Laskiaispulla 3 €!!! Aivan sikamaisia hintoja nykyään!
Kaupassa oli laskiaispulla 3 €!!!! Ja ei sisältänyt edes mantelia vaan sitä halvempaa hilloa.
Oikea hinta olisi 1 €.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä söin eilen Fazerin kahvilassa laskiaispullan ja se maksoi 3,99. Oli kyllä hintansa arvonen, niin hyvää...paljon parempi kuin ne kaupan pullat.
Luuletkos olevasi jotenkin parempi ihminen tuon vuoksi? Et ole!! Minulle ole huonompi!!
APAnteeksi mitä? Tuo ei ollut kyllä miksikään ylpeilyksi tarkoitettu, kunhan vaan totesin asian...yleensä olen syönyt niitä kaupan pullia ja nyt huomasin sen suuren eron.
Tuota , siellä kaupassaki on myynniss' ihan samoja fazerin pullia kuin kahviloissa.
Yhtä hyviä riipumatta ostopaikasta.
Irtomyynnistä en tiedä, mutta olen syönyt niitä pakkauksessa olevia Fazerin pullia ja ne on ihan erilaisia.
Fazerin leipomotuotteiden koti on Fazerin leipomot.
Sieltä ne maailmalle kipittää pikkulaskiaispullasetkin. Kuka mihinkin osoitteeseen....
Uskon sen kyllä, mutta siitä huolimatta nuo pullat ovat erilaisia. Maistelepa vaikka itse! 🙂
Laadussa ei kyllä pitäisi olla eroja nauttiiko saman leipotuotteen kotona vai kahvilassa.
Siellä rasiassa se voi olla ollut jo hetken mutta kahvilassa on yleensä tuoretta samana päivänä leivottua.. ehkä ero johtuu siitä
Paljastan eron. Rasioissa oleviin laitetaan säilyvää kermavaahtoa. Esimerkiksi Kluuvikadun Fazerilla pullia täytetään menekin mukaan pitkin päivää ja kermavaahto on vispattu hetki sitten luomukermasta.
No miksei ole kaupassa vispilätätiä täyttämässä kermavaahdolla sitä mukaan, kun tulee asiakkaita? Mikä mättää?
Ap
Koska olet köyhä paska eikä sulla ois kuitenkaan varaa maksaa siitä laskiaispullasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä söin eilen Fazerin kahvilassa laskiaispullan ja se maksoi 3,99. Oli kyllä hintansa arvonen, niin hyvää...paljon parempi kuin ne kaupan pullat.
Luuletkos olevasi jotenkin parempi ihminen tuon vuoksi? Et ole!! Minulle ole huonompi!!
APAnteeksi mitä? Tuo ei ollut kyllä miksikään ylpeilyksi tarkoitettu, kunhan vaan totesin asian...yleensä olen syönyt niitä kaupan pullia ja nyt huomasin sen suuren eron.
Tuota , siellä kaupassaki on myynniss' ihan samoja fazerin pullia kuin kahviloissa.
Yhtä hyviä riipumatta ostopaikasta.
Yritti leveillä tuo 3.99 € maksanut ja saikin samaa kuraa!!! 👏👏👏😂😂😂 ai että mä kikatan!!!!
AP
Nyt ei ole kaikki ihan kondiksessa.
Parasta saa kun itse tekee ja käyttää kunnon voita ja kermavaahtoa välliin.
3 euroa on pikkuraha ja mielelläni sen maksan per pulla, kun saan herkut valmiina eikä tarvitse omaa vapaa-aikaa käyttää niiden leipomiseen. En pidä leipomisesta.
Kävin eilen prismassa ja huomasin että paistopisteessä maksaa pullapitko 4-5€, kiva hinta peruspullasta. Kai niitä joku ostaa jos niitä myydään. Itse leivon kaikki pullat itse niin tuntuu hölmöltä maksaa tuollaisesta noin kovaa hintaa.
Ap on nuori, pikkuhöppänä..kyllä hän vielä tuosta aikuistuu, elämä opettaa❤
Hirveitä ne kaupan laskiaispullat. Itse tehdyt on ainakin sata kertaa parempia, hinnasta viis...
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa oli laskiaispulla 3 €!!!! Ja ei sisältänyt edes mantelia vaan sitä halvempaa hilloa.
Oikea hinta olisi 1 €.
Ajattelin aivan samaa syötyäni vuoden ainoan laskiaispullan: umpisokerinen vadelmahillo, kuivahtanut kermavaahto ja aivan tavallinen pulla. Kaupan hinta: 2,95€!
Leipomisesta on turha viisastella. Ei kukaan ala yhtä tai edes viittä pullaa leipoa.
On siinä jotain kummaa, jos pulla maksaa puolet lounaan hinnasta.
Tuli taas ikävä Italiaan ja Kreikkaan. Siellä leivonnaiset ovat paitsi tuoreita ja herkullisia, myös kohtuullisen hintaisia.
Ap taitaa olla se Niuvasta karannut sekopää. Ilmoitettu Niuvaan että hakee omansa takaisin ennen kuin osoittaa olevansa täysi kretiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne raaka-aineet paljoa maksa, mutta hintaan tulee lisätä pakkausmateriaali. Joku ne pullat tekee, todennäköisesti siihen pullaan tulee parinkin henkilön työpanos. Joku kuljettaa sen pullan sinne kauppaan. Ja tämän lisäksi sekä pullan tekemä firma että sen myymä kauppa haluaa saada hiukan voittoakin siitä.
Mikäs riistäjien äänitorvi sinä olet? 👎👎👎👎
AP
Mikäs idiootti sinä olet kun et ymmärrä yksinkertaisinta markkinatalouden sääntöä. Kyllä ne pullat olisi halvempia jos kukaan ei tuohon hintaan ostaisi. Tai sitten niiden valmistus lopetettaisiin kannattamattomana jos kukaan ei suostuisi ostamaan hinnalla josta jää voittoa. Eikä kukaan sua pakota niitä pullia ostamaan, ihminen pärjää hyvin ilmankin. Eikä leipomot ja kaupat ole hyväntekeväisyyslaitoksia, joiden tuotteisiin kaikilla pitää olla varaa. Lopeta siis typerä ruikuttaminen.
No mitä luulet jos teko maksaa mainitsemasi 30c