Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nopein tapa tuhota suhde

Vierailija
09.02.2018 |

...on lopettaa seksi. Ihan varma ero tulee jos jompi kumpi lopettaa seksin suhteessa ja ei olla yli 90 vuotiaita. Minä ainakin haen sitä muualta mitä kotoa ei saa edes anelemalla.

Kiitos ja näkemiin!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry ap, mutta aika lapsellista. Ymmärrän harmisi, meilläkin miehellä oli pihimpi kausi vuosia sitten. Mutta hyvänen aika, eikö sinulla muuta ole suhteessa? Et suinkaan ole seksiaddikti? Kannattaa mennä juttelemaan, jos yhtään siltä tuntuu! Seksi on kivaa ja tärkeää, mutta hyvänen aika ei nyt sentään koko maailma tai suhteen sisältö!

Veikkaan, että ap on erittäin nuori ja ilmeisesti sinulla on jo pitkä parisuhde takana. Tämä muuttaa hieman tilannetta. 

Olisi pitänyt ottaa yhtä räväkkä asenne nuorena. Nyt sitä sitten kärvistelee käytännössä seksittömässä liitossa. Kun taaksepäin miettii, oli nämä merkit periaatteessa olemassa jo ajat sitten, mutta jälkikäteen on aina helppo olla viisas.

Minä olen 38-v nainen, enkä katselisi kovinkaan kauaa mitään pihtaamista tai ylipäätään kuivaa seksielämää. Tosin en ole koskaan parisuhteeseen päätynytkään seksuaalisesti yhteensopimattoman miehen kanssa, enkä päädy. Viimeisin 8 vuoden mittainen parisuhde päättyi ihan muista syistä, seksiä oli ihan loppuun saakka ja sen jälkeenkin valehtelematta miltei päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki on muikin asioita mikä ajaa suhteen karille. Minä et katsoisi väkivaltaa päivääkään. Työttömyys vielä menee jos ei ole lopullista.

Mutta seksi on itselleni todella tärkeätä ja antaa läheisyyttä hyvän olon lisäksi. Jaksan pyörittää kotia ja arkea ihan eri tavalla, kun saan säännöllistä seksiä.

Ei kukaan jaksa seksileluilla leikkiä viikosta toiseen. Kaipaan toisen ihmisen kosketusta. Haluan antaa ja saada!

Jos ei nyt viikonlopun aikana mitään tapahdu, niin en enää maanantaina aio asua tässä osoitteessa.

Olen liian nuori tähän pelleilyyn.

-ap-

Etkä  vahingossakaan ole kysäissyt toiselta mikä mättää vaan mullittelet itseksesi  itsesäälissä? Ei  solmu tolleen aukea tyhmä. Opettele keskustelemaan sen puolison kanssa ja mieti miten asiat korjataan.

Täällä jäkättäminen puolison selän takana on typerää eikä  edistä tilanteen parantumista mitenkään.

Luuletko ihan oikeasti, että en ole yrittänyt? Vaan eipä ole keskustelut mitään auttaneet.

-ap-

Mitä hän esitti syyksi haluttomuuteen?Kerropas se meille.

Btw, suhde lopetetaan ensin ja sitten vasta lähdetään hakemaan halukkaampaa seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi