Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö kylpylään miehen kanssa joka on yrittänyt iskeä sinua?

Vierailija
09.02.2018 |

Miehen kutsumana? Mutta olet antanut pakit suhdehaluille. Mies on edelleen kiinnostunut.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin miehestä kiinnostunut, menisin, mutta muussa tapauksessa en tietenkään.

Vierailija
2/18 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, ootko tosissasi, kylpylään? En menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkentaa että ollaan kavereita kuitenkin. Miksi ette menisi?

Ap

Vierailija
4/18 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkoitan siis muutaman tunnin käyntiä. Ei mitään yöpymisiä.

Ap

Vierailija
5/18 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakait menisin ja voihan kavereiden kanssa panna, eihän siinä tartte suhdetta pilaamaan.

Vierailija
6/18 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kutsumana? Mutta olet antanut pakit suhdehaluille. Mies on edelleen kiinnostunut.

En todellakaan menisi ja ilmoittaisin etten halua olla tekemisissä miehen  kanssa koska se ois vaan kiusallista molemmille.

Vierailija
7/18 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kiinnosta panemiset pätkääkään. Mies on 63-vuotias ja itse olen 38 v. Ollaan tutustuttu samassa tiedeyhteisössä.

Ap

Vierailija
8/18 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Sehän selvästi yrittää sua vielä.

... vai oletko itse parisuhteessa, ja etsit jotain jännitystä? "Mehän ollaan vaan kavereita", ja kohta sitä ollaankin jo sängyssä.

Vierailija
9/18 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas harvinaisen yksinkertainen vaikka pyörit "tiedeyhteisössä". Tai sitten vain rakastat huomiota vähän liikaa.

Vierailija
10/18 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi mennä pulikoimaan ja sitten lähteä pois? Se on miehen ongelma jos on ihastunut edelleen vaikka nainen on tehnyt selväksi että ei ole molemminpuolista ja mies on kuitenkin suostunut kaveruuteen.

Vierailija
11/18 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menisin.

Ottaisin myös vastaan ilmaiset ruoat ja juomat jos mies niitä tarjoaisi. Ehkä hieman antaisin rivien välistä ymmärtääkin - että jotain olisi saatavissa jos vaan tarpeeksi panostaisi. Odottelisin sitten kunnes yksi asia johtaa toiseen ja ehkä sanoisin ei - ehkä unohtaisin.

Aamulla sitten soittaisin poliisille ja ilmoittaisin joutuneeni raiskatuksi. Enhän minä mitään sellaista edes osannut ajatella tapahtuvan - käsittämätöntä että sika jotenkin sellaista oletti.

Vierailija
12/18 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä rajoittunutta porukkaa. Onko Ap:n ongelma jo mies on ihastunut mutt haluaa olla kaveri vaikka tietää Ap:n kannan? Miksi pitää laittaa kaikki välit poikki ettei voi muka missään käydä?

Vierailija
13/18 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä rajoittunutta porukkaa. Onko Ap:n ongelma jo mies on ihastunut mutt haluaa olla kaveri vaikka tietää Ap:n kannan? Miksi pitää laittaa kaikki välit poikki ettei voi muka missään käydä?

Ap yrittää täältä saada hyväksyntää tämän miehen hyväksikäytölle. "Vie mut kylpylälomalle mut ollaan vaan kavereita hihihi". Onneksi suurin osa sentään on kirjoittanut tuon olevan halveksuttavaa...

Vierailija
14/18 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä loma? Jos menee käymään polskimassa pari tuntia? Ja Ap maksaa hupinsa ihan itse.

Vierailija
15/18 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt vastaavassa tilanteessa (ikäeronkin puolesta) kylpylään, olihan se kiusallista siellä huoneessa kahden kesken mutta muuten ok. Maksoin kyllä itse puolet laskusta. Jotain rotia sentään. Ja on myös käynyt niin että olen itse pyytänyt miestä josta olen ollut kiinnostunut kylpylään, saanut siellä seksiä ja maksanut viulut, sen jälkeen kyllä seurusteltiinkin parisen vuotta.

Vierailija
16/18 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/18 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en menis kahdestaan miespuolisen kaverin kanssa kylpylään enkä uimahalliin, paitsi jos se on homo. Etkö tajua, että se haluaa nähdä sinut vähissä vaatteissa.

Vierailija
18/18 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos antaa ymmärtää niin pitäisi myös ymmärtää antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä