En voi hankkia lasta koska en halua poikaa
Tavallaan haluaisin lapsen, mutta en voisi rakastaa poikalasta. Parempi siis olla hankkimatta.
Kommentit (98)
What a time to be alive. Siis tätäkö on elämä vuonna 2018 et ei tehdä lasta koska ei haluta poikalasta? Kanttisko sun sit muuttaa New yorkiin, koska siellä on enemmän naisia kuin miehiä. Siel voi lesboilla rauhassa
Tähänkö ollaan päästy? Poikien suosiminen on vaan muuttunut tyttöjen suosimiseksi. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Tähänkö ollaan päästy? Poikien suosiminen on vaan muuttunut tyttöjen suosimiseksi. Surullista.
Ei ole.
Se on näiden hullujen luomaa vääristymää.
Normaaleissa perheissä otetaan vastaan yhtä ilolla tyttö tai poika.
Totta kai, jos entuudestaan on esim. kolme poikaa, niin mielessä häivähtää, että kiva jos olisi tyttö nyt tällä kertaa.
Mutta aloitus on sairaan mielen tuotosta.
Minä luulin saavani tutön, mutta poika sieltä tulikin. Mutta poikalapsen äitinä elämä on ollut hienoa. Pojan kanssa oppinut ihan uusia asioita, uusia harrastuksia, ja ennenkaikkea pojassa ei niin tartte etsiä omia piirteitään. Poika on nyt jo liki aikuinen, ja äiti on maailman fiksuin nainen. Poika on ollut välillä liikuttavan suojelevkin (sairaudestani johtuva) minua kohtaan, ja meillä on hyvät välit, puhutaan liki kaikesta.
Mulla oli sama ongelma kahteen kertaan, pelkäsin kuollakseni että saan tytön. Onneksi tuli kaksi poikaa. Kai siihen tyttöönkin olisi tottunut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, tai tiedän tämän poikavastaisuuden johtuvan lapsuudestani. Kasvoin, oikeastaan täysin naisten ja tyttöjen ympäröimänä. Pojan saaminen suvussani on ollut harvinaista. Yhdessä vaiheessa meni 50 vuotta ennen kuin poika syntyi. Vihaan isääni, poika muistuttaisi minua isästäni.
Suosittelen terapiaa.
Tässä ketjussa on aika paljon heitä, joille voisi suositella.
Kyllä äitiys parantaa tuollaisen idiotismin : )
Usko pois...
Lapsilla on tapana kasvattaa vanhempiaan. Jokaisen lapsen (oli tyttö tai poika) kanssa tulee (epätoivoiseltakin tuntuvia) hetkiä jolloin miettii onko toiminut kasvattajana oikein.
Itse sain kaksi poikaa ja olen onnellinen kahdesta hyvin erilaisesta persoonasta jotka ovat saaneet työstämään omaa itseäni ja kasvamaan ja kehittymään ihmisenä. Mieheni on tunnustanut että hänelle olisi puolestaan ollut eduksi että edes toinen lapsistamme olisi ollut tytöt.
Mutta joo jos pelkää pojan Samista noin kovin niin ehkä kannattaa luopua koko lapsiajatuksesta tai voi käydä toisaalta etä saakin sen toivomansa tytln mutta on sitten sen kanssa enemmän kuin isoissa hankaluuksissa, sitä kun ei koskaan voi etukäteen tietää.
Kyllä onnistuu!
Mene tänne: facade.com
Sieltä klikkaa "biorytmit"
Laita oma synt.aikasi.
Kohtaan "Target Date" laita _hedelmöittymispäiväsi_.
Kun hed.päivänäsi on
- vihreä eli tunnerytmi plussalla ja punainen eli kehorytmi miinuksella, tulee tyttö
jos taas hed.päivänäsi on:
- punainen eli kehorytmi plussalla ja vihreä eli tunnerytmi miinuksella, tulee poika
Joudut siis ennakoimaan! Älä sekstaa ehkäisemättä silloin, kun on mahdollisuus poikaraskauteen!
Minäkin olen ollut huomaavinani että tyttövauva on ”toivotumpi”. Miksi ihmeessä?
Kyllähän molemmissa on omat stereotypiset ärsyttävyydet (pojat on villejä, tytöt on vaikeita) mutta oikeastihan ne on aina omia persooniaan ja omat lapset aina rakkaita.
Mulla on molemmat ja poika on huomattavasti helpompi. Rauhallinen ja pitkäjänteinen. Tyttö taas on kuin kopio itsestäni, ja sitä eniten pelkäsin. Miten pärjään koskaan lapselle joka on luonteeltaan yhtä temperamenttinen kuin minäkin, huh...
Minäkin ajattelin noin ja lykkäsin raskautta. Sitten ajattelin, että ehkä kestän sen yhden pojan, mutta jos eka on poika, en voi tehdä enempää, koska en voi ottaa riskiä toisesta pojasta.
Kohtalo puuttui peliin. Eka oli poika, mutta syntyi kuolleena. Sen jälkeen olen saanut kolme tyttöä. Kaikella on tarkoituksensa.
Aloitus on aika provosoiva, mutta itselläni on samoja fiiliksiä. Haluaisin useamman lapsen, mutta kauhein painajaiseni olisi, jos kaikki olisivat poikia. En oikein ymmärrä miksi, koska työskentelen lasten parissa ja tulen hyvin juttuun ja pidänkin hurjan paljon monista poikalapsista. Jotenkin tytön kasvattaminen vaan tuntuu luontevammalta ja "tyttöjen maailma" on itselleni tutumpi - enkä nyt tarkoita prinsessaleikkejä yms., vaan ylipäätään kaikkea, mitä tyttönä kasvamiseen kuuluu ja mitä vaikeuksia ja haasteita tytöt yhteiskunnassa kohtaavat.
Ap:sta poiketen tiedän, että rakastaisin lasta/lapsia, vaikka olisivat poikia, mutten tiedä voisinko tarjota heille yhtä hyvää vanhemmuutta kuin tytölle :(
Vierailija kirjoitti:
https://pics.me.me/angelina-jolie-my-blonde-haired-natural-daughter-shi…
Jos tulee poika, niin voit tehdä kuten Angelina Jolie. Kasvatat sen vaan tran-suksi, niin kyllä siitä tyttö vielä saadaan.
Mistäköhän johtuu että aika monelle julkkiksella on tran-su lapsi?
Itse taas haalin vaan miespuolisia ympärilleni kaikki lemmikitkin olen aina ottanut uroksina kun tuntuisi oudolta helliä naispuolista kissaa esim. Ja kun tulin raskaaksi niin toivoin kovasti poikaa mutta tyttö tuli ja olen kyllä ollut tyytyväinen kun on katsellut ystävien ja sukulaisten poikien riekkumista. Tosin onhan niitä rauhallisiakin poikia. Ja itseäni tytön saamisessa pelottaa teini ikä yms. mitkä ainakin kuvittelen pojilla olevan helpompia.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas haalin vaan miespuolisia ympärilleni kaikki lemmikitkin olen aina ottanut uroksina kun tuntuisi oudolta helliä naispuolista kissaa esim. Ja kun tulin raskaaksi niin toivoin kovasti poikaa mutta tyttö tuli ja olen kyllä ollut tyytyväinen kun on katsellut ystävien ja sukulaisten poikien riekkumista. Tosin onhan niitä rauhallisiakin poikia. Ja itseäni tytön saamisessa pelottaa teini ikä yms. mitkä ainakin kuvittelen pojilla olevan helpompia.
Tälläkö siis lapsi?
Voithan katsoa kumpi se on ja abortoida sukupuolen mukaan.
Osa varmaan provoja mutta siltikin järkyttävää luettavaa. Kyllähän sukupuolesta saa olla (ja onkin varmaan kaikilla) raskausaikana toiveita, mutta normaali ihminen osaa asennoitua niin että kumpi tahansa voi tulla ja tervetullut on silti. Minulla on ihana pikkuinen poika enkä häntä vaihtaisi ikinä useampaankaan tyttöön. Oma lapsi on aina ihana ja rakas sukupuoleen katsomatta, hävetkää aikuiset ihmiset!
Mulla on yksi tyttö ja nyt raskaana ja todella toivon että toinen tyttö tulee.