minua isästäni.

Vierailija
10/98 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://pics.me.me/angelina-jolie-my-blonde-haired-natural-daughter-shi…

Jos tulee poika, niin voit tehdä kuten Angelina Jolie. Kasvatat sen vaan tran-suksi, niin kyllä siitä tyttö vielä saadaan.

Vierailija
11/98 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ap:han vihaa ihan kaikkia sukupuoleen katsomatta joten raskaaksi tulon mahis on pyöreä nolla koska ap  ei ole kaksineuvoinen. Ja hyvä niin , ei noin vinksahtaneen edes haluta monistavan itseään.

Itseasiassa olen ollut raskaana mutta päädyin aborttiin. Syy ei ollut ”koska se saattaa olla poika” mutta sekin kävi mielessä. Että ei ainakaan tullut poikaa. Olen myös parisuhteessa. Miehen kanssa.

Vierailija
12/98 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saamassa pojan :( Ei tunnu yhtään luontevalta. Vaikeaa kuvitella tunnesiteen muodostumista lapseen. Minulla on ennestään tyttö, jonka kanssa todella läheiset välit.

Sieltä sitten kasvamassa yksi tunnevammainen mies lisää tähän maailmaan :( Poikarukka ei saa pyyteetöntä rakkautta äidiltään, niin tulee aikuisena käyttämään naisia kylmästi hyväkseen.

Mitäs jos te kaikki poikalasten äidit ottaisitte haasteena pojan kasvattaminen tunneälykkääksi mieheksi? Olis tääkin maailma muutaman kymmenen vuoden kuluttua parempi paikka :)

Vierailija
13/98 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojan saaminen on aina pettymys, mutta se riski on otettava, jos lapsen haluaa.

Minä ottaisin mieluummin pojan jos lapsia olisin halunnut. Tyttölapset on jotenkin vaikeita ja ärsyttäviä

T.vela

Vierailija
14/98 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi ihanaa poikaa, onneksi. Kun nuorempi syntyi, olin todella helpottunut, että oli poika.

Vierailija
15/98 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan haluaisin lapsen, mutta en voisi rakastaa poikalasta. Parempi siis olla hankkimatta.

Niin minäkin ajattelin, päätin kuitenkin ottaa riskin mieheni takia, joka halusi lapsen. Pahin painajaiseni toteutui, ja sain pojan. Tunsin suurta häpeää ja epäonnistumisen tunnetta. Kuukaudet kuitenkin kuluivat, ja sekin päivä koitti, kun totesin rakastavani lastani. Nyt en vaihtaisi häntä pois, vaikka saisin puoli tusinaa tyttöjä tilalle.

Minulla syynä oli lapsuuteni traumat, sovinistinen isäni ja hänen jatkuva naisten solvaaminen ja halveksunta.

Vierailija
16/98 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko adoptoidessa päättää lapsen sukupuolen? Voisitko adoptoida?

Vierailija
17/98 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adoptoidusta ei koskaan tiedä, millaisista oloista hän on tullut.

Vierailija
18/98 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi toki toivoa, mutta jonon hännille jää ikuisiksi ajoiksi. 

Preferoidaan ihmisiä, jotka ovat valmiit tarjoamaan vahhemmuuden lapselle -- ei tytölle tai pojalle. 

Vierailija
19/98 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ymmärrän. Itse sain onneksi kaksi ihanaa pellavapäätyttöä. Suomessa arvostetaan vain poikia joten on tabu jos toivoo tyttöä. Sitten poikien äidit itkevät kun tyttöystävää ei löydy ja poikarukka syrjäytyy.

No, kannattaisiko arvostaa myös tyttöjä? Ovat niitä tulevaisuuden äitejä. Itse toivon että tyttöni eivät perusta perhettä vaan seuraavat kunnianhimoisia unelmiaan vaikka maailman ääriin.

Vierailija
20/98 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, tai tiedän tämän poikavastaisuuden johtuvan lapsuudestani. Kasvoin, oikeastaan täysin naisten ja tyttöjen ympäröimänä. Pojan saaminen suvussani on ollut harvinaista. Yhdessä vaiheessa meni 50 vuotta ennen kuin poika syntyi. Vihaan isääni, poika muistuttaisi minua isästäni.

Suosittelen terapiaa.