Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet naisesta, jolla on ihan lyhyet, lakkaamattomat kynnet?

Vierailija
10.02.2018 |

Onko jotenkin epänaisellista?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä kaikilla. Hoitaja :)

Vierailija
2/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni näin. Leikkaan kynnet saksilla, en edes viilaa. Vaaleaa osaa ei ollenkaan näkyvissä, vaan tosi lyhyet. Vain näin tunnen oloni kotoisaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaaminen on melkein yhtä wt kuin tekokynnetkin. Ainakaan työhaastatteluun ei saa lakaata

Vierailija
4/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssä, jossa ei voi esim. lakata kynsiä.

Vierailija
5/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kattelen toisten kynsiä.. Mutta ainakin kaikilla hoitsuilla kuuluis ollakin lyhyet ja lakattomat.

Vierailija
6/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla naisista on. Tosi monissa töissä ei saa käyttää kynsilakkaa eikä voi olla pitkiä kynsiä.

Vierailija
7/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuohon ryhmään kuuluva nainen. En ota epänaisellisuuteen kantaa, mutta tykkään olla liikkeessä ja lisäksi maalaan harrastuksenani ja soitan kitaraa joten kynnet olisivat vain tiellä.

Vierailija
8/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee töitä käsillään, tai ylipäätään töitä. Hyvän hygienian omaava ihminen. Naurattaa ihan esim kaupan kassalla nämä "pitkäkyntiset" joilla on lakkaa, timantteja ym sälää kynsissä ja niitä pitää varoa niin että ei edes rahoja saa lompakosta otettua. Miten sellaisilla käsillä edes tekee mitään normaaliasiaa elämässä.

Vierailija
9/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kunhan kynnet on muuten siistit eikä esim. pureskellut tai revityt, en ajattele mitään. Jos on vereslihalla niin ajattelen että hyi.

Vierailija
10/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kynnet on ällöttävät ja epähygieniset sekä naisilla että miehillä.

Vierailija
11/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan lyhyet kynnet, mutta lakkaan värittömällä lakalla.

Vierailija
12/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korviini kantautui, että olen epänaisellinen lyhyine lakkaamattomine kynsineni. Kun muuten meikkaa, tosi outoa kuulemma nämä hoitamattomat kynnet.

Ap

Vierailija
13/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lakkaa, leikkaan kynsileikkurilla aivan lyhyiksi. Inhoan kynsinauhojen työntelystä tulevaa tunnetta joten

saavat rauhassa olla miten ovat.

Vierailija
14/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korviini kantautui, että olen epänaisellinen lyhyine lakkaamattomine kynsineni. Kun muuten meikkaa, tosi outoa kuulemma nämä hoitamattomat kynnet.

Ap

No ei kait nyt kenenkään naisellisuus tuosta ole kiinni? Joku haluaa vain piikitellä huomautellessaan.

Vierailija
15/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan lyhyet kynnet, mutta lakkaan värittömällä lakalla.

Mun kynnet lyhyet mutta pakko lakata värittömällä kun on niin lohkeilevat ja liuskoittuneet. Katkee helpommin ilman lakkaa. En haluaisi lakata.

Mikä avuksi? Kalkkitab syön.

Vierailija
16/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei kait nyt kenenkään naisellisuus tuosta ole kiinni? Joku haluaa vain piikitellä huomautellessaan.

Tietenkin se sanoja on aivan tosissaan, vai miten hyviksi oikein kuvittelet ihmisiä.

Vierailija
17/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotenkin epänaisellista?

En kiinnitä huomiota enkä tuhlaa aikaani noin triviaalin asian miettimiseen. Ei naisellisuus riipu mitenkään kynsilakastan, tyhmeliini.

Vierailija
18/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että ovat kuin minä töine ja harrastuksineni. Kirjoitan paljon työkseni ja harrastuksessani on käytössä musiikki-instrumentti, jonka soitossa pitkät kynnet ovat tiellä. Lisäksi rakastan ruoanlaittoa ja siinäkin koen, että pitkät kynnet ovat vain rasite.

Olen kyllä muutamia kertoja kasvattanut pitkät kynnet, mutta tunnon menettäminen sormenpäistä tuntui lähinnä invalidisoivalta.

Vierailija
19/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Mä olin 53 vuotta sellainen.

Mulla ei vaan kynnet kasvaneet ikinä vaan liuskoittui ja katkesi heti (vrt hiukset jotka on ihan hervottoman paksut ja hyväkuntoiset). En ikinä viitsinyt lakatakaan kun se ei näyttänyt siistiltä. Muuten kyllä olen aina ollut hyvinkin naisellinen pukeutumistyyliltäni ja meikannutkin sopivasti.

Sen jälkeen olen joka kuukausi laittanut geelikynnet ja nyt on hyvä. Lyhyet (millin yli sormenpään), soikeat, "normaalisti lakatun" näköiset. Mä nautin kun on kauniit:)

Vierailija
20/63 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja sä päätit siksi tehdä kyselyn asiasta tänne sen sijaan että oisit vaan ohittanut moisen mielipiteen olankohautuksella kuten toiset toimii? Ei helv....Missä sun itsetuntosi on?