Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaivaako mieltäsi jokin "tyhmä" asia? Kerro se tänne ilman pelkoa tuomitsemisesta!

Vierailija
10.02.2018 |

Tehdään tästä lievästi neuroottisten tukiketju!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa matcheja tinderissä :( tänäänkin antanut varmaan viisi tykkäystä mutta ei vaan tule takaisin. Ärsyttää. En mä mielestäni niin ruma ole.

Vierailija
2/20 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman pelkoa tuomitsemisesta? AV-palstalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimahdin puhelimessa äidilleni.

Vierailija
4/20 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaivaa palstan ilkeät ja tyhmät ihmiset. Oikeasti ahdistun kun luen typeriä ja lapsellisia ränkätyksiä jotka pilaavat miltei jokaisen minua kiinnostavan ketjun.

Vierailija
5/20 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman pelkoa tuomitsemisesta? AV-palstalla?

Piti tulla kirjoittamaan täsmälleen samaa 🙄

Vierailija
6/20 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään haluaisi enää työelämään.

Vierailija
7/20 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun istuin koulussa erään kivan naisen vieressä, olin hetkittäin haistavinani jotain ja ihan kuin se haju olisi ollut sormissani, mutta en saanut selvää mikä se haju oli. Mietitty vaan että haistoiko vierustoverini kenties paremmin... Ei vittu!

Vierailija
8/20 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun istuin koulussa erään kivan naisen vieressä, olin hetkittäin haistavinani jotain ja ihan kuin se haju olisi ollut sormissani, mutta en saanut selvää mikä se haju oli. Mietitty vaan että haistoiko vierustoverini kenties paremmin... Ei vittu!

Hyi saatana

Vierailija
9/20 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök kuinka likainen täytyy olla että kädet haisee...

Vierailija
10/20 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vaivaa palstan ilkeät ja tyhmät ihmiset. Oikeasti ahdistun kun luen typeriä ja lapsellisia ränkätyksiä jotka pilaavat miltei jokaisen minua kiinnostavan ketjun.

Sähän et ole ilkeä kun haukut muita tyhmiksi?

Vierailija
11/20 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaa se, että mun unilääkkeet loppuu ensi viikolla, enkä kehtaisi pyytää lääkäriltä lisää, ettei se ajattelisi että olen lääkekoukussa oleva epätoivoinen ihminen, vaikka sehän mä oikeasti olen.

Vierailija
12/20 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä elämä on ollut niin epätasapainoinen ja ahdistava jo ihan alusta saakka ja monen vuoden masennusperiodit, olisi vaan niin jotenkin luonnollista ja helpottavaa kuolla vaan pois.

Vierailija
13/20 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu miten naurettava ketju

Vierailija
14/20 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaivaa se että miehet sanovat pitävänsä lyhyistä naisista. Yhtaikaa missit kuitenkin ovat pitkiä. Pitkiä sääriä myös ihaillaan. Tykkääkö kukaan ns persjalkaisista naisista? Lihavillekin on omat faninsa niin luulisi että minun lyhyille jaloillekin on?

Vierailija
15/20 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten agressiivisuus vaivaa. Heihin ei voi luottaa. Liian eläimellisiä.

Vierailija
16/20 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua edelleenkin ahdistaa kun palsta on suljettu yöllä. Varsinkin kun asun muualla Euroopassa ja Suomen klo 23 on täällä aikaisemmin.

Vierailija
17/20 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun lasteni (2-, 4- ja 7-vee) isoäiti ostaa ”ensimmäiselle” lapsenlapselleen aina kalliimpia lahjoja kuin meidän lapsille, jotka saavat kirppiskamaa. Tiedän, tyhmää, mutta jotenkin ärsyttää.

Vierailija
18/20 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että Suomessa pystytään peittämään asiat kansalaisilta vain yksinkertaisesti kirjoittamalla lehdissä sopivasti ja valikoiden. Varsinkin, kun samanaikaisesti suomalaisilla on Euroopan kovin luottamus mediaansa Eurosurveyn mukaan. Pari vk. sitten tuli mm. mieleen, että enää ei ole ollut aiemmasta poiketen puhetta ollenkaan mediassa vanhustenhoidon tilasta.

Se tiedetään kuitenkin, että jos jokin asia on Suomessa hyvin, niin media antaa myös ihmisten tietää sen, kirjoittamalla asiasta hyvin usein. Ajattelin, että kun vanhustenhoidosta ei nyt ole enää kirjoitettu mitään, niin tarkoittaako se sitä, että se olisi vieläkin kaameassa tilassa. Mikäli vanhustenhoito olisi toisaalta nyt erinomaisessa tilassa, niin media kailottaisi sitäkin. Voidaanko Suomessa toimia niin, että täällä saattaa olla asioita, jotka ovat tietoisen valinnan kautta päästetty aivan rappiolle, mutta niistä yksinkertaisesti vaietaan? (Koska jos toimittaisiin, niin toiminnassa ei olisi mitään eroa vanhojen kommunistimaiden tai monien diktatuurien toimintakulttuuriin). Minusta jotenkin tuntuu, että Suomessa muhii pinnan alla skandaaleja kommunismimaiden tapaan tahallisina laiminlyönteinä, mutta Suomen media on vielä toistaiseksi onnistunut pitämään asiat pimennossa. Mutta se vaatii medialta paljon energiaa, tuo salassapito.

Vierailija
19/20 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut 21v mieheen, itse olen 26v. Hänkin on minuun mutta yrittää unohtaa minut koska hänen mielestään olen liian vanha...

Vierailija
20/20 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vaivaa se että miehet sanovat pitävänsä lyhyistä naisista. Yhtaikaa missit kuitenkin ovat pitkiä. Pitkiä sääriä myös ihaillaan. Tykkääkö kukaan ns persjalkaisista naisista? Lihavillekin on omat faninsa niin luulisi että minun lyhyille jaloillekin on?

Missit ovat pituisekseen poikkeuksellisen kauniita ja siroja. Heitä varmasti ihailtaisiin myös lyhyinä.

Ja varmasti (vartaloon suhteutettuna) pitkiä sääriä ihaillaan, mutta tuskin pelkkä lyhytsäärisyys kenenkään tilannetta toivottomaksi tekee, koska ulkonäössä on niin monta puolta. Onko nimenomaan lyhyitä sääriä ihailevia paljon, en tiedä...

t. pitkä, ruma ja persjalkainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi