Mitä mieltä olet oransseista/punaisista hiuksista?
Entä muut shokkivärit? Naisella ja/tai miehellä? Tummilla ja räikeillä sävyillä eroa siedettävyydessä? Kiinnostaa.
Kommentit (14)
Alapeukuttaja iskee muttei kommentoi
Onko lyhyet hiukset naisella turn off?
Sellaiset luonnolliset kuparinpunaiset hiukset ovat kauniit, jos sopivat kantajansa muuhun väritykseen. Räväkät shokkipunaiset ja violettia lähentelevät sävyt ovat vaan yksinkertaisesti white trash.
Joillekin sopii sellaiset kuparinsävyiset hiukset. Mutta ihan punaiset tai oranssit.. hmm ei sovi oikein kellekään ja usein haalistuvat nopeasti näyttäen vielä kamalemmalta.
Olen suvusta, jossa tosi monilla on luonnostaan oranssit hiukset. Sellaiset lähes shokkioranssit, ja näihin yhdistettynä sellainen paperin alkoinen läpikuultava iho. Mullakin on se iho, mitta hiukset on haalistunutta versiota vain blondit.
Sanoisin, etttä naisille tuo väritys sopii ihan hyvin, siitä tulee sellainen vähän keijumainen vaikutelma. Miehille se on vähän hankalampi juttu, punatukkaiset miehet ovat jotenkin epäilyttävän ja epäluotettavan näköisiä. Valitettavasti omassa suvussani ne ovatkin aika eluotettavia.
Ei omaan makuun, mutta joillekin sopii, eikä se mua häiritse, jos jollain toisella on.
Luonnollisen näköiset kuparinpunaiset on mielettömän kauniit! Tiedän yhden naisen jolla on todella pitkät kuparinpunaiset hiukset ja vaalea iho.
Vierailija kirjoitti:
Olen suvusta, jossa tosi monilla on luonnostaan oranssit hiukset. Sellaiset lähes shokkioranssit, ja näihin yhdistettynä sellainen paperin alkoinen läpikuultava iho. Mullakin on se iho, mitta hiukset on haalistunutta versiota vain blondit.
Sanoisin, etttä naisille tuo väritys sopii ihan hyvin, siitä tulee sellainen vähän keijumainen vaikutelma. Miehille se on vähän hankalampi juttu, punatukkaiset miehet ovat jotenkin epäilyttävän ja epäluotettavan näköisiä. Valitettavasti omassa suvussani ne ovatkin aika eluotettavia.
Siis samanlainen kuin Tommi Läntisellä?
Itse olen aina ihaillut oransseja hiuksia. Mun isällä oli nuorempana oranssit hiukset ja itse olisin halunnut saman väriset. Nuorempana värjäilin aina hiuksia oransseilla hiusväreillä, mutta koskaan en saanut toivomaani sävyä. Aina oli joko liian punaiset tai sitten kirkkaan oranssit.
Mun mielestä oranssit hiukset on ihastuttavat!
Onko muuten totta, että punapäät on tulisempia ja helpommin vihastuvia kuin esim tummahiuksiset tai blondit?
Erittäin harvalle sopii, ja silloinkin täytyy olla hyvin tehty, laadukkaalla kampaajalla. Muuten on wt.