Dragon Ball Z- muistaako kukaan?
Ai että oli teininä mukavaa kun kymmenisen vuotta sitten tuli luettua ja kateltua kyseistä sarjaa! :D Muistan kuinka piti kauhealla kiireellä ehtiä kotiin joko pelaamaan niitä ps2 pelejä tai katsomaan sarjaa. Mangaaki kyllä luin, tosin hieman jäljessä kun piti ostaa yksi kirja kerrallaan useimmiten.
Myöhemmin sitten katsoin sen alkuperäisen sarjan ja vielä GT:n sekä liudan elokuvia. Oli kyllä yksi parhaimmista asioista silloin teininä ja on vieläkin todella tärkeä. Muistatteko muut mammat kyseisen sarjan?
Kommentit (37)
Tykkäsin kyllä enemmän Pokemonista.
Vegeta <3
Onneksi miesmaku on hieman muuttunut vuosien saatossa ;)
Eikös se sarja re-bootattu 2013? Tuli lisää elokuvia ja uus sarja. Näin olen Redditistä lueskellut ja olen jopa katsellutkin hajanaisesti niitä uusia jaksoja. On hyvä mutta vähän vaatii totuttelua se uusi animointityyli.
Vierailija kirjoitti:
Vegeta <3
Tykkäsin aina itse enemmän Gokusta ja Future Trunksista
Oli pakko mennä googlaamaan että mikäs sarja on kyseessä kun kuulosti niin tutulta. No mikä sattuma kun omat lukiolaistet katsookin sitä uusinta sarjaa. En pahemmin tiedä mistä sarjassa on kyse, ilmeisesti jonkinlainen tappelu anime?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin kyllä enemmän Pokemonista.
Se olikin lapsille enemmän sopiva
Ei vitsi muistan! Suomessa pyöri muistaakseni se Kanadan dubbaus, oli parempi mitä jenkkien versio. Parhain on kyllä ehdottomasti se alkuperäinen versio mutta sitä ei näytettykään täällä (paitsi maksukanavilla). Frieza-saaga oli suosikkini ja Cell-saaga hyvänä kakkosena. Buu ei oikein ikinä iskenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegeta <3
Tykkäsin aina itse enemmän Gokusta ja Future Trunksista <3. Mutta jotenki ne fuusiot eli Vegito ja Gogeta sai mun polvet tutisemaan! :D ai että ne oli silmänruokaa molemmat.
Juu itsekin tykkäsin Vegitosta! :D oli todella koppava mutta samalla niin ihana kun olihan siinä kuitenki puolet Gokun persoonasta. Trunks ei kauheasti iskeny, Piccolokin miellytti enemmän.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pelkää hentaita
Häh? Ei kaikki anime oli pelkkää hentaita. En ole ikinä edes katsellut hentaita, vaikka olenkin jo yli parikymppinen.
Ap
Kyllähän noin suositun sarjan monikin muistaa. On toiseksi myydyin manga.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegeta <3
Tykkäsin aina itse enemmän Gokusta ja Future Trunksista <3. Mutta jotenki ne fuusiot eli Vegito ja Gogeta sai mun polvet tutisemaan! :D ai että ne oli silmänruokaa molemmat.
Juu itsekin tykkäsin Vegitosta! :D oli todella koppava mutta samalla niin ihana kun olihan siinä kuitenki puolet Gokun persoonasta. Trunks ei kauheasti iskeny, Piccolokin miellytti enemmän.
Ap
Makuni on hieman erikoinen jos vertaa muihin faneihin mutta pidin aina enemmän niistä Kaioshineista. Olivat niin siroja ja suloisia, varsinkin Shin. ♡
Jo pentunakin vaikutti ihan urpolta.
Vierailija kirjoitti:
Olitko autisti vai muuten vajaa?
Siis oikeastiko aikuiset naiset kuolaatte joitain animoituja miehiä? Eihän noi ole edes hyvän näköisiä! Kummalliset hiukset kaikilla noilla miehillä.
Kaverin kanssa kerättiin kaikki ne mangat, pidettiin Dragon Ball Z maratoneja ja katottiin telkusta monta tuntia putkeen, piirrettiin itse omia DB sarjiksia. Ah niitä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon autisti (asperger) ja rakastin teininä Dragon Ballia. En tiedä miten autismi liittyy siihen, ettei pidä DB:stä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon autisti (asperger) ja rakastin teininä Dragon Ballia. En tiedä miten autismi liittyy siihen, ettei pidä DB:stä.
Se oli vitsi, ei tarvitse olla tosikko.
Muistan.