Nelikymppisen naisen tuska
Olen aina halunnut ja nauttinut seksistä. Mutta näin nelikymppisenä olen kyllä hirmuisen kiimainen. Jo muutaman vuoden tässä haluni ovat kasvaneet valtaviksi.
Mitään muutosta muutoin ei missään ole, terveydessäni, kropassani, psyykessäni, parisuhteessa (pitkä ja onnellinen :)) tai elämäntilanteessa.
Muttamutta... sitä munaa pitää saada nykyään hyvin usein ja riittävästi. Omin käsin jatkuvasti. Onko kohtalotovereita?
Kommentit (10)
Eihän tossa muuta kuin hommiin. Kyllä miehiä riittää.
Sama juttu täällä! Meillä on harmi vaan seksi vähentymään päin, miehellä ei seiso niin usein kuin haluaisin (tai hän itse haluaisi). Tosin mulle riittäisi pari kertaa viikossa, mutta useimminkin sopisi ;)
Ap vastaa: ) Minä tarvisin nykyään munaa ihan joka päivä, mutta en voi saada miehen työmatkojen takia. Muutoin onneksi jaksaa ja haluaa edelleen kivasti. Samanikäinen mies on :)
Onhan tämä kivaa parisuhteelle mutta huolestun jo kun masturboidessani yksi orgasmi ei nykyään riitä mihinkään. Saatan joutua tekemään peräkkäin jopa 4-5 orkkua (tykkään masturboida ihan vain ulkoa sormin, ilman dildoa) ennen kuin olen tyydyttynyt!
Mieheni kanssa yhdynnässä saatu yksi (tai kaksi joskus) onneksi riittää vielä loistavasti :)
Onko muita joilla tämä 40v ikä on tällaista? Mistä johtuu? Ennen 1-2 kertaa viikossa riitti, nyt jo päivä ilman miestäni on tuskaa...
Täällä kohtalotoveri. Olen miettinyt että tämän täytyy liittyä jotenkin siihen, että nyt olisi ne viime hetket lisääntyä. Siksi luonto pistää haluamaan seksiä niin kuin viimeistä päivää.
Olemme 40+ pariskunta ja kummallakin on suuret halut, jonka ansiosta rakastelemme päivittäin. Onnekseni mieheni tyydyttää minulle klitorisorgasmin (sormilla, suulla ja sähköhammasharjalla) ja emätinorgasmin saan nykyään yhdynnässä. Emätinorgasmin olen kokenut useimmin vasta nelikympin jälkeen. Uskon, että naisen seksuaalisuus on huipussaan siinä 45 vuoden kohdalla. Sitä on ok oman kroppansa kanssa ja vakiintunut parisuhde toimii.
Aivan kuten AP, säännöllisestä seksistä huolimatta joskus on ihan pakko saada klitorisorgasmi omatoimisesti vibraattorilla tai vaikka yleisen vessan käsisuihkulla klitorista stimuloiden tai vaikka pitkällä automatkalla hinkkaan itseäni johonkin... Eihän tässä mitään väärää ole.
Sehän on nimenomaan yleistä, että naisen halut lisääntyvät iän myötä. Miehillä ne menevät päinvastoin.
N47
Sama homma täällä! Näin päälle nelikymppisenä halut on valtavat ja naida voisi vaikka molemmin puolin päivää. Aikaisemmin pienet lapset väsytti ja halut olivat hakemisissa, miehellä kyllä halutti ja mulkku oli kova kuin rautakanki.
Haluttaa miehellä vieläkin mutta ongelma on nykyään välillä se että ei meinaa seisoa kunnolla tai lerpahtaa kesken viisikymppinen kun alkaa olla.
Kiitti vastauksesta ap
Ihan normaali halut sulla on, olen M45 ja joka päivä tekee mieli.
Miehenä olen huomannut että kun 40 lähestyy ... ollaan siinä 38 39 vuodessa niin moni nainen on tosiaan tuskissaan. Ikänumero vaikuttaa myös korvien väliin.