Kallein omistamasi esine?
Ja miksi juuri se on niin kallis, että se on kallein?
Kommentit (40)
Kamera varmaan, en omista asuntoa, autoa, arvokoruja tms. Harrastan valokuvausta, hyvän kameran kanssa se on helpompaa ja mukavampaa.
Onko asunto esine? Entä auto? Niiden jälkeen varmaan tämä 1500€:n tietokone. Telkkari oli uutena saman hintainen.
Saksalainen Fissler Original Pro-kattilasarja - arvo tuhannen rahan luokkaa.
Ompelukone, maksoi melkein 2000 ja ihan harrastus pohjalta ompelen.
Läppäri, eikä sekään uutena maksanut kuin ehkä 600e. Tai sitten ompelukone 500e, jos läppärin hinnan muistankin yläkanttiin.
Jos autoa ei lasketa, niin sitten Kalevala korun talon sydän riipus ja ketju kultaisina.
Varmaan sähköpiano, paitsi että veikkaisin, että sen arvo on laskenut.
Nykyään taitaa rannekello olla jo kalliimpi kuin vihkisormus, joka vuosia oli selvästi arvokkain yksittäinen esineeni.
1. Kello
2. Vihkisormus, tunnearvoltaan tosin korvaamaton
3. Tempurin sänky (virallisesti kai omistetaan se miehen kanssa puoliksi)
Tietokone, jotain 15-20k€
Ja kun joku ihmettelee, tarvitsen työssäni oikeasti kykenevää tietokonetta.
Timanttikaulakoru (maksoi kaupassa 8000e)
Applen läppäri. En muista mitä maksoi mutta yli tonnin kuitenkin. Seuraavana varmaan tv tai kännykkä.
Vaimo on tullut kustantamaan eniten...
Asuntoo ja autoo en laske tähän, joten piano on kallein, nykynen arvo about 2000€
Jos asuntoa ja autoa ei lasketa, niin mun kirjahyllyt (Boknäs, maksoivat alennuksessa 6000 euroa).
Itse asiassa mun kirjahyllyt ovat luultavasti kalliimmat kuin auto. :p
Pikkuesineistä luultavasti isot timanttikorvikset, jotka maksoivat n. 500 euroa. Käytän niitä kyllä vain erikoistapauksissa...
Ei asunto ja auto ole esineitä! älkää niitä täällä luetelko. minulla taitaa olla tv, makso 700 e :)