Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsisin eroon sokerikoukusta?

Vierailija
10.02.2018 |

Karkkia ja makeeta tekee aina mieli. En halua enää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei saa proteiinia tarpeeksi iskee makeanhimo.

Mä syön joka päivä yhden kananmunan.

Enää ei tee mieli karkkia juurikaan ja keksit sun muut maistuu liian makeilta.

Vierailija
2/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala syömään terveellistä ruokaa josta saat riittävästi kaikkea mitä elimistö tarvitsee. Lopeta keinomakeutetut tuotteet. Sitten pidät kolme päivän cold turkey -sokeripaaston. Se on helvetin esikartano mutta sen jälkeen helpottuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö rasvaa, se poistaa sokerinhimon.

Vierailija
4/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerikoukku, sugarhook? minkälainen semmoinen on?

Vierailija
5/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi se, että vaihdoin hiilarit rasvaan, eli aloin käyttämään pääenergialähteenä rasvaa. Hiilaria vain noin 20-50g päivässä.

Vierailija
6/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot reilu pari viikkoa syömättä sokeria ja mahdollisimman paljon välttelet sokeria sisältäviä tuotteita, niin helpottaa. Sitten on helpompi jatkaa herkutonta elämää. Itse tehnyt näin useamman kerran silloin, kun herkuttelu riistäytyy käsistä. Aluksi oon totaalikiellossa ja sen jälkeen herkuttelen maltilla, esim. ravintolassa jälkkäri tai juhlissa jotain jne. Toimii mulla usein vuodenkin päivät, kunnes joku kiireinen elämänvaihe tms. saa taas palaamaan huonoille teille.

Vierailija
7/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla auttoi se, että vaihdoin hiilarit rasvaan, eli aloin käyttämään pääenergialähteenä rasvaa. Hiilaria vain noin 20-50g päivässä.

Mitä käytännössä syöt? Voita lusikalla ja öljyä juomaksi?

Vierailija
8/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi, että aloin syödä enemmän hiilareita ja kasviksia. Ei jäänyt tilaa karkeille eikä niitä tehnyt mielikään. Kokeilin aiemmin karppausta, mutta se ei auttanut ollenkaan.

Vierailija
9/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot reilu pari viikkoa syömättä sokeria ja mahdollisimman paljon välttelet sokeria sisältäviä tuotteita, niin helpottaa. Sitten on helpompi jatkaa herkutonta elämää. Itse tehnyt näin useamman kerran silloin, kun herkuttelu riistäytyy käsistä. Aluksi oon totaalikiellossa ja sen jälkeen herkuttelen maltilla, esim. ravintolassa jälkkäri tai juhlissa jotain jne. Toimii mulla usein vuodenkin päivät, kunnes joku kiireinen elämänvaihe tms. saa taas palaamaan huonoille teille.

Ja jatkan omaa viestiäni siten, että aluksi sokerittomalla on tärkeää syödä muuten hyvin. Sokeri pois kokonaan ja hiilihydraatit vähiin, mutta nälkää ei saa nähdä. Muuten ei onnistu.

Vierailija
10/10 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä käytännössä syöt? Voita lusikalla ja öljyä juomaksi?

Voita voin syödä vaikka lusikalla. Öljyjä en käytä, aiheuttavat närästystä ja nenäverenvuotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi