Mies oli mulla kylässä eilen ja sanoi mun kodista: ootko aatellu et täällä vois vähän sisustaa!
Miten te ajattelisitte tommottesta?
Treffailtu jonkin aika. Mies tuli eilen syömään ja istumaan iltaa. Käynyt täällä kyllä aiemminkin muutaman kerta.
Niin sitten puhe meni asumisiin. Mies kehui mun kodin sijaintia ja neliöitä. Mut sitten sano noin.
Olen vähän hämmentyny. Voiko ja kannattaako tästä jatkaa?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt teillä on keskustelunaihe lisää. Ota selvää hänen ajatuksistaan koskien sisustusta ja voi tkertoa omistasi. Ehkä voitte molemmat oppia lisää.
Ei mul oo siitä mitään ajatuksia. En ymmärrä miten siitä vois puhua? Mitä puhumista jostain huonekaluista on? Ap
Yritä olla johdonmukaisempi vaikka oletkin ilmeisesti huomionhakuinen trolli. Olet jo kertonut että sinulla on omaan makuusi peilaava mielipide hänen sisustuksestaan. Vai etkö tiedä mitä keskusteleminen on?
Uudella on aina oma viehätyksensä, siis sillä että käy ensimmästä kertaa jossain, toisella kertaa ei enää niin kivaa, ja siitä edespäin aina pitää olla jotain erilaista. Uuden ei tarvitse olla mitään suurta, patalappu riittää tai vaikka erilainen kukkakimppu. Mitä pienempi koti sitä pienempi muutos riittää. Voi myös antaa miehelle sisustuslehden käteen ja sanoa, katsele tästä kivoja sisustuksia, tai lähteä ulos katselemaan ja kokemaan erilaisia julkisia tiloja.
Aina väitetään että nainen alkaa heti muuttamaan miestä, mutta nettimiehet on sellaisia että alkavat aina heti säätämään.
Kaks erilaista makua, unohda koko mies.
Vierailija kirjoitti:
Mitä varte alapeukuja?? Ap
Koska munsta.
Ette vaan sovi toisillenne. Miten ja kuinka te kaksi olettekaan toisenne löytäneet? Tuohon ei paljon sisustuksen uusimiset auta eikä riitä.
Ellei tää ole provo, niin, onko sulla mattoja, verhoja, tauluja/julistetauluja? Ootko vasta muuttanut?
Niin, mä olen myös tosi visuaalinen ihminen. Erotan helposti, onko jonkun koti kalustettu (kuten ilmeisesti sinulla) vai sisustettu. Sisustaminen tarkoittaa paljon muuta kuin huonekalujen asettelua. Se tarkoittaa värien ja materiaalien miettimistä, tunnelman luomista, asetelmia jne.
En toki ikinä kommentoi kenenkään toisen kotia, ellei sitä minulta pyydetä erikseen. Miesystävälleni olen antanut vinkkejä useamman vuoden yhdessäolon jälkeen vasta.
Sulla on siis vain huonekalut. Ei verhoja, mattoja tms tekstiilejä. Ankea ja kolkko, yksiväriset valkoiset seinät. Jos olisin mies, juoksisin..
Ollaan kyl oltu enempi hällä. Hän on semmonen kotikissa. Ollaan kotona tai sit jotain lenkkii tai ulkoiluja.
En oo kyl tottunut aatteleen mitään verhoja tms. Tai mattoja. Ei meil oo ollu koskaan mitään hienoa.
Miehen kotona tuntuu vähän vieraalta. Hän tykkää tehdä erilaista kun mä. Kokkaa keittiössä ja istuu pöydän ääressä ja juoda viiniä. Vähän outoa munsta.
En kyl anna hänen tehdä mitään mun luona !!
Ap