Duffelitakki, kipparitakki vai tavallinen villakangastakki
Kommentit (21)
Kaikkihan ne ovat villakangastakkeja! Duffeli ja kipparitakki eivät ole kovinkaan edustavia. Jos siis miehen pitää pystyä esiintymään asiallisesti pukeutuneena, niin tavallinen villakangastakki on paikallaan. Tumma on paras, sillä se menee tilaisuuteen kuin tilaisuuteen. Täyspitkä tai suunnilleen polveen ulottuva on tyylikäs. Lyhyemmästä tulee helposti pomppamainen vaikutelma.
Millainen on ”tavallinen villakangastakki”?
Enpä ole nähnyt yhtään suomalaista miestä, jolle sopisi täyspitkä päällystakki.
Duffelit ovat rumia eivätkä sovi kellekään
Duffeli ei oikein sovi työpukeutumiseen, villakangastakki ei oikein sovi vapaa-aikaan, joten kipparitakki koska se käy molempiin!
Vierailija kirjoitti:
Millainen on ”tavallinen villakangastakki”?
semmonen hieno
Minusta duffelitakki on klassikko joka sopii kaikenlaiseen menoon.
Olen muutaman kerran nähnyt jollakin miehellä hyvän näköisen kamelinkarvan ruskean duffelitakin ja oli tyylikäs.
Maksaa satasia , laadukas duffeli.
Vierailija kirjoitti:
Minusta duffelitakki on klassikko joka sopii kaikenlaiseen menoon.
Olen muutaman kerran nähnyt jollakin miehellä hyvän näköisen kamelinkarvan ruskean duffelitakin ja oli tyylikäs.
Maksaa satasia , laadukas duffeli.
Sanopa joku joka ei ole "klassikko"? Niinpä.
Minulla on hänet / punaiset hiukset ja kaunis suu / duffelitakkiin hän pukeutuu / ihana suu ihanat huulet.
Noin muistaakseni meni Kauko Röyhkän Laulujen nainen jostain sadan vuoden takaa. Tulee aina duffelitakista mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hänet / punaiset hiukset ja kaunis suu / duffelitakkiin hän pukeutuu / ihana suu ihanat huulet.
Noin muistaakseni meni Kauko Röyhkän Laulujen nainen jostain sadan vuoden takaa. Tulee aina duffelitakista mieleen.
Ihana
Vierailija kirjoitti:
Mackinaw mieluummin 2019
Vanha inttitakki, vai?
Minulla on villakangastakki. Kipparitakkia voisin harkita, mutta en pidä duffelitakeista. Tämä siis vain yhden nelikymppisen miehen mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on villakangastakki. Kipparitakkia voisin harkita, mutta en pidä duffelitakeista. Tämä siis vain yhden nelikymppisen miehen mielipide.
toinen hieno on greatcoat
Osta tummansininen peacoat niinku Perezillä.
Jos alla käytetään pukua tai pikkutakkia, niin klassinen villakangastakki.
Navy kipparitakki kiiltävillä napeilla - hot! Mutta rennompaan menoon kuin edellinen.
Duffeli on tyylikysymys. Jos omaan tyyliin sopii, niin kippritakin sijaan.
T. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Who would like that.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulee jo nimestä.
Kaikki kivoja, en osaa päättää.