Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa huomenta kaikille :) Mitä aiotte näin kauniina päivänä tehdä?

Vierailija
10.02.2018 |

Minä ajattelin lähteä lenkille metsään kunhan päivä tuosta valkenee, samalla reissulla piipahdan kirjastossa ja Lidlissä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta! Minulla on suunnitelmissa käydä poikaystävän luona jos kohta saisi itsensä hereille.

Vierailija
2/12 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itteki suuntaan lenkille, mutta sitten pitää tehdä työtilauksia kotoa käsin. Onneks siihen ei mee koko päivää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta vaan :)

Lähden kohta pitkälle metsälenkille ja sen jälkeen alan tekemään töitä kotoa käsin. Töissä on niin monta deadlinea ensiviikolla, että mielelläni uhraan nyt yhden vapaapäivän ja ensiviikolla yllätyn iloisesti kun kaikki on ajoissa valmista.

Vierailija
4/12 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion maata peiton alla, juoda paljon lämpimiä nesteitä ja nuokkua samalla kun televisio pyörittää elokuvia.

Vierailija
5/12 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoda kaljaa ja roikkua netissä. Muijaa ei kiinosta enää seksi niin mitä sitä muuta kuin pää täyteen. Keppanaa voi juoda hela dagen ilman että tipahtaa kesken kaiken. Syy haluttomuuteensa on puheidensa mukaan ylipaino. Olen sanonut ettei minua häiritse ja laihduttaa jos itseään haittaa. Taitaa käyttää kilojaan tekosyynä? Minä juon kaljaa paremman puutteessa.

Vierailija
6/12 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan, pesen pyykkiä, teen ruokaa ym kotihommia. Pieni lenkki, saunaan...

Vierailija
7/12 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko on valmistella huomista työtehtävää. Mutta aion myös löhöillä ja katsoa elokuvia.

Vierailija
8/12 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että kello tulee 9 ja pääsen ostamaan kaljaa.

Vierailija
9/12 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä kotoa käsin niin kauan kun jaksan. Roikun netissä, vien koiran puistoon ja sitten lähden säätämään budia. Imuroin ja pesen lattiat, muuten onkin siistiä.

Vierailija
10/12 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoda kaljaa ja roikkua netissä. Muijaa ei kiinosta enää seksi niin mitä sitä muuta kuin pää täyteen. Keppanaa voi juoda hela dagen ilman että tipahtaa kesken kaiken. Syy haluttomuuteensa on puheidensa mukaan ylipaino. Olen sanonut ettei minua häiritse ja laihduttaa jos itseään haittaa. Taitaa käyttää kilojaan tekosyynä? Minä juon kaljaa paremman puutteessa.

Pyydä mseluummin vaimosi kävelylenkille. Tehkää sen jälkeen hyvää, mutta kevyttä ruokaa (lohifileet ja kasviksia, mausteinen kasviskeitto tms.). Valitse hyvä elokuva, jonka alussa hierot hänen hartioitaan tai jalkojaan. Kerro, miten paljon häntä rakastat ja keskustele siitä, olisiko teillä varaa ja aikaa lähteä kahdestaan vaikka pienelle hotellimatkalle tai laivalle.

Ole fyysisesti lähellä ja osoita kiintymystä. Saa hänet tuntemaan itsensä kauniiksi. Siitä se suhde taas syttyy.

Vierailija
11/12 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan Ylen kisastudiota niin kauan kuin Petra Manner paidanriekaleineen on ruudussa. Sitten lähden asioille.

Vierailija
12/12 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kohta lenkkeilemään kotoani keskustaan ja käyn juomassa kuuman kaakaon. Takaisin tulen sitten joko kävellen tai bussilla.