en jaksa enää! mulla ei oo ketään
Täysin yksin ja hirveän paha olo.
En voi edes matkalle lähteä kun vaan itken.
Minne lähtisin??
Kommentit (37)
Täällä kuopiossa ollaan!
Tsemppiä, kokemusta tuosta yksinäisyydestä, mä olen alkanut nauttia omasta ajasta. Etsitkö kumppania, laita Tinder!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka olet ja miten?
Olen yksinäinen äiti ja jäin täysin yksin.
Haluatko kertoa tarkemmin?
-ei ap-
Olen yksin kun lapseni lähti pienelle reissulle ja tämä olo on sietämätöntä kun lisäksi tajuaa ettei ole ketään jota tavata.
Enkä halua kaikkia tuttuja häiritä.Syön pitsan ja palaan sitten asiaan. Odota hetki.
-ei ap-
Ok.
Pitsa syöty nyt.
Olen ollut tuossa tilanteessa, että ei ole yksinkertaisesti ketään kelle puhua, ketä tavata, joka välittäisi.
En ymmärrä vieläkään miten, mutta jostain sain kammettua itseeni voimaa, mutta olin tilanteeseeni niin kyllästynyt että muutin koko elämäni kertaheitolla. Vaihdoin asuinpaikkaa, työpaikkaa ja aloitin puhtaalta pöydältä. Pyysin tuttuja kahville ja yllättäen minuakin pyydettiin mukaan, sain kavereita ensimmäistä kertaa aikuisena!
Älä luovu toivosta, sillä kaikki voi muuttua niin paljon paremmaksi lyhyessäkin ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka olet ja miten?
-ei ap-
Olen yksin kun lapseni lähti pienelle reissulle ja tämä olo on sietämätöntä kun lisäksi tajuaa ettei ole ketään jota tavata.
Enkä halua kaikkia tuttuja häiritä.
Eli ihan itse olet yksin kun et kehtaa ottaa yhteyttä muihin. Ja sitten valitat asiasta täällä vaikka mahdollinen kaveri ois yhden puhelinsoiton päässä.Asia selvä, saa poistua.
Oon isossa kaupungissa ja järkyttävää todeta ettei ole ketään jonka luo mennä.
En siis halua nyt vaivata yhtä ihmistä.
Voisin lähteä matkalle mutta minne yöksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapeutille haketuminen voisi olla hyvä juttu.
Itse olen löytänyt loistavaa matkaseuraa matseuranhakusivustolta. Toki tuuripeliä, mutta vähän kaikki elämässä on.
Ei se terapia tähän hätään auta eikä se ole auttanut tähän mennessä.
Väärä terapia.Kotimaan matkaseuraako?
Ulkomaille. Eurooppaan ja Aasiaan. Mutta on niitä kotimaan ilmoituksiakin ja itsekin voi ilmoituksen tehdä.
Eihän se terapia heti auta ei, mutta pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapeutille haketuminen voisi olla hyvä juttu.
Itse olen löytänyt loistavaa matkaseuraa matseuranhakusivustolta. Toki tuuripeliä, mutta vähän kaikki elämässä on.
Ei se terapia tähän hätään auta eikä se ole auttanut tähän mennessä.
Väärä terapia.Kotimaan matkaseuraako?
Ulkomaille. Eurooppaan ja Aasiaan. Mutta on niitä kotimaan ilmoituksiakin ja itsekin voi ilmoituksen tehdä.
Eihän se terapia heti auta ei, mutta pidemmän päälle.
Ei ole nyt varaa ulkomaan matkoihin.
Oon käynyt jo niin kauan terapiassa että se ois pitänyt jo vaikuttaa.
Se kun ei auta mun näihin tosi syviin pahoihin oloihin.
Vierailija kirjoitti:
Minne lähtisin??
Olet siis täysin yksin. Jos asuiusti naapurissani ja tulisin juuri nyt pyytämään sinua luokseni ja olisin juuri sellainen ystävä kuin olet aina toivonu niin tulisitko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka olet ja miten?
-ei ap-
Enkä halua kaikkia tuttuja häiritä.Eli ihan itse olet yksin kun et kehtaa ottaa yhteyttä muihin. Ja sitten valitat asiasta täällä vaikka mahdollinen kaveri ois yhden puhelinsoiton päässä.Asia selvä, saa poistua.
On ollut viileähköt välit jo pidempään tähän yhteen ja muita ei voi häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne lähtisin??Olet siis täysin yksin. Jos asuiusti naapurissani ja tulisin juuri nyt pyytämään sinua luokseni ja olisin juuri sellainen ystävä kuin olet aina toivonu niin tulisitko?
Kyllä.
Ei tartte jaksaa, ne päivät kuluu ihan jaksamatta. Sillä lailla ei kulu energiaakaan hukkaan kun lakkaa miettimästä sitä jaksamista.
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte jaksaa, ne päivät kuluu ihan jaksamatta. Sillä lailla ei kulu energiaakaan hukkaan kun lakkaa miettimästä sitä jaksamista.
Helppohan se on toisen sanoa jolla ei ole samaa tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sitä on miettiä silloin kun ei enää jaksa mitään.
Mitä kuuluu ap? En saanutkaan sitä pitsaa syötyä, menee iltapäivään. Palataan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tavallisempi olo. Lapseni saapuikin yöllä kotiin. Ja edessä tavallinen päivä mutta joskus taas tulee se sama asia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on tavallisempi olo. Lapseni saapuikin yöllä kotiin. Ja edessä tavallinen päivä mutta joskus taas tulee se sama asia vastaan.
On todella kiva kuulla että olosi on parempi. Menee tuon pitsan kanssa iltaan asti, palataan asiaan.
Ok.