Juhana Vartiainen viihtyy alasti kotonaan
Häntä kuulemma muistutetaan usein, että naapurit näkevät, mutta se ei Juhanaa haittaa. Juhana myös viihtyisi hyvin maailmassa, jossa oltaisiin nudisteja. Kiitos Iltapulu ja Juhana, että kerroitte meille kaikille tämän.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viedään se vientituotteena Ruotsiin, ilmiselvä Katto Kassinen!
Se oli siellä, lähettivät takaisin!
Maksetaan enemmän, jos ottaisivat sitten takaisin.
No ei sille mikään Hugh Hefner -aamutakki sopisikaan.
No kiitti nyt sullekin, kun jaoit tämän tärkeän tiedon
Voi apua.. MIKSI?! MIKSI kukaan tämmöisiä antaa itsestään julkisuuteen?! Etenkään poliitikko?!?!?!?!
Jos joku tissijulkkis paljastais, mutta pyylevä poliitikko, joka ei ole ollenkaan suosittu. Kuvitteliko se, että tämä toisi kansaa lähemmäs. Mikä on ollut se yhteys, kun tästä on alettu puhumaan? < kiinnostaa!
SIlle sopisi hyvin sellanen koppalakki päähän.
Vierailija kirjoitti:
No kiitti nyt sullekin, kun jaoit tämän tärkeän tiedon
Ei tullut korvamato, tuli silmämato.
Alaston Juhana Vartiainen.... hrrr nyt menee kylmät väreet pitkin selkää ja painajaiset on valmiit. Miksi miksi tuo tieto piti tuoda julkisuuteen!
Mutta...
Työtön jos et AKTIVOIDU niin alaston Juhana Vartiainen tulee ja hakee sinut!
Vaikea sanoa, miten kokoomusjohtaja tekisi itsestään enää vastenmielisemmän, kun murhakin on jo käytetty.
Voi olla kaapissa oleva vielä muiden taipumustensa suhteen? Varmaan ollut koulukiusattu, koska kiusaa nyt muita ihmisiä.
B-rapussa kirjoitti:
Voi olla kaapissa oleva vielä muiden taipumustensa suhteen? Varmaan ollut koulukiusattu, koska kiusaa nyt muita ihmisiä.
Juhana alasti piiskaa ihmisiä huutaen " MINÄ MINÄ AKTIVOIN! MINÄ! "
Tämä vammainen, itsensä karikatyyri, joka tippuu seuraavissa vaaleissa pois ,on niin ruma ja vastenmielinen kuvotus, että ei voi kuin ihmetellä, että kuka nainen on voinut suostua hänen vaimokseen vapaaehtoisesti? Vaimot yleensä harrastavat seksiä aviomiehensä kanssa? Vartiainen ja seksi samassa lauseessa? Anteeksi, käyn oksentamassa.
Köyhät ne vaatteilla koreilee.
Ps. hitto miten sexyy!!!
Kiva mennä kylään.