Lue keskustelun säännöt.
Voitat 90 miljoonaa Eurojackpotista - antaisitko voittosi "näkyä" vai pitäisitkö pröystäilyn aisoissa?
09.02.2018 |
Ostaisitko 200 000 euron luksusmaasturin, nopean 2-paikkaisen urheiluauton, 3 miljoonan talon ja antaisitko uuden elämäsi näkyä, vai pitäisitkö matalampaa profiilia rahojesi kanssa? Itse muuttaisin luultavasti kauaksi pääkaupunkiseudusta johonkin rauhallisempaan kaupunkiin ja sopivan syrjään. Ostaisin hienon talon ja hyvän n. 100 000 euron auton, mutta en pröystäilisi rahoillani ympäri nettiä.
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muuttaisin ulkomaille johonkin trooppiseen, aurinkoiseen lämpimään maahan. Söisin tuoreita hedelmiä, kävisin rannalla, urheilisin ja nauttisin kesäilmasta ja hyvätuulisista hymyilevistä ihmisistä. Kehittäisin itseäni siellä, olisin todella onnellinen. Rahalla en pistäisi ranttaliksi, vaan eläisin yhä minimalistisesti ja säästäväisesti kuten nytkin. Toki voisin ostaa jotain vähän kalliimpaa muttei liikaa. Tekisin jotain työtä välillä mistä itse nauttisin. Asuisin kivassa talossa, ei liian isossa.
Tällä hetkellä rahatilanne tosi tiukka, asun kylmässä yksiössä ja kaupunki jossa asun on vastenmielinen. Opiskelen alaa jolle pääsin, en halunnut. Mutta on mulla sentään rakkaus.
N17