Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat seksikokemukset?

Vierailija
09.02.2018 |

Oma yksi ja ainut yhden illan kokeilu:
>Juttele eräälle tytylle, joka vaikuttaa ihan mukavalta ja oikein pervolta yksilöltä
>Tyty suoraan ilmoittaa, että jos tulen käymään, niin panemiseksi menee
>Kyseinen tyty on kuvien ja juttujensa perusteella ihan sopusuhtainen, ehkä vähän chubby
>Pieni chubbyys ei haittaa ja kuvissa vaikutti ihan söpöltä, niin mikäs siinä
>Vähän ennen sovittua näkemistä jutut alkaa menemään sellaiseksi, että tyty kokoajan varmistelee, että olenhan hänen isukkinsa ja otanhan hänet rajusti
>Kyrpäni on hieman hämmentynyt ja leikin mukana
>Nähkää viimein
>Tyty paljastuu 50% painavemmaksi, mitä kuvat olivat antaneet olettaa, mutta koska juttu luistaa ja vaikuttaa ihan mukavalta ihmiseltä, älä anna tämän vaikuttaa
>Menee panemiseksi alle pariin tuntiin
>Heti alussa tyty pyytää, että kuristaisin häntä ja vetäisin hiuksista kaikella voimalla
>Lähde mukaan, mutta ala itse ahdistumaan, kun itsestä tuntuu siltä kuin skalpeeraisin tätä tytyä samalla, kun murskaan hänen henkitorveaan (tässä pitää tietää, että olen aika big guy ja voimailuharrastuksen takia sitä voimaa tosissaan löytyy)
>Pyytää kokoajan haukkumaan itseään lutkaksi ja kuiskailemaan korvaan, miten olen hänen isukkinsa
>Herää tilanteeseen kunnolla kesken panemisen ja ala vaan ahdistumaan
>Keskity kaikella mielenhallinnallasi laukeamaan asappina ja lopettamaan tilanne
>Lauettua tyty alkaa selittämään, että miten hän rakastaa minua ja miten meistä tulee nyt pari
>Ala itse pelkäämään, että kohta tyty tappaa ja täyttää minut kuin metsästyspalkinnon saadakseen minut omakseen ikuisiksi ajoiksi
>Pakene paikalta ja katkaise yhteydet

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme