Onko teidän mielestänne ok että mies katselee ja tykkäilee muiden naisten kuvista Instagramissa?
Itselläni on todella huono itsetunto ja väkisinkin tulee verrattua itseä niihin naisiin (jotka ovat erittäin kauniita). Toisaalta en taas tajua miksi niistä pitää tykkäillä. Ei mulla tuu mieleenkään kenenkään äijien selfieista tykkäillä. En muutenkaan oikein ymmärrä niitä selfieitä joissa ei tapahdu mitään erikoista. Joiden tarkoitus on vaan näyttää mahdollisimman "hyvältä". Miksi niitä otetaan? Ymmärrän että profiilikuvia varten kuva täytyy ottaa mutta muuten, MIKSI? Varmaan valitan turhasta mutta ihmetyttää.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävisikö, jos katselisit itse jotain miehiä instassa tai jopa laittaisit omia kuvia? Jos ei ole sinulle ok, mutta on kuitenkin hänelle sallittua, jätä se kaksinaismoralisti.
En ole koskaan tajunnut tätä logiikkaa! Mikä saa ihmisen kuvittelemaan, että jonkinlainen mustasukkaisuusdraama parantaa tilanteen. Mäkin katson kun säkin! Ei se _haittaa_ katselevaa osapuolta! Hänen moraalinsa on löyhä - se ei muutu. On erottava, etsittävä kaltaisensa ihminen!
Ihana mies muuten. Mä vertaan itseäni muihin naisiin, tiedän. Siitä tulee paska olo. Ja näitä itsetunto-ongelmia puin terapiassa. Ehkä vika tosiaan on minussa. Tai onhan se. En mä voi miestä syyttää siitä että oon itse sekaisin päästäni. Kiitos kommenteista joka tapauksessa.
Mun ex-mies päätti parantaa minut siedätyshoidolla, eli oikein korostetusti tiiraili muita naisia ja kehui näiden ruumiinosia. Ja jos huomasi minun tulevan mustasukkaiseksi ja ahdistuvan, pisti vielä kovemman vaihteen päälle ja jatkoi fantasioimistaan ja ajan myötä myös minun kehoni vertaamista muihin, vaikka tihrustin itkua nurkassa. Ei toiminut. Siksi ex. Ja siksi kai olen itse entistäkin herkempi kaikelle muihin naisiin suuntautuvalle huomiolle.
Kuulostaa kamalalta :( Tilanne mulla ei ole noin paha sentään. Ainakaan vielä.
Mun ex-mies päätti parantaa minut siedätyshoidolla, eli oikein korostetusti tiiraili muita naisia ja kehui näiden ruumiinosia. Ja jos huomasi minun tulevan mustasukkaiseksi ja ahdistuvan, pisti vielä kovemman vaihteen päälle ja jatkoi fantasioimistaan ja ajan myötä myös minun kehoni vertaamista muihin, vaikka tihrustin itkua nurkassa. Ei toiminut. Siksi ex. Ja siksi kai olen itse entistäkin herkempi kaikelle muihin naisiin suuntautuvalle huomiolle.