Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä ei ymmärrä että on minulla mielipiteitä..

Vierailija
09.02.2018 |

Mutta ei asioista kuten "kumman näistä astioista ostan" tai "minkä väriset verhot laitetaan". Koska en ole antamassa mielipidettäni asioihin joilla on todella paljoa väliä, olen kuulemma mielipiteetön tossukka. Oletanko liikaa kun odotan naisystävän pystyvän tekemään fiksuja päätöksiä ilman minun hyväksyntääni?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvin käy, niin ne verhot ja astiat saattaa olla teidän yhteisessä kodissa ja hän tahtoo, että sinäkin pidät niistä. Onko se niin kamalaa nauttia pienistä asioista, kuten astioiden ulkonäöstä?

Vierailija
2/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei asioista kuten "kumman näistä astioista ostan" tai "minkä väriset verhot laitetaan". Koska en ole antamassa mielipidettäni asioihin joilla on todella paljoa väliä, olen kuulemma mielipiteetön tossukka. Oletanko liikaa kun odotan naisystävän pystyvän tekemään fiksuja päätöksiä ilman minun hyväksyntääni?

Kivasti tästä paistaa asenteesi naistasi kohtaan. Että hänen dilemmansa ovat vähäpätöisiä ja kun hän kysyy mielipidettä, niin se onkin hyväksynnän hakemista. Mutta SINUN mielipiteesi ovat niitä oikeita ja tärkeitä, joita ei ihan joka hommaan jaetakaan! Mutta niitä on, luoja tietää, niitä on!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se nyt niin vaikeaa sanoa kummasta pidät enemmän?:D

Vierailija
4/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään menet ja ostat sellaiset astiat, verhot, jne, jotka juuri sinä haluat kysymättä mitään.

Vierailija
5/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea vastaus on, että rakas, sinulla on niin hyvä värisilmä ja selvä visio meidän kotimme sisustuksesta, että luotan sinun valintoihisi.

Vierailija
6/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hyvin käy, niin ne verhot ja astiat saattaa olla teidän yhteisessä kodissa ja hän tahtoo, että sinäkin pidät niistä. Onko se niin kamalaa nauttia pienistä asioista, kuten astioiden ulkonäöstä?

Verhojen värillä on hyvin vähän käytännön merkitystä minulle. Jos kysyttäisiin että millaiset verhot laitetaan niin voin antaa mielipiteeni mutta värit saa keksiä ihan itse. Kummatkin astiat vaikuttavat ihan samanlaisilta minulle.

On hyvin ärsyttävää että kysellään jatkuvasti mielipidettä turhiin asioihin.

-ap

Vierailija
7/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Ap, mutta voin vastata. Ei kiinnosta verhojen väri. Ei todellakaan. On ihmisiä, jotka ei vät välitä verhojen väristä. Kiinnostaa, vain ovatko ne pimennys verhot vai jotkut, rievut tai kenties kaihtimet.

Vierailija
8/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään menet ja ostat sellaiset astiat, verhot, jne, jotka juuri sinä haluat kysymättä mitään.

jos se miehestä olisi kiinni jäisi kaikki sisustuskrääsä ostamatta.

Vierailija
9/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi olikaan tyhmenpi käyttäytyjä vai käytöksen mahdollista? Avaa se suusi ja puhu asian läpi naisesi kanssa.

t. 0/5

Vierailija
10/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verhojen värillä on hyvin vähän käytännön merkitystä minulle. Jos kysyttäisiin että millaiset verhot laitetaan niin voin antaa mielipiteeni mutta värit saa keksiä ihan itse. Kummatkin astiat vaikuttavat ihan samanlaisilta minulle.

-ap

Mitä hän on sanonut, kun  olet kertonut asian ärsyttävän sinua?

Vierailija
11/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi tekee noin ihan samasta syystä, kun koirat nuolevat pallejaan.

Vierailija
12/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan jäisikin.

-ap

Vierailija
13/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mitä hän on sanonut, kun  olet kertonut asian ärsyttävän sinua?

Ei oikein mitään, vetäytyy itse miettimään valintaa. Olen monesti sanonut että luotan hänen tekemiin mutta sama jatkuu.

-ap

Vierailija
14/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa rasittava nainen, että viitsii kysyä tuommoisia asioita. Ymmärrän että olet tuohtunut ja äärimmäisen rasittunut. Herääkin kysymys, miksi ihmeessä olet nojin ärsyttävän ihmisen kanssa?

Vierailija
15/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan jäisikin.

-ap

Tänään ostat vaikka kertakäyttöastiota osoittaaksesi, että et ole tossukka vaan osaat tehdä omia valintoja.

Vierailija
16/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut sanaakaan. Kukaan ei jaksa näitä vaimosatujasi päivästä toiseen. Aikuinen nainen.

Vierailija
17/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, annanpa sulle pikkuvinkin neljä kertaa sanot että ihan kiva ja sit viidenteen ei ainakaan tuota se on aika hirveä.

Vierailija
18/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja ymmärrän ap:ta täysin. Minäkin otan kantaa vain asioihin, joilla on minulle paljon merkitystä. Muut voi päättää se, jolla on niihin suurempi mielenkiinto. Mutta, samoin tekee myös vaimoni. Jos kysyn mielipidettä autoon tarvittavista uusista renkaista, ruohonleikkurista, kotielektroniikasta tms. ei vaimollani ole niihin mitään mielipidettä. Minä näen hänen valitsemansa verhot ja hän käyttää telkkariamme. Molemmat yhteisillä rahoilla ostettuja. Jos kysyn omiin mietintöihini hankinnoiksi hänen mielipidettä, ei hänellä koskaan sellaista ole. Minä mietin enemmän käytännöllisten asioiden hankintoja ja hän esteettisten.

Vierailija
19/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika metkaa jos ihmisellä ei ole mielipidettä asioista, joiden kanssa kumminkin päivittäin elää. Tämä siis koskee kumpaakin sukupuolta. Meillä jutellaan myös hankinnoista. Miehellä on itseasiassa hyvä maku ja värisilmä ja monesti hän osaa ehdottaa sellaisia yhdistelmiä, joita itse en tulisi ajatelleeksi. Lisäksi hän pystyy tekemään päätökset rivakasti. Itseasiassa kumpaakaan meistä ei esim sisustaminen kiinnosta pätkääkään, mutta tietyt asiat nyt vaan täytyy huusholliin hankkia, että se olisi viihtyisämpi. Hoidellaan siis välttämättömyydet yhteistuumin äkkiä alta pois, jotta voidaan rauhassa keskittyä niiden televisioiden ja talvirenkaiden hankkimiseen.

Vierailija
20/35 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja ymmärrän ap:ta täysin. Minäkin otan kantaa vain asioihin, joilla on minulle paljon merkitystä. Muut voi päättää se, jolla on niihin suurempi mielenkiinto. Mutta, samoin tekee myös vaimoni. Jos kysyn mielipidettä autoon tarvittavista uusista renkaista, ruohonleikkurista, kotielektroniikasta tms. ei vaimollani ole niihin mitään mielipidettä. Minä näen hänen valitsemansa verhot ja hän käyttää telkkariamme. Molemmat yhteisillä rahoilla ostettuja. Jos kysyn omiin mietintöihini hankinnoiksi hänen mielipidettä, ei hänellä koskaan sellaista ole. Minä mietin enemmän käytännöllisten asioiden hankintoja ja hän esteettisten.

Juurikin näin.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän