Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli mulla kylässä eilen ja sanoi mun kodista: ootko aatellu et täällä vois vähän sisustaa!

Vierailija
11.02.2018 |

Miten te ajattelisitte tommottesta?

Treffailtu jonkin aika. Mies tuli eilen syömään ja istumaan iltaa. Käynyt täällä kyllä aiemminkin muutaman kerta.

Niin sitten puhe meni asumisiin. Mies kehui mun kodin sijaintia ja neliöitä. Mut sitten sano noin.

Olen vähän hämmentyny. Voiko ja kannattaako tästä jatkaa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No millainen sisustus sinulla on? 

No ihan tavallinen.

Keittiössä pöytä, kaks tuolia ja keittiöjakkara

Olihuoneessa kulmasohva, sohvapöytä, telkka ja hylly

Makuuhuoneessa sänky ja yöpöytä

Ap

No tuo selventikin kaiken. Sulla on kalusteet tarpeeseen etkä luultavasti aattele yhtään sitä miten ne sopivat toisiinsa. Miten verhoilla ja sohvatyynyillä luodaan ilmapiiriä. Tyyliä.

Mutta yllätys yllätys. Ei kaikkien tarvitsekaan osata tai hahmottaa tota juttua. Sitä varten on sisustajien ammattikunta. Mutta se että mies puhuu sisustuksesta kertoo sen että jän on visuaalinen. Sulle jää kaksimahdollisuutta. Olla yhdessä ja antaa hälle vapaat kädet niinkuin noi en välitä sisustuksesta miehet antaa naisilleen tai sit asua erillään ja mies sisustaa vaan omi aluitaan. Hän ei selvästikään viihdy kotonasi.

Ollaan kyl oltu enempi hällä. Hän on semmonen kotikissa. Ollaan kotona tai sit jotain lenkkii tai ulkoiluja.

En oo kyl tottunut aatteleen mitään verhoja tms. Tai mattoja. Ei meil oo ollu koskaan mitään hienoa.

Miehen kotona tuntuu vähän vieraalta. Hän tykkää tehdä erilaista kun mä. Kokkaa keittiössä ja istuu pöydän ääressä ja juoda viiniä. Vähän outoa munsta.

En kyl anna hänen tehdä mitään mun luona !!

Ap

Vierailija
22/34 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt teillä on keskustelunaihe lisää. Ota selvää hänen ajatuksistaan koskien sisustusta ja voi tkertoa omistasi. Ehkä voitte molemmat oppia lisää.

Ei mul oo siitä mitään ajatuksia. En ymmärrä miten siitä vois puhua? Mitä puhumista jostain huonekaluista on? Ap

Yritä olla johdonmukaisempi vaikka oletkin ilmeisesti huomionhakuinen trolli. Olet jo kertonut että sinulla on omaan makuusi peilaava mielipide hänen sisustuksestaan. Vai etkö tiedä mitä keskusteleminen on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudella on aina oma viehätyksensä, siis sillä että käy ensimmästä kertaa jossain, toisella kertaa ei enää niin kivaa, ja siitä edespäin aina pitää olla jotain erilaista. Uuden ei tarvitse olla mitään suurta, patalappu riittää tai vaikka erilainen kukkakimppu. Mitä pienempi koti sitä pienempi muutos riittää. Voi myös antaa miehelle sisustuslehden käteen ja sanoa, katsele tästä kivoja sisustuksia, tai lähteä ulos katselemaan ja kokemaan erilaisia julkisia tiloja.

Vierailija
24/34 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina väitetään että nainen alkaa heti muuttamaan miestä, mutta nettimiehet on sellaisia että alkavat aina heti säätämään.

Vierailija
25/34 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo se on jos sisustus mielessä

Vierailija
26/34 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks erilaista makua, unohda koko mies.

Vierailija
27/34 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varte alapeukuja?? Ap

Vierailija
28/34 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHI ON , OLI AIKA HUONO!!

Vierailija
29/34 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia provoja, voi, voi.

Vierailija
30/34 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä varte alapeukuja?? Ap

Koska munsta. 

Vierailija
31/34 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vaan sovi toisillenne. Miten ja kuinka te kaksi olettekaan toisenne löytäneet? Tuohon ei paljon sisustuksen uusimiset auta eikä riitä.

Vierailija
32/34 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei tää ole provo, niin, onko sulla mattoja, verhoja, tauluja/julistetauluja? Ootko vasta muuttanut? 

Vierailija
33/34 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mä olen myös tosi visuaalinen ihminen. Erotan helposti, onko jonkun koti kalustettu (kuten ilmeisesti sinulla) vai sisustettu. Sisustaminen tarkoittaa paljon muuta kuin huonekalujen asettelua. Se tarkoittaa värien ja materiaalien miettimistä, tunnelman luomista, asetelmia jne.

En toki ikinä kommentoi kenenkään toisen kotia, ellei sitä minulta pyydetä erikseen. Miesystävälleni olen antanut vinkkejä useamman vuoden yhdessäolon jälkeen vasta.

Vierailija
34/34 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on siis vain huonekalut. Ei verhoja, mattoja tms tekstiilejä. Ankea ja kolkko, yksiväriset valkoiset seinät. Jos olisin mies, juoksisin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan