Louis VUITTON & huutonet
Linkittäähän ei saa, mutta voisko joku sanoa onko mitkään noista huutonetissä myytävistä LV-laukuista aitoja? Parilla myyjällä on jatkuvasti Aitoa Lv-laukkua myynnissä ja hintapyyntö väh. 500e.
Eikö ebaystä voi ostaa lähes aidonnäköisiä feikkejä. Minusta vähän tuntuu siltä ettei yhen ton myyjän laukut ole niitä aitoja. Sillä myynnissä on paljon muutakin vähänkäytettyä/uutta merkkitavaraa.
Törkeetä pyytää 500-800e laukusta jonka aitoutta on hankala todistaa. Kyllä siinä hyvin tienaa tuhansia euroja jos ostaa myyjä itse nuo laukut ebaysta noin 100-300e/kpl.
Kommentit (4)
Sovi myyjän kanssa, että kun saat laukun niin tarkistutat sen aitouden ammattilaisella ja että sinulla on mahdollisuus perua kauppa jos ei ole aito.
Säikäyttää feikin myyjän.
Tietääkö muuten joku onko nimimerkit:
-zazabella
-murakami
-chantella
-taniska
Samaa perhettä?
Kaikkien noiden kuvissa ollut mallina pieni, tumma, aasialaisen näköinen nainen.
Vierailija:
Tietääkö muuten joku onko nimimerkit:
-zazabella
-murakami
-chantella
-taniska
Samaa perhettä?Kaikkien noiden kuvissa ollut mallina pieni, tumma, aasialaisen näköinen nainen.
Murakamilta olen joskus ostanut pari tuotetta ja ne ainakin ovat olleet ihan aitoja (ei Vuittonia). Mun mielestä hänen Vuittoninsa yms vaikuttavat aidoilta, ainakin mitä olen joskus katsonut.
Ja nahkaosat ei feikeissä useimmiten ole aitoa nahkaa toisin kuin aidoissa Vuittoneissa