Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupperware kutsut on meidän perheessä nyt ohi. Maapallo hukkuu muoviin. Mitä kutsuja tilalle?

Vierailija
11.02.2018 |

Olen ollut aktiivi Tupperware kutsujen emäntä ja kutsujen kävijä.

Olen nähnyt kuvia merien muovilautoista, kaatopaikkojen muovista. Juomavedessäkin on muovia.

Se on loppu nyt kihdallani tupperware, ympäristösyistä.

Mitä kutsuja suosittelette tilalle?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan kahvikutsuja. Tai ruokajuhlia.

Rojua on muutenkin maailmassa liikaa, muovin lisäksikin.

Vierailija
2/52 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutyökutsuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko teillä vinkata jotain ekologisesti kestävällä pohjalla olevia kutsuja?

Vierailija
4/52 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minö caan se.

Vierailija
5/52 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi lukupiiri, jossa luetaan e-kirjoja ja keskustellaan kirjallisuudesta. Kokemuksia?

Vierailija
6/52 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pitämään kirjapiiriä ''book club'', tai vegaanisia illallisia. Ei mitään sellaista, missä ihmisiä puolipainostetaan ostamaan jotain.

Vierailija
7/52 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin tupperwaresta siksi, että tutustui ihmisiin joita muyten ei olisi tavannut.

Harvoin kukaan kutsuu muuten noin vain vueraampia kotiinsa. Tw:ssa tuli kutsuttua tutun tuttuja.

Vierailija
8/52 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jotkut äitylit ovat pitäneet käsityökutsuja. Jokainen ottanut oman neulomisensa/käsityönsä mukaan illanviettoon ja jatkanut sen tekemistä juttelun lomassa.

Vierailija
9/52 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia "tee kosmetiikkasi itse" -iltoja. Kaikki meikit, kosteusvoiteet, dödöt, hammastahnat voi tehdä itse. Ei oo mitään kovin vaikeaa. Pääsee eroon niistä olemassaolevistakin muovipurkeista ja saa juuri niitä sävyjä ja tuoksuja kuin haluaa.

Vierailija
10/52 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää pitää kutsuja?

Vierailija
11/52 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tavaranmyyntikutsuista, koska usein tulee painostettu olo. Säälistä enäntää kihtaan on tullut joskus ostettua joku kemikaaleilla tehty kynttilä, tuoksusellainen. Heittänyt senkin roskiin, koska jossakin oli et tuoksukynttilät aiheuttaa syöpää.

Vierailija
12/52 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia "tee kosmetiikkasi itse" -iltoja. Kaikki meikit, kosteusvoiteet, dödöt, hammastahnat voi tehdä itse. Ei oo mitään kovin vaikeaa. Pääsee eroon niistä olemassaolevistakin muovipurkeista ja saa juuri niitä sävyjä ja tuoksuja kuin haluaa.

Hieno idea! Onko jossakin ohjeita TI kosmetiikkaan?

Vierailija
13/52 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivimalli hoitaa kutsumisen puolestasi.

Vierailija
14/52 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko teillä vinkata jotain ekologisesti kestävällä pohjalla olevia kutsuja?

Ei mitkään ostamaanpakottamiskutsut ole ekologisia.

Vierailija
15/52 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yhtään taiteellinen? Voisit järjestää jotkut Paint&wine- kutsut. Olin kerran tämmöisillä kutsuilla, juotiin viiniä ja maalattiin taulu tietystä aiheesta. Oli mukava ilta!

Vierailija
16/52 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno idea! Onko jossakin ohjeita TI kosmetiikkaan?

Netissä?

Vierailija
17/52 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, mun mieletä tupperware jopa vähentää maailman muoviongelmaa. Nuohan kestää vuosikymmeniä toisin kuin jotakin Ikea-halpikset tms. Mulla on vielä 70-luvun tupperiakin käytössä. Toinen juttu tietty jos ostaa harkitsematta tarpeettomia astioita, vaikka kaipa nekin saa suht helposti kierrätettyä eteenpäin.

Vierailija
18/52 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet rohkea pidä sellaiset seksilelukutsut. Muovia nekin taitaa suurimmaksi osaksi olla, mutta tulevat ainakin loppuunkulutettua ja ihan tarpeeseen. Olen kerran ollut ja hauskaa oli, vaikka olin ensin vähän skeptinen. Ei tarvinnut edes välttämättä ostaa mitään.  Voihan sitä ihan vaan kahvillekin pyytää tai järjestää vaikka leffaillan.

Vierailija
19/52 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtokutsuja, vaikka vaatteita tai leluja, astioita, kirjoja. Jonkun teeman mukaisesti vieraat toisivat itselleen tarpeettomiksi käyneitä tavaroita ja vaihtelisitte niitä keskenänne ja lopuksi ylijääneet SPR:lle tai muuhun keräykseen. 

Vierailija
20/52 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette kotiaineksista kuten hunajasta ja kahvinpuruista ja mistä ikinä keksittekään erilaisia kuorintoja ja naamioita ja pidätte tyttöjen hemmotteluillan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi