Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa ihmisen haluamaan toiselle epäonnea ja pahaa?

Vierailija
10.02.2018 |

Jotkut ihmiset nauraa, kun toisille tapahtuu ikäviä asioita. Tai jopa toivoo toisille tapahtuvan pahaa. Mitä he siitä saa? Mikä tällaista ihmistä vaivaa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus.

Vierailija
2/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex työkaverini, joka vihasi mua, näytti aivan kermaa saaneelta kissalta kun pieni lapseni sairastui vakavasti ja vammautui loppuiäkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. aktiivimalli saa toivomaan tietyille poliitikoille pahaa. Normaali reaktio.

Vierailija
4/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tuota samaan kysymystä joskus lukiessani tämän palstan keskusteluita.

Vierailija
5/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä vaan toivoo, että kuspiä sais maistaa omaa lääkettään, joutua avun varaan, pyytää anteeksi jne.

Vierailija
6/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon pahaa niille, jotka ovat minua arvostelleet.

Vierailija
7/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaisuus.

Vierailija
8/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex työkaverini, joka vihasi mua, näytti aivan kermaa saaneelta kissalta kun pieni lapseni sairastui vakavasti ja vammautui loppuiäkseen.

Aivan Uskomatonta. Miten joku voi olla onnellinen lapsen sairaudesta?

Tuollainen ihminen on paha. Ap

Vierailija
9/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus toivon sellaisille ihmisille pahaa, jotka ovat tehneet muille pahaa jollain tavoin. En silti näe itseäni nauramassa asialle, jos jotain sitten oikeasti tapahtuisi. Outo ajatus.

Vierailija
10/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus sitä vaan toivoo, että kuspiä sais maistaa omaa lääkettään, joutua avun varaan, pyytää anteeksi jne.

No tuo on jotenkin ymmärrettävää. Mutta jos mitään tuollaista syytä ei ole, että olisi ollut ilkeä tai paha tms. Ap

Vierailija
11/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alikehittynyt empatiakyky, höystettynä omasta pahanolontunteesta kumpuavalla vihalla, tuottaa mitä merkillisimpiä persoonia, joiden kanssa ei kannata olla missään tekemisissä.

Vierailija
12/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahuuden riivaamat

Vierailija
13/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö todellakaan toivo pahaa arvostelijoillesi, ap? Ihan hyvääkö soisit heille tapahtuvan? Ja siis kritiikki, kun sanoja tietää asiat, joista puhuu ei satuta. Mutta sellainen arvostelu jossa oletetaan sinun olevan paska perusteilla, jotka muut keksivät itse? Ei haittaa?

Vierailija
14/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriö kuten narsismi. Näissäkin pohjalla yleensä kateus.

Vierailija
15/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö todellakaan toivo pahaa arvostelijoillesi, ap? Ihan hyvääkö soisit heille tapahtuvan? Ja siis kritiikki, kun sanoja tietää asiat, joista puhuu ei satuta. Mutta sellainen arvostelu jossa oletetaan sinun olevan paska perusteilla, jotka muut keksivät itse? Ei haittaa?

En ole ap, mutta vastaan silti.

Toivon tuollaisille ihmisille totuusshokkia. Sitä, että joutuisivat kasvokkain oman tekopyhyytensa kanssa, ymmärtäisivät oman käytöksensä huonouden, häpeäisivät asiaankuuluvalla tavalla ja parantaisivat tapansa. Jo sanasta "nöyryytys" näkee, että nöyräksi tulemiseen voi liittyä tuskaa ja häpeää, mutta tuloksena on parempi ihminen.

Vierailija
16/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustempi huumori?

Vierailija
17/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi, psykopatia, oma huono olo, kateus. Paradoksaalista on että näillä ihmisillä menee hirveästi energiaa siihen että kaivavat kuoppaa toiselle ja oma elämä menee hukkaan eläessään toisrn elämää, kadehtien sitä ja yrittäen sabotoida sitä, sen sijaan että ajattelesivat niin että ok, en tykkää tuosta, en siis tuhlaa siihen yhtään paukkuja. Itse ajattelen noin jos en pidä jostain ihmisestä, se ei vain ole olemassa minulle.

Vierailija
18/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsismi, psykopatia, oma huono olo, kateus. Paradoksaalista on että näillä ihmisillä menee hirveästi energiaa siihen että kaivavat kuoppaa toiselle ja oma elämä menee hukkaan eläessään toisrn elämää, kadehtien sitä ja yrittäen sabotoida sitä, sen sijaan että ajattelesivat niin että ok, en tykkää tuosta, en siis tuhlaa siihen yhtään paukkuja. Itse ajattelen noin jos en pidä jostain ihmisestä, se ei vain ole olemassa minulle.

Kunpa kaikki ajattelisivat noin kuten sinä niin tämä pallo olisi paljon parempi paikka elää.

Vierailija
19/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan Uskomatonta. Miten joku voi olla onnellinen lapsen sairaudesta?

Tuollainen ihminen on paha. Ap

Tämä ihminen on lisäksi ammatiltaan sairaanhoitaja.

Vierailija
20/25 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko kauhean jaloa, jos näet toisella olevan pahan olon, niin vain vaatia häneltä samaa, kuin niiltä, joilla on hyvä olla?