Miten päästä ikävästä/ihastuksesta yli?
Kaipaan tarinoita siitä, miten pääsit yli ihastuksestasi. Kaipaan esimerkkejä ja vertaistukea.
Olen yrittänyt unohtaa kaikin keinoin yhden miehen. Tajusin, että tunteet ovat yksipuolisia. Ihastuin hänessä vääriin asioihin, lähinnä pinnallisiin ja uutuuden viehätykseen. Hän oli erilainen, kuin muut. En tule koskaan saamaan häntä ja se on fakta, koska en voi koskaan antaa hänelle sitä perhettä ja parisuhdetta, millaista hän haluaa. Ihastuin ihastumisen tunteeseen. Se oli huumetta väkevämpää.
Käyn ystävien kanssa ulkona, vaihtanut hiustyyliä, ostanut uusia vaatteita ja jopa käynyt treffeillä uusien tuttavuuksien kanssa. Ei toimi. Hommaa vaikeuttaa, että ihastukseni asuu työpaikkani lähellä ja näen häntä satunnaisesti ohimennen. Hän ei tiedä minun olleen ihastunut. Käyttäytynyt aina neutraalisti minua kohtaan vain ystävänä.
Mielessäni "jätin hänet" jo syksyllä, enkä ole viestitellyt sen jälkeen. Eikä hänkään ole. Nyt pitäisi vain löytää keino ylipääsemiseen.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Uusi kiinnostuksen kohde, ei siinä muu auta. Se on hankalaa jos ei muut kiinnosta, tiedän tunteen, mutta...
No tämä käynyt mielessä, mutta pitäisi löytää se korvike ensin. Antaa muille miehille mahdollisuus.
Uusi kiinnostuksen kohde, ei siinä muu auta. Se on hankalaa jos ei muut kiinnosta, tiedän tunteen, mutta...