Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempeä nainen

Vierailija
09.02.2018 |

Tykkään, että nainen on kevyesti ohjaavassa asemassa ja lempeästi käskee tekemään asioita, jotka ovat hänelle mieleisiä. Kun on tehnyt oikein nainen kehuu. Siihen riittää pelkastään miellyttävä lempeä, mutta varma äännähdys. Ei edes tarvitse sanoa välttämättä mitään. Miltä naisista vaikuttaa lukea tällaista? Mitä ajatuksia herättää? M26.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat joltain limaiselta sedältä, ehkä 20 vuotta ikäistäsi vanhemmalta.

Vierailija
2/4 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat joltain limaiselta sedältä, ehkä 20 vuotta ikäistäsi vanhemmalta.

Minkä voin sille, että koen tällaisia asioita? Minusta kyllä tuntuukin siltä, että olen ikäistäni vanhempi ja yleensä tulen paremmin toimeen itseäni vanhempien naisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kehittymätön osanen sinussa jättää sinut lapsen tasolle ja kaipaat edelleen "äidin" hellää huomaa. Yritä ratkaista ongelmasi niin pääset ihan aikuissuhteeseen ikäistesi tavoin.

Vierailija
4/4 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kehittymätön osanen sinussa jättää sinut lapsen tasolle ja kaipaat edelleen "äidin" hellää huomaa. Yritä ratkaista ongelmasi niin pääset ihan aikuissuhteeseen ikäistesi tavoin.

Toivoisin kyllä aikuissuhteen, jossa nainen kehuu minua välillä tai ylipäätään on kiltti minulle. Vedät aika suorat johtopäätökset, mutta en voi kiistä, ettetkö olisi oikeassa; ongelmia ratkaisemalla elämä menee eteenpäin. Tämän jo tiedän. Mikä on seuraava ongelmani, joka minun pitää ratkaista? Oikeastaan ongelmien ratkiseminen on paras asia elämäassä mitä tiedän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän