Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen haukkuu erotilanteessa toisen ulkonäköä?

Vierailija
09.02.2018 |

Itse sain juuri kuulla olevani kasvoiltani kuin sika ja vartaloltani kuin sammakko :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka ei keksi mitään nokkelampaa, jolla voisi loukata. Helppoa se on ulkonäköä haukkua, mutta jos sanavarasto ei riitä muuhun, niin kertoo aika henkisesti köyhästä idiootista.

Vierailija
2/7 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen idiootti. Miksi sen vastenmielisen ruman ihmisen kanssa on pitänyt alunperin alkaa seurustella? Onko joku pakottanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei sitä parisuhteen aikana uskaltanut sanoa, ettei juuri tule sitä eroa.

Vierailija
4/7 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti 20 vuoden yhteiselon jälkeen. Koskaan avioliiton aikana ei kommentoinut ulkonäköäni negatiivisesti.

Ilmoitin haluavani eron. Mies pyysi että emme eroaisi, halusin silti eron.

Mies alkoi sen jälkeen haukkumaan minua. Olin kuulemma lihava, epäseksikkäästi pukeutuva, makaan kuin lahna sängyssä enkä viettele häntä, alusvaatteeni olivat kuulemma myös epäseksikkäitä ja hiuksiin ja meikkiin en panostanut tarpeeksi. Myös rinravaon paljastavat vaatteet kuulemma puuttuivat vastekaapistani.

Kysyin, että jos olen noin huono vaimo niin miksi ihmeessä vastustat eroa, kun nyt pääset minusta eroon ja voit aloittaa upean elämän salarakkaan kanssa?

Mies vastasi että mun olisi pitänyt antaa anteeksi pettäminen ja olen musta -valkoisesti ajatteleva ihminen.

En oikein tajunnut miehen ajatuksenjuoksua...

Vierailija
5/7 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera pelle. Miksi kukaan olisi yhdessä omasta mielestään ruman ihmisen kanssa.

Vierailija
6/7 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka ei sitä parisuhteen aikana uskaltanut sanoa, ettei juuri tule sitä eroa.

Mä taas näen sen niin että ihminen joka haukkuu toisen ulkonäköä on itse omasta ulkonäöstään epävarma ja kokee että toinen loukkaantuu siitä mistä itse loukkaantuisi. Jätetyn itsetunto on kovilla, jolloin on hyvin yleistä että silloin yritetään loukata toista yhtä paljon kuin miten loukkaantunut itse on. Onnellisen ja itseensä tyytyväisen ihmisen ei tarvitse haukkua kenenkään ulkonäköä olipa kohde minkä näköinen tahansa. Ulkonäön haukkuminen kertoo AINA ihmisen omasta pahasta olosta ja epävarmuudesta itseään kohtaan.

Vierailija
7/7 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tämä ulkonäön haukkuminen myös muissa asioissa. Jos joku ihminen tekee jotain moraalitonta, niin silti saatetaan haukkua ulkonäköä, vaikka se ei liity tekoihin mitenkään. Jos haukkuu yhtä ihmistä tietystä ulkonäköön liittyvästä asiasta, niin sen sivusta kuuleminen ei varmasti ole kivaa muistakaan, joilla on se sama piirre. Onko se reilua, että haukkuu jotain kokonaista ulkonäöllistä piirrettä vain siksi, että yksi ihminen sillä piirteellä on kusipää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme