Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, jolla on ihan lyhyet, lakkaamattomat kynnet?

Vierailija
10.02.2018 |

Onko jotenkin epänaisellista?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kiinnitän aina huomiota naisen kynsiin. Miinusta annan pitkille glitter bling-bling kynsille ja samoin myös ylilyhyille ja hoitamattomille kynsille. Lakkaamattomat mutta muuten hoidetut kynnet viestii yleensä jostain ammatista. Henkilökohtaisesti pidän siitä kun nainen huolehtii kynsistään, esim. ranskalainen manikyyri on tyylikäs tai joku mukava väri. Kynnet on naisellinen juttu ja niiden hoitaja hoitaa myös suurella todennäköisyydellä myös itseään hyvin.

Vierailija
22/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin kovasti. Nainen luonnollisimmillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan lyhyet kynnet, mutta lakkaan värittömällä lakalla.

Mun kynnet lyhyet mutta pakko lakata värittömällä kun on niin lohkeilevat ja liuskoittuneet. Katkee helpommin ilman lakkaa. En haluaisi lakata.

Mikä avuksi? Kalkkitab syön.

Sinkkija B1-vitamiini myös tärkeitä. Talvella kynnetkin kuivuvat ja ne sitten hajoavat helpommin jos paljon uittaa käsiä vedessä. Influenssan torjunnassa käsienpesu on hyvä, mutta mulle ilmestyy kaksi korppua heti kun jää rasvaus väliin.

Lyhyillä kynsillä tekee paljon kaikkea hauskaa, miehenkin mielestä :) Nehän on aktiivisen elämän merkki. Väritön tai vaalea lakka on tyylikäs ja piristää, ja senhän saa poistettua aina tarvittaessa.

Itse asiassa täälläkin paljon mainittu yläluokka pitää kyntensä lyhyinä, yllättävää kyllä :)

Vierailija
24/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jotenkin epänaisellista?

En kiinnitä huomiota enkä tuhlaa aikaani noin triviaalin asian miettimiseen. Ei naisellisuus riipu mitenkään kynsilakastan, tyhmeliini.

Mutta inhimillisyys riippuu käytöstavoista. Kiinnittäpä niihin vähän huomiota.

Ohis

Vierailija
25/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korviini kantautui, että olen epänaisellinen lyhyine lakkaamattomine kynsineni. Kun muuten meikkaa, tosi outoa kuulemma nämä hoitamattomat kynnet.

Ap

Ja sä päätit siksi tehdä kyselyn asiasta tänne sen sijaan että oisit vaan ohittanut moisen mielipiteen olankohautuksella kuten toiset toimii? Ei helv....Missä sun itsetuntosi on?

Mulla on ihan hyvä itsetunto. Mua vaan kiinnostaa kuulla mitä tästä ollaan mieltä. Eli uteliaisuus lähinnä sai mut tekemään tämän avauksen.

Ap

Vierailija
26/63 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kynnet lyhyet mutta pakko lakata värittömällä kun on niin lohkeilevat ja liuskoittuneet. Katkee helpommin ilman lakkaa. En haluaisi lakata.

Kuka hullu syö kalkkitabletteja?

Haluatko kalkkeutuneet valtimot ja sydänkohtauksen mahdollisimman nuorena?

Kalkkitabletteja ei tarvita mihinkään. Ne ovat päinvastoin vaarallisia ja kalkkeuttavat sydämen ja verisuonet.

Syö parsakaalia ja muita vihreitä vihanneksia, jotka sisältävät runsaasti kalsiumia. Juustoa kannattaa myös popsia. Se sisältää sopivan määrän kalsiumia ja myös K2-vitamiinia, joka poistaa kalkkeutumia valtimoista. Ja ota lisäksi tarpeeksi D-vitamiinia purkista, jotta kalsium ylipäätään imeytyy!

Vierailija
27/63 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnostaan pitkät paksut kynnet joita joudun leikata kuukauden välein. Mielestäni olisivat hienommat lakalla mutta koska lakoissa on niin paljon myrkkyjä, en lakkaa. Koitan joskus kiillottaa kynnen pintaa. Mutta yleensä en jaksa

Vierailija
28/63 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu syö kalkkitabletteja?

Haluatko kalkkeutuneet valtimot ja sydänkohtauksen mahdollisimman nuorena?

Kalkkitabletteja ei tarvita mihinkään. Ne ovat päinvastoin vaarallisia ja kalkkeuttavat sydämen ja verisuonet.

Syö parsakaalia ja muita vihreitä vihanneksia, jotka sisältävät runsaasti kalsiumia. Juustoa kannattaa myös popsia. Se sisältää sopivan määrän kalsiumia ja myös K2-vitamiinia, joka poistaa kalkkeutumia valtimoista. Ja ota lisäksi tarpeeksi D-vitamiinia purkista, jotta kalsium ylipäätään imeytyy!

Ihme p**** paatosta. Syö kalkkia tai juo maitoa. Yleensä myös lakkaamattomuus antaa kynnen levätä ja vahvistua. Kokeile esim. puoli vuotta. Kaikille ei tietty toimi, joillakin on vain huonot kynnet

Vierailija
29/63 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korviini kantautui, että olen epänaisellinen lyhyine lakkaamattomine kynsineni. Kun muuten meikkaa, tosi outoa kuulemma nämä hoitamattomat kynnet.

Ap

Oliko kommentoija nainen?

Vierailija
30/63 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miehenä kiinnitä mitään huomiota toisten kynsiin. Ehkä jos perimaskuliinisen oloisella miehellä olisi hempeän vaaleanpunaiseksi lakatut, saattaisin rekisteröidä jollain tasolla.

Vierailija
31/63 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla puolestaan juuri kynsilakka haurastuttaa ja kellastuttaa kynsiä, oli sitten aluslakkaa tai ei. 

Vierailija
32/63 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa säännöllistä D-vitamiinin käyttöä. Voi auttaa huomattavasti liuskoittuviin kynsiin.

Vierailija
33/63 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biotiini. Kasvaa vähän liiankin hyvin.

Vierailija
34/63 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilija.

Vierailija
35/63 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt naisten pitkiä kynsiä.

Vierailija
36/63 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän pitää lakkaamisesta taukoa ja  vetää kyntensä  vaihteeksi lakkaan sitten joskus kesäloman aikaan .

Se on niin helppoa tehdä sitten kun haluaa ja on taas aikaa.

Entä mitä ajattelen naisesta jolla ei ole yllään hametta, vaan farkut ?

Ajattelen ,että varmaan hänen hameensa ovat nyt tällä hetkellä siististi vaatekaapissa, tai ettei hänellä ole tänään 'hamepäivää'. jne., mutta koska se kuitenkin on ihan kokonaan hänen oma asiansa, niin en oikeastaan ajattele yhtään mitään. 

Vierailija
37/63 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää ajatella yhtään mitään. Jojainen tavallaan. Itse lakkaan kynnet, mutta en tykkää pitkistä kynsistä.

Semmoiset timanttikoristellut megapitkät rakennekynnet on kauheat. Enempi sellaiset kynnet kiinnittävät huomion kuin lyhyet, lakkaamattomat kynnet. Eikä ollenkaan hyvällä tavalla.

Vierailija
38/63 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heikot kynnet niin lakkaus ja erityisesti kynsilakanpoistoaine haurastuttaa niitä lisää, puhumattakaan tekokynsien liimasta ja irtirepimisestä.

Vierailija
39/63 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat kätevät eri asioita tehdessä. Yritän pitää huolta kunnostani ja meikkaan hillitysti. Joskus lakkaan kynteni, mutta usein jää lakkaamatta, kun pitää odotella, että kuivuu, kuivuu. Voiko tekokynsillä vaivata pullataikinaa? Ihan vain esimerkkinä.

Vierailija
40/63 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keittiöllä töissä ja pitää olla lyhyet ja lakkaamattomat kynnet. Ei tule viikonloppuinakaan laitettua lakkaa. Sitä paitsi se jatkuva käsien peseminen ja vedellä lotraaminen saa kynnet pehmeiksi ja lohkeileviksi. Lomilla tulee joskus kasvatettua pidemmät kynnet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi