Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitat 90 miljoonaa Eurojackpotista - antaisitko voittosi "näkyä" vai pitäisitkö pröystäilyn aisoissa?

Vierailija
09.02.2018 |

Ostaisitko 200 000 euron luksusmaasturin, nopean 2-paikkaisen urheiluauton, 3 miljoonan talon ja antaisitko uuden elämäsi näkyä, vai pitäisitkö matalampaa profiilia rahojesi kanssa? Itse muuttaisin luultavasti kauaksi pääkaupunkiseudusta johonkin rauhallisempaan kaupunkiin ja sopivan syrjään. Ostaisin hienon talon ja hyvän n. 100 000 euron auton, mutta en pröystäilisi rahoillani ympäri nettiä.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt jotain autoja käyttää siirtymiseen

.

.

.

.

Helikopteri on se juttu

Vierailija
2/61 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin vain uuden Audi rs6 ja laitattaisin siihen mtm lastun.Se riittäisi.Loput hyväntekeväisyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pröystäilisi, koska vtuttaisi kaikki puoli- ja täysin tuntemattomat tyypit, jotka olisivat sitten koura ojossa ruinaamassa multa rahaa kuka minkäkin nyyhkytarinan varjolla. Suvulle ja kavereille antaisin, mutta millekään kumminkaimalle, josta en ole 25 vuoteen kuullut, ei kyllä heruisi penninjeesusta.

Lähtisin pois Suomesta, ja hommaisin itselleni muutaman kivan kämpän eri puolilta maailmaa.

Vierailija
4/61 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan ulospäin näkyisi..ei summan suuruus,mutta se että ylimääräistä rahaa on tullut.

Taloon meinaan tulisi remontti+pieni laajennus. Piha laitettaisiin kerralla kuntoon. Uusi autotalli ja uudet perushyvät autot sinne.

Mutta en mä instassa kylpis shamppanjassa luksuslaukkukasassa jos sitä tarkoitat..

Vierailija
5/61 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin törkeen hienon kodin, mutta en tekisi autolla mitään koska ei ole ajokorttia :) Tai ehkä sitten olisi rahaa palkata henkillökohtainen autonkuljettajakin :D

Kyllä mä luulen, että en onnistuisi piilottelemaan varallisuutta, mutta yrittäisin pysyä maltillisessa luksuksessa, ei mitään kullattuja kylpyammeita, shamppanjasuihkulähteitä tai muuta.

Vierailija
6/61 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin näkyä ja kuulua, lesottaisin minkä kerkeäisin. Viskelisin kaduilla köyhille koliloita ja laulaisin kovaan ääneen että raha tekee onnelliseksi.

Kusi nousisi tyhjästä päähän.

Eli ihan hyvä etten tule ikuna kuuna voittamaan aalto-vatia kummempaa.

Vierailija
7/61 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin lainat pois, opiskelisin kaikessa rauhassa, ostaisin itselleni jonkun vanhan auton ja matkustelisin.

Vierailija
8/61 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pirkko22 kirjoitti:

Ostaisin vain uuden Audi rs6 ja laitattaisin siihen mtm lastun.Se riittäisi.Loput hyväntekeväisyyteen.

Hassua. Minulla olisi sama alkutilanne, mutta tuo lisäksi tulisi talliin rivi moottoripyöriä ja sitten ostaisin yhden yrityksen pois ja yrittäisin laittaa sen nousukiitoon. Jos ei onnistu, niin silti jäisi vielä ihan riittävästi rahaa.

Vierailija
9/61 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin millin voitolla en vielä rupeaisi hirveää luksuselämää pitämään, mutta jos tosiaan 90 tulisi niin kyllähän silloin olisi varaa jo turhuuksiinkin ja silti jäisi riittävät pesämunat lapsillekin ja varaa sijoittamiseen.

Vierailija
10/61 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pröystäilisi enkä esittelisi ostoksiani enkä matkojani somessa. Hankkisin toki hienoja asioita ja matkustelusin paljon, mutta ilman huomiota. En muutenkaan jaksa somettaa jatkuvasti ja lisäksi insta ja blogit ovat täynnä jo käsväskyjään silitteleviä akkoja. Minä hommaisin rinkan ja katoaisin maailmalle.

Antaisin rahaa myös hyviin tarkoituksiin, mutta senkin tekisin anonyymisti.

Vierailija
11/61 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se ulospäin näkyisi. Tosin jos ostaa miljoonalukaalin, niin ympärillä on yleensä samanlaisia, joten ei siinäkään erotu joukosta. Lisäksi sellaisen talon autohallissa on yleensä muillakin 100.000€:n autoja.

Lisäksi matkustelisin ympäri maailmaa, jossa hotelleissa asuisi muita rahoissaan olevia. Vaikka ihminen olisi miten rikas, se sopeutuu joukkoon, jos ei tarkoituksella halua erottua pröystäilyllä.

Vierailija
12/61 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni 3 miljoonan talo 90 miljoonasta käteistä ei ole pröystäilyä. Miljoonan talo velkarahalla on lähempänä sitä. Varmasti näkyisi siis kulutuksessa, vaikka suurimman osan rahoista sijoittaisinkin, saisi ainakin jokunen suomalainen start-up vähän rahaa poltettavaksi.

Onneksi voitin eilen 6,40€ pitkävedossa, ettei tule tänään niin kovana pettymyksenä se 0,00€.

Vierailija
13/61 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin Thaimaahan. Ostaisin luxus kämpän sukhumvit roadista + lamborghini.

Uuh ahh, kyllä kyllä kyllä!!!

Vierailija
14/61 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi kertoa kellekään. Jotkut tuntemani ovat alkoholisteja ja/tai sellaisia, joilta on aina rahat loppu. Salaisuus söisi minua sisältä. Jos joku saisi tietää, tulisin vainoharhaiseksi jokaisesta ystävällisestä eleestä. Miettisin keille kaikille on jo juoruttu. Erakoituisin ja masentuisin yksinäisenä.

Vierailija
15/61 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se näkyisi väkisinkin. Kaupungin vuokrakaksio vaihtuisi omakotitaloon, 20 vuotta vanha pikkuauto nykyajan farkkuun... Lisäksi perhe asuu 6000 asukkaan kylällä. Antaisin heille tietenkin omat miljoonansa. Ei siellä kauaa menisi, kun ihmiset laskisivat yksi yhteen, kun yhtäkkiä kaikilla "Korhosilla" alkaisi olla uutta autoa tai remppaa tai muuta 👍

90 miljoonaa on niin iso summa, että kyllä aikoisin sitä surutta käyttää. Miksi voittaa lotossa, jos aikoisi jatkaa elämää kuten ennenkin? Olen itse totaalisen köyhä lastenhoitaja. Tuolla rahalla voisin ensimmäistä kertaa elämässäni matkustella, shoppailla ja asua leveästi.

Vierailija
16/61 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näkyisi, mutta se ei haittaa, ois henkinen arvoympäristö sille jo kunnossa, kun olen vanhan rahan sukua. Eli mulle ei ois ongelma asennoitua sen jälkeen muihin niin, että olen heitä rikkaampi enkä siksi ota mitään paskaa keneltäkään enää varsinkaan.

Vierailija
17/61 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin pois suomesta ja antaisin rahan näkyä ;D siinä vaiheessa on turha alkaa säästelemään kun ei niillä rahoilla haudassa tee mitään.

Vierailija
18/61 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin, että koska isovanhempani olivat pienviljelijöitä ja itse olen työläisvanhempien lapsi ja itsellä keskiluokkaiset tulot, niin luulenpa että sellainen pröystäily ei oikein edes olisi mun juttu. Semmoiset merkkilaukut ja muut ihgu-jutut vaan ei sytytä mua mitenkään. En saa niistä mitään.

Mulla on nytkin 2 mökkiä, varmaan purkaisin sen lähempänä olevan ja tekisin tilalle hirrestä, jos rakennusluvan saisin. En oikein näe mitään syytä myydäkään sitä tonttia, kun olen vuosikausia vääntänyt siihen mieleistäni puutarhaa ja siellä on jo tekolampea, huvimajaa ja kasvihuone.

Autoakaan en varmaan vaihtaisi prameampaan, koska mulle on ulkoisia puitteita tärkeämpää että se kulkee. Siinä voi olla vaikka leppäkerttupilkkuja, se sopisi mun huumorintajuun. No ehkä johonkin uuteen tila-autoon voisin 12. v. japsifarkkuni vaihtaa. Mies saisi sen Hiluxin, mistä haaveilee. Ja oman punttisalin.

Kerrostalossa tykkään asua, mutta uusi ok-talo tässä lähiössä voisi olla kiva, jos joku maksusta tekisi nurtsinleikkuun ja lumityöt. Uima-allas ei olisi hassumpi ajatus...

Mun suuri haave on ostaa lisää metsää ja suota ja antaa sen olla rauhassa. Mulla on jo nyt isänperintönä saatu 17 ha metsäpalsta, johon en anna yhdenkään koneen elinaikanani tulla. Isäkään ei antanut. Istun ja katselen laavulla vaan..

Töihin en enää menisi! Eikä menisi mieskään. Sijoittaisin sen verran, että voisi elellä osingoilla ja vuokratuloilla. Tosin vuokratuloista voi seurata ongelma: olet kohta toimitusjohtajana perustamassasi kiinteistöyhtiössä ja siis töissä...mutta ei mitään shamppanjakylpyjä ja yksityislentokoneita ja kultaisia kahvoja. Joskus olen nähnyt kuvia uusrikkaiden venäläisten kodeista, ja se kultaisen ranskalais-kristallikruunuinen sisustustyyli ei tosiaankaan ollut mun juttu.....

Lapsille ostaisin asunnot.

Vierailija
19/61 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran näkyisi, että irtisanoutuisin töistä. Pidemmälle en ole miettinyt. :)

Vierailija
20/61 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut pröystäilijä. Mulle riittää yksi auto ja yksi asunto. Tottakai se siis näkyisi, että rahaa on, eikä se haittaisi mua yhtään. Tähän asti kun on näkynyt ettei ole. Tärkeintä olisi, että pääsisin pois kurjasta työpaikasta, rahahuolet, autohuolet ja asuntohuolet olisi ohitse ja lapset saisi rahallisesti turvatun tulevaisuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan