Onko Kia Ceed nolo auto? Ostaisitko?
Vaikka kuulisit vitsiä siitä, että KIA = Köyhien Ihmisten Auto.
Kommentit (48)
Autoni nro 14 on Kia Rio, vm 2012. Pienet kilsat oli kun ostin ja hyvin on toiminut. En ajattele autoni olevan nolo, olen tyytyväinen että toimii. Minun palkalla ei saa lainaa Audiin, ja auto on pakko olla ihan työn takia. Vaihtoehtoisesti voisin jäädä kotiin työttömäksi, kun autoni on niin nolo ettei sitä pitäisi omistaa...
Hauska kun jokin Volkkari sitten Suomessa jokin perhe premium jotka sitten jossakin vaiheessa ovat sitten viikon vaimolla "lainassa"kun pajalla tyyppivikojen takia.
En ostaisi Kiaa. Noloudesta en osaa sanoa, ihan normaalilta autolta näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Hauska kun jokin Volkkari sitten Suomessa jokin perhe premium jotka sitten jossakin vaiheessa ovat sitten viikon vaimolla "lainassa"kun pajalla tyyppivikojen takia.
Volkkarit on jousettomia kottikärryjä, ikivanhaa muotoilua, halpoja tietenkin valmistaa kun saa samoilla muoteilla prässätä peltiä vuosikymmeniä.
Moottorit ja vaihteistot täyttä pas..., talvella kylmiä.
Kia on kestävä auto läpi koko mallisarjan ja Kian saa tarvittaessa myös aika hyvillä varusteilla. Ajettavuus keskitasoa. Hyvä ja pitkä takuu. ISO MIINUS sisämelusta, rengasmelu varsinkin.
T. Käytettyjen autojen kauppias
Vierailija kirjoitti:
Kia on autoluokassaan vertaansa vailla, kaikin puolin kelppo ja luotettava ajopeli.
Itse tykkään Rio ja Sportage malleista, Ceed ei ole niin tyylikkään näköinen. Etelä Korean autoteollisuus elää nyt kulta-aikansa, huoletta voi hankkia niiden autoja, antavat 7 vuoden takuu.
By the way en ole niiden palkkalistoilla:) vain tyytyväinen Kian omistaja
No onhan nää Rio ja Ceed aika saman näköisiä.
Rio
https://www.google.fi/search?q=kia+rio+2018&rlz=1C9BKJA_enFI689FI689&hl…:
Ceed
https://www.google.fi/search?q=ceed+2018&rlz=1C9BKJA_enFI689FI689&hl=fi…:
Mikään auto ei ole nolo. Eräs työkaveri on nolo. Ajaa isolla Audilla. Aina valmiina ylitöihin. Äärimmäisen noloa kun nuoleskelee pomoa ja selittää kuinka olisi tekemätöntä kiireistä projektia...
Autot ne eivät osaa nolostua, eivätkä pysty tuntemaan häpeää tai olemaan ylpeitä mistään...