Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1970-luvun lopulla syntyneet naiset: pelaatteko tietokone-/konsolipelejä?

Vierailija
09.02.2018 |

Itse olen syntynyt 1978 ja pelaan paljon pleikka- ja pc-pelejä. Ikäisistäni kavereista kukaan ei pelaa mitään muuta kuin ehkä satunnaisesti pasianssia. Pari minua 5-10 vuotta nuorempaa kaveria pelaa kyllä. Osa kavereistani pitää aivan omituisena sitä, että pelailen pelejä itsekseni. Heidän mielestään se on lapsellista tai muuten vain täysin turhaa. Usein en puhukaan pelaamisestani heidän kanssaan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt -65 ja tykkään pelata. Lähinnä strategiapelit esim. Civilization, settlers ,Tropico ja age of Empires. Pidän myös Final fantasyistä, Elder scrollseista, Assasin creedeistä jne. Kun pojat oli pienempiä yhdessä peilailtiin spyrot, crash bandicootit, sly Cooperit, need for speedit ja nhllät. Nykyisin lapsukaiset (17 ja 25 v) pelaa pääasiassa sotapelejä, jotka mua ei kiinnosta. Varmaankin kaikki konsolit löytyy playstation 1sestä ja xbox360stä lähtien sekä useita Gameboyta. Pelitietokoneita on kolme. Kinectille löytyy läjä tanssi ja jumppapelejä. Lähes kaikista peleistä on kerätty koko sarja ja monet on pelattavissa sekä tietokoneella että konsolilla. Aika paljon ollaan siis panostettu pelaamiseen. Mies vihaa pelaamista, mutta sietää pitkämielisesti tämänkin harrastuksen.

Vierailija
22/33 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt 76 ja pelannut heti ensimmäisestä Commodore 64:sta lähtien.

Ensimmäiset pelini olivat kesä- ja talviolympialaiset ja Nemesis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pleikka, Wii ja Xbox.

Pleikkoja on kaapissa vanhojakin malleja/versioita.

N. 43

Vierailija
24/33 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1976 en ole koskaan pelannut, jos nyt ei lautapelejä lasketa. Lapsellista minusta.

Jotkut ilmeisesti syntyvät aikuisina ja kuolevat pystyyn kolmekymppisinä. Surullista.

Surullista on sinun henkinen tasosi.

Vierailija
25/33 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus Wiillä.

N45

Vierailija
26/33 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pleikka, Wii ja Xbox.

Pleikkoja on kaapissa vanhojakin malleja/versioita.

N. 43

Hah! Mullakin on muuten Wii, ostin siihen vielä jonkin erillisen Zumba-jytkeen. Ai hitto oli persaus kipeä niiden sessioiden jälkeen.

Vierailija
27/33 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena pelasin nintendo pelejä, nyt palaan lasten kanssa esim hay day: ssä, ollaan samaa naapurustoa ja kisaillaan muita vastaan. Lautapelit ja kortti pelit on myös lähes päivittäisessä käytössä.

Yksin en jaksaisi pelata mutta kun koko perhe yhdessä pelaa niin siinä on ihan eri fiilis.

N. Synt. 1976

Vierailija
28/33 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehellä on kunnon pelikoneet ja pelataan yhdessä, minä olen syntynyt -67 ja hän -60. Nyt päällimmäisenä Elder Scrolls online, suosikki välillä vaihtuu.

Vierailija
29/33 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-75 ja pelaan just noita mummopelejä eli pasiassia ja mahjongia ym. palikkapelejä.

Vierailija
30/33 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt 76 ja pelannut heti ensimmäisestä Commodore 64:sta lähtien.

Ensimmäiset pelini olivat kesä- ja talviolympialaiset ja Nemesis.

Ai niin. Olen syntynyt 75.

Vieläkö joku pelifima huolisi idearikkaan inssin töihin?

Vierailija
31/33 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin nykyisin kun ei ole mieluisia pelejä porukka 4:ssä (jonka hommasin miehelle lahjaksi). Tekken ostoslistalla.

Hankkiuduin pc peleistä eroon viitisen vuotta sitten että sain gradun kirjoitettua. :D Olis kiva pelata enemmänkin. Nykyisin enemmän noita strategialautapelejä.

Lapsena siis pelasin joillain kavereilla ja jopa yhden kaverin isoveljen koneella. Omat likkakaverit ei kyllä tuolloin itse oikein välittäneet mutta itse en osannut hävetä silloin enkä nytkään.

1079

Vierailija
32/33 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin nykyisin kun ei ole mieluisia pelejä porukka 4:ssä (jonka hommasin miehelle lahjaksi). Tekken ostoslistalla.

Hankkiuduin pc peleistä eroon viitisen vuotta sitten että sain gradun kirjoitettua. :D Olis kiva pelata enemmänkin. Nykyisin enemmän noita strategialautapelejä.

Lapsena siis pelasin joillain kavereilla ja jopa yhden kaverin isoveljen koneella. Omat likkakaverit ei kyllä tuolloin itse oikein välittäneet mutta itse en osannut hävetä silloin enkä nytkään.

1079

Siis 1979 XD

Vierailija
33/33 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1976 syntynyt ja pelaan. Pelannut lapsesta lähtien kun saatiin joskus 80-luvulla veljen kanssa msx-tietokone, oli myös Nintendo jne...

Mies joka on samanikäinen ja jolla ei lapsena ole ollut mitään pelikoneita ei pelaa nykyisinkään mitään.

Joten en tiedä liittyykö tuo pelaaminen siihen että minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan