Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Oletko koskaan ihastunut ei niin kauniiseen naiseen? Siis naiseen, jota jollakin mittapuulla voisi pitää rumanakin?

Vierailija
09.02.2018 |

Mikä sai sinut ihastumaan häneen? Mikä hänessä kiinnitti huomiosi? Tuliko jutustanne mitään? Vai lässähtikö juttu kasaan jomman kumman puolelta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/12 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole koskaan naisessa ihastunut ulkonäköön vaan kiltteyteen, hymyyn, mukavuuteen etc.

T: Kiltti mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ole koskaan naisessa ihastunut ulkonäköön vaan kiltteyteen, hymyyn, mukavuuteen etc.

Et sitten ole varmaankaan hetero. Voihan mieskin olla kiltti, hymyileväinen ja mukava.

Vierailija
4/12 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä ulkonäöllä nyt oo niin väliä lopulta, jos kaikki muu natsaa. 

Vierailija
5/12 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa. Minun silmääni olivat/ovat nättejä, vaikka tiedän etteivät todellakaan vastaa mitään keskimääräistä kauneusihannetta. Molemmissa tapauksissa tutustuin heihin pikkuhiljaa töissä, jolloin myös sisäinen kauneus on vaikuttanut todella paljon ihastumiseeni. Molemmat olivat varattuja, joten mitään suhdetta ei koskaan kehkeytynyt.

Vierailija
6/12 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, tavattiin yhteisen tuttujen kautta. En pitänyt hänen ulkonäöstä ollenkaan ja näytti ulospäin tosi epämielyttävältä ihmiseltä. Odotas vaan, kun päädyimme jossain kohtaa istumaan samaan pöytään. Naisesta paljastui positiivinen elämänasenne ja ajatusmaailma elämästä. Unohtamatta mukaansa tempaavaa naurua.

Vierailija
7/12 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.trendspotters.tv/wp-content/uploads/2016/12/Lizzie-Velasquez…

Tässä on sulle ihannenainen. Tällä on positiivinen elämänasenne ja hyvä sydän, ihana ihminen. Vieläpä naisellinen olemuskin, jos heterona sellaista etsit.

Vierailija
8/12 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.trendspotters.tv/wp-content/uploads/2016/12/Lizzie-Velasquez…

Tässä on sulle ihannenainen. Tällä on positiivinen elämänasenne ja hyvä sydän, ihana ihminen. Vieläpä naisellinen olemuskin, jos heterona sellaista etsit.

Haitallinen sivusto..

Vierailija
9/12 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaan naiseen? En.

Konventionaalisesti kauniisiin ja "tavallisen näköisiin" naisiin kylläkin, mutta en koskaan sellaiseen, jota realistinen ihminen voisi oikeasti pitää rumana.

Vierailija
10/12 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni. Tavatessamme hän oli pahasti akneinen, perseetön, tissitön lauta, arka yms eikä todellakaan mikään kukkanen kedolla, ruma suorastaan.

Mutta oli toivottoman ihastunut meikäläiseen ja hänen kiltti rehellisyytensä oli jotain sellaista mitä ei vaan voinut possuttaa tyyliin panemalla pari kertaa ja unohdus. Sääli johti ihastumiseen, ihastuminen saman katon alle jne.

Lasten myötä pyöristynyt mukavasti, akne hoitui e-pillereillä yms. Ja nyt kun saa huomiota muilta miehiltä, muuttunut siinä määrin ärsyttäväksi luonteeksi etten taida haluta olla hänen kanssaan sen jälkeen kun lapset on muuttanut omilleen.

Vierailija
11/12 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heeeeee, tää oli hyvä :D naurattaa ihan. nyt kun muut miehet huomioi vaimon, oma ukko onkin naama norsun vitulla, joo, tee palvelus ja lähde liitään huushollista, vaimosi ansaitsee jonkun nuoremman komeen oriin :) sitä ärsyttää katella tollaen äijän pärstää !

Vierailija
12/12 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heeeeee, tää oli hyvä :D naurattaa ihan. nyt kun muut miehet huomioi vaimon, oma ukko onkin naama norsun vitulla, joo, tee palvelus ja lähde liitään huushollista, vaimosi ansaitsee jonkun nuoremman komeen oriin :) sitä ärsyttää katella tollaen äijän pärstää !

Se on vain puhdasta voittoa minulle, monellakin tapaa jos hän lähtee...