Laskiaispulla 3 €!!! Aivan sikamaisia hintoja nykyään!
Kaupassa oli laskiaispulla 3 €!!!! Ja ei sisältänyt edes mantelia vaan sitä halvempaa hilloa.
Oikea hinta olisi 1 €.
Kommentit (53)
Kahviloissa maksat 6-7 euroa laskiaispullakahveista.
2,59 oli joku kahden pullan pakkaus meidän Prismassa.
Alkoi tekemään mieli laskiaispullaa nyt. Leipomaan siis vissiin ryhdyttävä.
Leffassakäynti 11 euroa, veroa 1 euro.
En käy usein.
Vierailija kirjoitti:
Se on se palmuöljy-pulla. Kalliimmassa oli voita....
Ei ole pakko ostaa jos tuntuu rahatilanne sen verta tiukalta tällä hetkellä.
Eurolla saa ison pussin vehnäjauhoja. Leipoo monta pellillistä pullia kun hieman viitsii nähdä vaivaa. Voisi olla sinulle sopiva vaihtoehto.
Todellinen kustannus = 30 c. Katetta siis 💯-kertaisesti. Kaupan tulisi hävetä!!!
Ap
Mä söin eilen Fazerin kahvilassa laskiaispullan ja se maksoi 3,99. Oli kyllä hintansa arvonen, niin hyvää...paljon parempi kuin ne kaupan pullat.
Tee ite, älä valita. Ei Suomessa mitään kannata valmiina ostaa ellei ole miljardööri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Harva kai valmiita pullia ostaa, oli aika vähän laatikossa pullia.
Vierailija kirjoitti:
Mä söin eilen Fazerin kahvilassa laskiaispullan ja se maksoi 3,99. Oli kyllä hintansa arvonen, niin hyvää...paljon parempi kuin ne kaupan pullat.
Luuletkos olevasi jotenkin parempi ihminen tuon vuoksi? Et ole!! Minulle ole huonompi!!
AP
Sinkkuna yksi pulla riittää. Turha niitä on pellillistä leipoa. Mutta kovat on hinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Fazereita siis molemmat ja Prismassa.
Jos siinä on kermaakin, niin ei todellakaan ole töineen kustannus 30 senttiä. Häpeä itse aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletkos olevasi jotenkin parempi ihminen tuon vuoksi? Et ole!! Minulle ole huonompi!!
AP
Anteeksi mitä? Tuo ei ollut kyllä miksikään ylpeilyksi tarkoitettu, kunhan vaan totesin asian...yleensä olen syönyt niitä kaupan pullia ja nyt huomasin sen suuren eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APAnteeksi mitä? Tuo ei ollut kyllä miksikään ylpeilyksi tarkoitettu, kunhan vaan totesin asian...yleensä olen syönyt niitä kaupan pullia ja nyt huomasin sen suuren eron.
Tuota , siellä kaupassaki on myynniss' ihan samoja fazerin pullia kuin kahviloissa.
Yhtä hyviä riipumatta ostopaikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APAnteeksi mitä? Tuo ei ollut kyllä miksikään ylpeilyksi tarkoitettu, kunhan vaan totesin asian...yleensä olen syönyt niitä kaupan pullia ja nyt huomasin sen suuren eron.
Tuota , siellä kaupassaki on myynniss' ihan samoja fazerin pullia kuin kahviloissa.
Yhtä hyviä riipumatta ostopaikasta.
Irtomyynnistä en tiedä, mutta olen syönyt niitä pakkauksessa olevia Fazerin pullia ja ne on ihan erilaisia.
Ja Suomen logiikka kaikessa: koska kukaan ei osta, täytyy nostaa hintoja, jotta pärjää. Tai jospa niitä laskisi?
2 kpl pakkaus maksoi tuon 3€, 1,5 € pullasta. Ei paha.