Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riina-äiti listasi lapsiperheeseen virtaavaa tavaratulvaa ~ pelkästään vaippoja kertyi 582kpl

Vierailija
09.02.2018 |

https://www.is.fi/perhe/art-2000005556723.html

Kyllähän tuo tavaramäärä, mikä lapsen oheistuotteena perheeseen tulee vetää ainakin mut hiljaiseksi.

Ei ihmekään, että täälläkin monet ovat sanoneet, että paras säästökeino on jättää ne lapset (tai se yksikin) lapsi tekemättä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sadan päivän aikana. Eihän tuo ole kuin alle 4kk. Huhhuhh, miten paljon sitä kamaa kerääntyy sitten vuoden aikana. 😲 Ap

Vierailija
2/8 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia, mutta käytän esimerkiksi meikin/kynsilakan poistamiseen vuodessa noin 1000 puhdistuslappua. Kuukautissuojia käytän lähes 450 kpl, pumpulitikkuja kuluu ainakin 500, puhdistuspyyhkeitä menee noin 300 (aina ei lounasruokalassa ole käsidesiä) jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

58 vaippaa päivässä? miten tuo on mahdollista? Ei edes kolme vaippaikäistä kuluta noin monta.

Vierailija
4/8 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole lapsia, mutta käytän esimerkiksi meikin/kynsilakan poistamiseen vuodessa noin 1000 puhdistuslappua. Kuukautissuojia käytän lähes 450 kpl, pumpulitikkuja kuluu ainakin 500, puhdistuspyyhkeitä menee noin 300 (aina ei lounasruokalassa ole käsidesiä) jne.

No ne lapsen mukana tulevat kulutustavarat ja tuotteet tulisi vielä tuohon päälle. Eli aikamoisen kemikaalikuorman teidänkin perheenne jättäisi jälkeensä.

Vierailija
5/8 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestot kunniaan. Lapsi käyttää kestovaippoja. Itselleni ostin 15vuotta sitten 12kpl:n pakkauksen kestositeitä ja ne on käytössä edelleen. Myös pesulaput ja muut on pestäviä. Loppujenlopuksi tosi vähän kertakäyttöistä tavaraa on edes lapsen takia tarvinnut hommata.

Vierailija
6/8 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

58 vaippaa päivässä? miten tuo on mahdollista? Ei edes kolme vaippaikäistä kuluta noin monta.

Taisit laskea vähän väärin. Mun laskutaidoilla päivässä oli mennyt n. 6 vaippaa.

Vierailija
7/8 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestot kunniaan. Lapsi käyttää kestovaippoja. Itselleni ostin 15vuotta sitten 12kpl:n pakkauksen kestositeitä ja ne on käytössä edelleen. Myös pesulaput ja muut on pestäviä. Loppujenlopuksi tosi vähän kertakäyttöistä tavaraa on edes lapsen takia tarvinnut hommata.

Meillä on myös käytetty kestovaippoja. Suurin osa imuista oli käytettyjä, osa vaipoistakin oli. Olen myynyt osan vaipoista ja imuista vielä eteenpäin. Itselläni käytössä kuukuppi ja kestositeet. Lapsilla on käytetty kyllä öisin kertakäyttövaippoja ja minä olen välillä joutunut käyttämään kertakäyttöisiä kuukautissuojia,  mutta kyllä aika paljon vähemmällä vaippamäärällä ollaan silti päästy.

Vierailija
8/8 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tavaramäärä tuossa listassa oli kyllä aika vähäinen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän