Mies oli mulla kylässä eilen ja sanoi mun kodista: ootko aatellu et täällä vois vähän sisustaa!
Miten te ajattelisitte tommottesta?
Treffailtu jonkin aika. Mies tuli eilen syömään ja istumaan iltaa. Käynyt täällä kyllä aiemminkin muutaman kerta.
Niin sitten puhe meni asumisiin. Mies kehui mun kodin sijaintia ja neliöitä. Mut sitten sano noin.
Olen vähän hämmentyny. Voiko ja kannattaako tästä jatkaa?
Kommentit (34)
Mitä jos se oli oikeessa?
Tarjosi ilmasta remppa-apua.
Mieheni sanoi aikoinaan noin. Oltiin sitten naimisissa 30 v ja nyt olen leski.
Mullekin yksi tapailemani mies sanoi,että pitäisi sisustaa..pikkuhiljaa olisi pitänyt lopulta muuttaa kaikkea!en jatkanut enään muutaman kuukauden päästä tapailua..
Vierailija kirjoitti:
No millainen sisustus sinulla on?
No ihan tavallinen.
Keittiössä pöytä, kaks tuolia ja keittiöjakkara
Olihuoneessa kulmasohva, sohvapöytä, telkka ja hylly
Makuuhuoneessa sänky ja yöpöytä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Haluaa muuttaa sun luo.
Hällä on oma koti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa muuttaa sun luo.
Hällä on oma koti.
Tää oli ap
En nää ongelmaa. Tuskin hän ajatteli sanoa sitä loukkauksena. Sisustakaa yhdessä molempien koteja
Vierailija kirjoitti:
Millainen on tämän miehen koti?
Rintamamiestalo. Ihan kiva. Mut munsta liikaa värejä niin näyttää sekavalta. Siis seinät on värilliset ja eri väri eri huoneessa. Jos ymmärrätte. En oo ennen nähny sellasta niin en kovasti luota makuunsa. Ap
Jokainen sisustaa oman kotinsa niin kuin itse tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mullekin yksi tapailemani mies sanoi,että pitäisi sisustaa..pikkuhiljaa olisi pitänyt lopulta muuttaa kaikkea!en jatkanut enään muutaman kuukauden päästä tapailua..
Tää ei vielä puhunu mitään tarkkaa. Vaan et vois vähän sisustaa enempi. Verhoista kyl mainitsi. Et et oo aatellu et verhot ols kivat tms
Ap
No nyt teillä on keskustelunaihe lisää. Ota selvää hänen ajatuksistaan koskien sisustusta ja voi tkertoa omistasi. Ehkä voitte molemmat oppia lisää.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi ei ollenkaan ;)
Vierailija kirjoitti:
No nyt teillä on keskustelunaihe lisää. Ota selvää hänen ajatuksistaan koskien sisustusta ja voi tkertoa omistasi. Ehkä voitte molemmat oppia lisää.
Ei mul oo siitä mitään ajatuksia. En ymmärrä miten siitä vois puhua? Mitä puhumista jostain huonekaluista on? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No millainen sisustus sinulla on?
No ihan tavallinen.
Keittiössä pöytä, kaks tuolia ja keittiöjakkara
Olihuoneessa kulmasohva, sohvapöytä, telkka ja hylly
Makuuhuoneessa sänky ja yöpöytä
Ap
No tuo selventikin kaiken. Sulla on kalusteet tarpeeseen etkä luultavasti aattele yhtään sitä miten ne sopivat toisiinsa. Miten verhoilla ja sohvatyynyillä luodaan ilmapiiriä. Tyyliä.
Mutta yllätys yllätys. Ei kaikkien tarvitsekaan osata tai hahmottaa tota juttua. Sitä varten on sisustajien ammattikunta. Mutta se että mies puhuu sisustuksesta kertoo sen että jän on visuaalinen. Sulle jää kaksimahdollisuutta. Olla yhdessä ja antaa hälle vapaat kädet niinkuin noi en välitä sisustuksesta miehet antaa naisilleen tai sit asua erillään ja mies sisustaa vaan omi aluitaan. Hän ei selvästikään viihdy kotonasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi ei ollenkaan ;)
BUUUUUUUURN!!!!!
Ett simmottes!