Saara Aallon eka euroviisubiisi julkaistu
Kommentit (760)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei haukkujat! Haastan teidät sanomaan yhden positiivisen asian Saara Aallosta. Ihan aidosti ilman ironiaa. En usko että ego antaa myöten.
Useimmiten laulaa teknisesti oikein, eikä epävireisesti, vaikka ylääänissä onkin heikompi. Auts. Ihan ei mennyt putkeen, mutta katso, yritin!
Ja onhan se nyt kyllä aika sinnikäs vaikka s*atanan ärsyttävä onkin!
Et sitten pystynyt? Ei se mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hei haukkujat! Haastan teidät sanomaan yhden positiivisen asian Saara Aallosta. Ihan aidosti ilman ironiaa. En usko että ego antaa myöten.
Erikoinen. (Juttua hänestä riittää)
Vierailija kirjoitti:
GLAMOUR
Vierailija kirjoitti:
Lauloi ennen joulua telkkarissa yhden kauniin joululaulun eleettömästi ja teennäisittä maneereitta. Sellaista lisää.
Onpa halvalla tehdyn näköinen musiikkivideo. Huhhuh. Ja aina tuota homoerotiikkaa ja jee olen homo-kuvastoa. Eikö ole ollut jo vähän kulunut juttu viimeiset 10 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GLAMOUR
Ei ihan ekaksi tule mieleen glamour, jos miettii Saaran viime vuotta. Mieleen on jäänyt se kuva Saarasta ja Mattista, jossa Saaralla on liian pienet vaatteet ja rikkonaiset verkkosukkikset. Ja naamalla sellainen muka-viettelevä, halvan oloinen ilme. Puistattaa vieläkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GLAMOUR
Ei ihan ekaksi tule mieleen glamour, jos miettii Saaran viime vuotta. Mieleen on jäänyt se kuva Saarasta ja Mattista, jossa Saaralla on liian pienet vaatteet ja rikkonaiset verkkosukkikset. Ja naamalla sellainen muka-viettelevä, halvan oloinen ilme. Puistattaa vieläkin!
Saara itse on eri mieltä. Hänessä on glamouria ja Englannissa on glamouria. Suomessa ja suomalaisissa ei ole.
Glamour.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten laulaa teknisesti oikein, eikä epävireisesti, vaikka ylääänissä onkin heikompi. Auts. Ihan ei mennyt putkeen, mutta katso, yritin!
Pystyinhän mä! Hän laulaa teknisesti useimmiten oikein + sinnikäs. Kaksi asiaa peräti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi homoiluvideolla lapsikuoro? Homosaatio syö lapset ja Aalto siihen syypää. Kuka korvaa?
Touko Aalto
Vierailija kirjoitti:
Miksi homoiluvideolla lapsikuoro? Homosaatio syö lapset ja Aalto siihen syypää. Kuka korvaa?
Mun mielestä se lapsikuoro sopii, koska lauletaan hirviöistä sängyn alla. Eikö se ole nimenomaan lasten pelko? Ja ne upeat tyypit Saaran ympärillä ovat se vahva armeija jotka suojelee. Kaikki upeita, kaikki omanlaisiaan.
Missä siinä videolla muka homoillaan? Ei edes suukkoa ole, ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyinhän mä! Hän laulaa teknisesti useimmiten oikein + sinnikäs. Kaksi asiaa peräti.
Nyt sanoit sen ilman vähättelyä. Aiemmin et. Mutta juu, nyt pystyit. Hyvähyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se lapsikuoro sopii, koska lauletaan hirviöistä sängyn alla. Eikö se ole nimenomaan lasten pelko? Ja ne upeat tyypit Saaran ympärillä ovat se vahva armeija jotka suojelee. Kaikki upeita, kaikki omanlaisiaan.
Kuulostaa ihan joltain madonnan ysärivideolta tai miltä tahansa lady gagan videolta. Oliko mitään omaperäistä, tai suomalaista? Esim. Joulupukkia?
Aloituksessa kysytään, että antakees mielipiteitä Saaran ekasta euroviisubiisistä. No kun sitä antaa niin ei se näköjään ole sitten oikein, vaan pitäisi antaa vain ylistäviä kommentteja. Missä Pohjois-Koreassa me eletään? Jos kerran ei tykkää ja perustelee mikä mättää niin se aiheuttaa joissakin käsitättämättömän raivon. Minusta biisi on semmosta ruotsalaista viisuhumppaa, jota on ihan kaikilla mailla kun ne tulee melkein vaan Ruotsista nykyään. Ruotsista on tullu euroviisubiisien Ikea. Halvalla ja nopeesti, kootaan kotona itse neljässä tunnissa ja hups se on siinä, sano Mertaranta. Sitä mitä kaikki tekee eikä erota kuka sielä koneen avustuksella suutaan aukoopi. Ihan semmosta paperikennosta tehtyä, mikä on helppo kierrättää.
Enemmän kuin Saaran musiikkia tai persoonaa minä kummastelen Saaran raivopäistä fanikuntaa. Ei ole rikos sanoa mielipiteensä. Kaikilla on omat lempparinsa. Mulla on Alma, jonka biisi Chasing Highs antaa hyvät fiilikset on striimattu pelkästään Spotifyssä 72 miljoonaa kertaa ja on tunnettu jo rapakon toisellakin puolella. Kaikkia biisejä on striimattu satoja miljoonia kertoja. Alma tekee musiikkia, joka erottuu muista. Alman biisiä jo coveroidaan Saksan Voicessa:
Alma, The Guardian lehden mukaan millennial pop-hope. Siinäpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaralla on Suomessa ollut ongelma, ettei hän suostu esittämään muiden tekemää musiikkia.
Nyt hänelle on ruotsalaiset tehneet ja biisistä tykätään.Ei. Saaran uudet biisit on tehty cowriting-systeemillä. Niin musaa nykyään tehdään, hyvin harva tekee biisinsä yksin. Ihan samoin Alma tekee biisinsä, tiimin kanssa yhteistyönä. Biisiä ei ole kukaan Saaralle tehnyt, vaan Saaran kanssa on ollut muita biisiä tekemässä. Tämä on loistojuttu, sillä vaikka Saara on todella lahjakas, hänellä ei ole kykyä tehdä yksin bop-biisejä.
Se ristiriita on tässä. Saara on kertonut olevansa oma itsensä, joka ei välitä myykö levyt vai ei. Hän haluaa säilyttää prinsessatyylin ja ei halua oöla levy-yhtiön pompoteltavana. Hän haluaa tehdä itse oman musiikkinsa, joka on eeppistä lovepoppia.
Hän sai warnerin sopparin Suomesta ja kaikki muuttui. Aidosta Saarasta ei ole mitään jäljellä.Höpö höpö. On vain aikuistunut ja viisastunut eikä enää luule voivansa tehdä kaikkea yksin. Jotkut ihmiset oppivat virheistään. Koita sinä samaa. Kysymys: kun nyt olet keksinyt negatiivista sanottavaa kaikesta, niin voisitko vielä vääntää vihaviestin siitä miten väärin Saara Aalto hengittää?
Millä tavalla tuo oli vihaviesti? Pidän itse Saaraa valtavan lahjakkaana (olen nin vanha, että olen seurannut hänen uraansa aivan lapsesta), ja minusta on sääli, miten hän on kadottanut itsensä suuren tähteyden tavoittelussaan. Ensin taide, sitten mahdollinen suosio. -ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaralla on Suomessa ollut ongelma, ettei hän suostu esittämään muiden tekemää musiikkia.
Nyt hänelle on ruotsalaiset tehneet ja biisistä tykätään.Ei. Saaran uudet biisit on tehty cowriting-systeemillä. Niin musaa nykyään tehdään, hyvin harva tekee biisinsä yksin. Ihan samoin Alma tekee biisinsä, tiimin kanssa yhteistyönä. Biisiä ei ole kukaan Saaralle tehnyt, vaan Saaran kanssa on ollut muita biisiä tekemässä. Tämä on loistojuttu, sillä vaikka Saara on todella lahjakas, hänellä ei ole kykyä tehdä yksin bop-biisejä.
Se ristiriita on tässä. Saara on kertonut olevansa oma itsensä, joka ei välitä myykö levyt vai ei. Hän haluaa säilyttää prinsessatyylin ja ei halua oöla levy-yhtiön pompoteltavana. Hän haluaa tehdä itse oman musiikkinsa, joka on eeppistä lovepoppia.
Hän sai warnerin sopparin Suomesta ja kaikki muuttui. Aidosta Saarasta ei ole mitään jäljellä.Höpö höpö. On vain aikuistunut ja viisastunut eikä enää luule voivansa tehdä kaikkea yksin. Jotkut ihmiset oppivat virheistään. Koita sinä samaa. Kysymys: kun nyt olet keksinyt negatiivista sanottavaa kaikesta, niin voisitko vielä vääntää vihaviestin siitä miten väärin Saara Aalto hengittää?
Millä tavalla tuo oli vihaviesti? Pidän itse Saaraa valtavan lahjakkaana (olen nin vanha, että olen seurannut hänen uraansa aivan lapsesta), ja minusta on sääli, miten hän on kadottanut itsensä suuren tähteyden tavoittelussaan. Ensin taide, sitten mahdollinen suosio. -ohis
Sori, luulin että olit se sama tyyppi joka on syytänyt hirveää kuraa monta päivää putkeen, eikä vain tällä palstalla. Tietysti kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä. Olen kyllä itse eri mieltä, sillä en tykännyt Saaran yksin tekemistä biiseistä yhtään. Hänen ulkonäkönsä ei minulle kuulu ja hän tekee mitä tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan joltain madonnan ysärivideolta tai miltä tahansa lady gagan videolta. Oliko mitään omaperäistä, tai suomalaista? Esim. Joulupukkia?
Mitä omaperäistä on joulupukissa? Ja miksi viisussa olisi oltava jotain leimallisesti suomalaista? Ei ne mitkään maaseutumatkailumainoskisat ole.
Ei ole. Epäsuomalainen.